וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסורגים יש דימוי "סגור". הנה משהו שישנה לכם את הדעה

ענקית המתכת הישראלית טרלידור מציגה פתרונות מהפכניים בתחום המיגון בבית המשלבים בטיחות יחד עם סטייל ועיצוב, כולל דגמים חדשים לסורגי הסייפטי כמו דגם הפס הנקי ודגם העיגול, המעניקים לחלון מראה חדשני ונקי לסורגי הברזל המסורתי

סורגים שקופים משתלבים בעיצוב הבית, קבוצת טרלידור. יחצ,
סורגים שקופים משתלבים בעיצוב הבית, קבוצת טרלידור/יחצ

סורגים הם סיפור מורכב. מצד אחד, הם מעניקים ביטחון שכל כך נחוץ במיוחד בימים אלה. מצד שני, הם עלולים לפגום בעיצוב ובתחושת החופשיות בבית.

חברת טרלידור מובילה את תחום המיגון בארץ עם מגוון פתרונות ופיתוחים ייחודיים. "כחברה המייצרת בכל יום אלפי מוצרים, אנו מודעים לחשיבותם של פיתוחים טכנולוגיים ועיצוביים ונמצאים עם האצבע על הדופק, כדי לספק את המענה הטוב ביותר למאות אלפי לקוחותינו", מסביר סמנכ"ל השיווק בקבוצה יובל צימרמן.

הסורג המתקפל של טרלידור נותן מענה מדהים לצורכי מיגון עם פטנטים בלעדיים ומנגנון נעילה כפולה- בכל חדרי הבית, לרבות בממ"דים - שם הוא הפתרון היחידי ע"פ תקן. הסורג המתקפל נותן מענה אסתטי בכך שהוא נפתח ונסגר כך שניתן להסתירו במידת הצורך. הסורג המתקפל והקלאסי הוא הסורג העמיד והטוב ביותר בישראל. סורגים נוספים הם הסורגים הקבועים של החברה כגון עם בטן או ישרים במגוון דגמים וצבעים.

סורגים שקופים משתלבים בעיצוב הבית, קבוצת טרלידור. יחצ,
סורגים שקופים משתלבים בעיצוב הבית, קבוצת טרלידור/יחצ

סוגי דגמי סורגים:

  • סורגי Safety מאפשרים לך ליהנות ממוצר אלגנטי ובטוח - כסורג קבוע ואיכותי, לצד צביעה בלתי רעילה, המתאימה במיוחד לחדרי ילדים ועומדת בתקן Reach האירופאי. סורגים לחלון מדגם סייפטי מקובע אל הקיר ומגיע במגוון דוגמאות וצבעים. טכנולוגיית הייצור המתקדמת מבטיחה מוצר אסתטי, בטוח וחזק, ללא ריתוכים ועמיד לאורך שנים.
  • סדרת דגמי קלאסיק - סורגים לבית הם לא פחות ממוצר חובה והפכו לחלק בלתי נפרד מהנוף שניבט אלינו מבעד לחלון. בדגם הקלאסי והמוכר לכל בית, הסורגים עשויים פלדה ומיוצרים ללא ריתוכים נראים לעין, בתהליך גלוון וצביעה ייחודי למניעת חלודה. סדרת דגמי קלאסיק מגיעים כסורגים קבועים במגוון דוגמאות וצבעים, המאפשרים גם שילוב צמחייה בחלון.
  • סורגים שקופים מאפשרים לך להנות ממבט פתוח אל הנוף מבלי להתפשר על בטיחות משפחתך. בסדרת השקופים, הסורגים עשויים לוחות פוליקרבונט בעובי 10 מ"מ (העבים והחזקים ביותר בישראל) לבטיחות ועמידות מרבית, המתאימים במיוחד לאקלים הישראלי ופשוטים לתחזוקה. בטרלידור ניתן למצוא גם סורג שקוף נפתח וליהנות מכלל היתרונות הטמונים בשקיפות ואיכות המוצר לאורך שנים.
  • במראה ייחודי ואסתי במיוחד סורג מתקפל מאפשר לך למצות את המיטב מפתחי הבית והחופש שהם מאפשרים בכניסת אוויר, אור טבעי ושטח המרפסת, שאינו מצריך שטח "מת" לציר פתיחת הסורגים. הסורג המתקפל מתאים למרפסת או לחלון והינו בלעדי לטרלידור. ניתן להתאים לו מנגנון נעילה מתקדם לנוחות המשתמש ופתיחה מלאה של הסורג תופסת 20% בלבד ממפתח החלון.
sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סורגים מעוצבים סטייל, דגם סייפטי דגם X קבוצת טרלידור. יחצ,
סורגים מעוצבים סטייל, דגם סייפטי דגם X קבוצת טרלידור/יחצ
סורגים שקופים משתלבים בעיצוב הבית, קבוצת טרלידור. יחצ,
סורגים שקופים משתלבים בעיצוב הבית, קבוצת טרלידור/יחצ

הגבהת מעקה

כשמדובר בבטיחות הילדים שלנו, אסור להתפשר. הגבהת מעקה קיים בעזרת תוספת של עד 30 או 50 ס"מ, תעניק את תחושת הבטחון הנחוצה לשהייה בטוחה ורגועה במרפסת הבית. הגבהת המעקה הופכת לתוספת שמשתלבת במעקה הקיים גם בהיבט העיצובי של המרפסת.

אלומיניום - בחירה בהגבהת מעקה של סורגי אלומיניום מאפשרת ללקוחותינו הגבהת מעקה קיים בעד 50 ס"מ מגובהו המקורי. הסורג האיכותי מאפשר מעבר של אוויר ואינו דורש תחזוקה נוספת. ניתן לרתום אותו לעיצוב המרפסת על ידי בחירת צבע ודוגמא מתאימים ולהנות מתחושת בטחון מוגברת וראש שקט במרחב הביתי.

זכוכית - הגבהת מעקה קיים בתוספת מעקה מזכוכית, מאפשרת לדיירי הבית ליהנות מתוספת של עד 30 ס"מ. תוספת זו מאפשרת הנאה מהנוף הקיים, מבלי להתפשר על תחושת הבטחון ברחבי המרפסת. התחזוקה פשוטה ככל מעקה זכוכית אחר ונטמעת לחלוטין במבנים בעלי סגנונות עיצוב שונים. זהו פתרון פרקטי, אסתטי וכזה ההולם מבנים רבים ברחבי הארץ.

מגוון עיצובי גינות הצללות וגדרות מעוצבות של חברת טרלידור. יחצ,
מגוון עיצובי גינות הצללות וגדרות מעוצבות של חברת טרלידור/יחצ
מגוון עיצובי גינות הצללות וגדרות מעוצבות של חברת טרלידור. יחצ,
מגוון עיצובי גינות הצללות וגדרות מעוצבות של חברת טרלידור/יחצ

תקן

"אחד מהנושאים החשובים ביותר בתחום הסורגים זה לתת את הדעת לנושא התקן, אל תתקינו סורגים ללא תקן, אנא מכם", אומר צימרמן, "זה עושה את ההבדל בין חיים ומוות".

מתוך אתר מכון התקנים: לסורגים קיים תקן ישראלי, ת"י 1635, שאינו תקן רשמי. אולם, אם מתקינים בבניין סורגים, הם יעמדו בדרישות התקן כמפורט בתקנות התכנון והבנייה.

  • קיימים שני סוגי סורגים. האחד, משמש בפני הגנה מפריצה והשני מונע נפילה מחלון. ההבדל העיקרי הוא בכך שסורג הנועד להגן מפני פריצה הוא חזק יותר במבנהו ובאופן התקנתו
  • המרווחים בין המוטות האנכיים וחללים אחרים בסורג, לא יהיו גדולים מ 10 ס"מ. כלומר: אסור שכדור שקוטרו גדול 10 ס"מ יוכל לעבור בחלל כלשהו בסורג.
  • הקפידו שהתקנת הסורג תיעשה על פי הוראות היצרן, וזאת כדי לנצל את ייעודו של הסורג בצורה מקסימלית
  • ודאו כי חלקי הסורג המתכתיים יהיו עמידים בפני קורוזיה (חלודה) וזאת ע"י צביעה או גלוון
  • על הסורג להיות בנוי ממוטות מלאים או פרופילים פתוחים (לא חלולים) כך שניתן יהיה להגן על המוטות בפני קורוזיה (חלודה) בכל היקפם.
  • במידה ומדובר בסורג הזזה או סורג שניתן לפתוח אותו, חשוב שמנגנון הנעילה או אמצעי הנעילה יתאימו לתקנים הרלוונטיים
  • עוד באותו נושא:
  • סורגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully