וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הסטייל שלכם השנה? עיצובי שולחן מהפנטים

עיצובים חגיגיים לשנה החדשה, שולחנות מרהיבים ואקססוריז ייחודיים שיוצרים סיפור אווירה ורגעים יפים ובלתי נשכחים

שולחנות מעוצבים לחג. סגנון פרובנס אלגנטי. גלי ליבנה,
שולחנות מעוצבים לחג. סגנון פרובנס אלגנטי/גלי ליבנה

שנה חדשה היא הזדמנות לתחילתו של פרק חדש, שולחן החג היפה משקף את האופטימיות והתקוות שעוטפות את החג שמביא איתו משב רוח של תקווה, רצון להיאחז בטוב והיפה ולו לכמה שעות, לבלות בחיק המשפחה והחברים באווירה חגיגית ומלאה אופטימיות זהירה. אז כמו שכולנו יודעים ההנאות הם בדברים הקטנים. בדיטיילס ובדיוק לשם כך התכנסו לעדכן אתכם בכל מה שמדוייק ויפה לשולחן החג, תוכלו לבחור את עיצוב השולחן המועדף עליכם, לקבל השראה וגם למצוא כמה רעיונות למתנות יפות, והכל במחירים סופר נגישים.

מארזי חג ועיצוב עיצוב שולחן. גלי ליבנה,
שולחן בסגנון בוהו טבעי/גלי ליבנה

כבכול שנה מותג העיצוב "גלי ליבנה" מציג קולקציות חדשות, מהפנטות, מלאות סטייל ואמירה, עם חיבור לטבע, רומנטיקה ופשטות. מפות, פליימטים, חבקים, נרות ופמוטים, מפות וכלי הגשה. "עיצוב שולחן חג זו הזדמנות לבטא יצירתיות, יש בתהליך הזה משהו מרגיע שמכניס שמחה ללב, אפילו עוד לפני שהאורחים מגיעים", מספרת גלי ליבנה, יוצרת ובעלת חנות לאקססוריז ופריטי עיצוב מזה 10 שנים. "אחת המחלקות החזקות בעסק היא מחלקת שולחנות האירוח, אנחנו מצליחים כל חג לייצר קולקציה חדשה שלא דומה לזו שקדמה לה, שמצליחה לרגש שוב. אחד הדברים שהכי מאפיינים אותנו זה היציאה מהקופסא, אנחנו לוקחים מוצרים ונותנים להם שימוש חדש ומיוחד. הפריטים לשולחן החג שימושיים במהלך כל השנה, לדוגמה מגש עץ עם קערות זכוכית שיתאים למרכז שולחן וביום יום להגשת סלטים ופיצוחים. אני אישית, פחות מאמינה בטרנדים, מאוד נאמנה לסגנון שלי, שהוא מאוד ים תיכוני, מחובר לטבע הן בגוונים והן בחומרי הגלם. צבעוניות מאוד ברורה של לבן עם עץ, גווני חול מרגיעים, הרבה ירוק טרופי טבעי ועושר של טקסטיל ומרקמים. אבן, קש ועץ.

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
מארזי חג ועיצוב עיצוב שולחן. גלי ליבנה,
סגנון עיצובי ים תיכוני ארץ ישראלי/גלי ליבנה
מארזי חג ועיצוב עיצוב שולחן. גלי ליבנה,
שולחן בסגנון סיציליאני לימוני/גלי ליבנה

סיציליאני - עיצוב שולחן לימוני סיציליאני ירוק לראש השנה מתמקד בשילוב צבעים צהוב, ירוק, לבן שמשדרים שמחה וחיוניות. מפה עם הדפס לימונים ועלים ירוקים, עליה מונחים פלייסמטים אשייים בגוון חולי עשויים קש או ראטן (שאגב, יתאימו למגוון סגנונות עיצוב בכל חג או ארוחת שישי). מפיות שמוסיפות תחושה חגיגית עטופות סרט סד או חבק דגים מושלם בזהב. הרקע, הטקסטורות הטבעיות, נגיעות של לימונים (תמיד אפשר ורצוי להוסיף גם לימונים טריים), יוצר אווירה שחוגגת את הטבע והחיים עם תחושת חופש לה כולנו כמהים.

בוהו טבעי- עיצוב שולחן בסגנון בוהו טבעי לראש השנה משלב בין אלמנטים אורגניים ואקולוגיים, תוך שימוש בחומרים כמו עץ, קני סוף, ובדים טבעיים שמתאימים לאווירה של חיבור לטבע. פרחים טריים, סידורי צמחים ואביזרים בעבודת יד מוסיפים צבע וחיים לשולחן, מה שיוצר תחושת חמימות ונעימות לחג.

מארזי חג ועיצוב עיצוב שולחן. גלי ליבנה,
מארזי חג ועיצוב עיצוב שולחן/גלי ליבנה
מארזי חג ועיצוב עיצוב שולחן. גלי ליבנה,
מארזי חג ועיצוב עיצוב שולחן/גלי ליבנה
מארזי חג ועיצוב עיצוב שולחן. גלי ליבנה,
מארזי חג ועיצוב עיצוב שולחן/גלי ליבנה

בחנות ובאתר תוכלו להנות ממגוון מארזי חג שהוכנו מבעוד מועד, האריזה לא פחות חשובה וסופר מושקעת, מתכתבת עם אופי המותג והחג ולכן אנו מקפדים לעצב אותה בעצמנו ולארוז בקפידה עם המון סטייל. תוכלו לבחור פריט קטן וסמלי למתנה בשווי 50 שקל או להרכיב מתנה מושקעת יותר ממגוון הפריטים, החל מאקססוריז לעיצוב שולחן, כלי הגשה ועד למצעים, פריטי עיצוב לבית, סלסלות, נרות וניחוחות מושלמים.

  • עוד באותו נושא:
  • צרכנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully