וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע מלון היוקרה בחר דווקא במוצרים של החברה הזאת?

מוצרי kaldewei נבחרו לחדרי האמבטיה במלון גרנד הוטל המפורסם בעיר לודז' שבפולין. מדוע? יש הרבה סיבות טובות

אמבטיית קלדווי חלון שקוף, מלון גרנד הוטל לודז'. יחצ,
אמבטיית קלדווי חלון שקוף, מלון גרנד הוטל לודז'/יחצ

חברת קלדווי (kaldewei), החברה המובילה בעולם בייצור אגניות , אמבטיות וכיורים מפלדה מצופים באימייל שקיימת מזה 100 שנה, נבחרה לעצב את כל חדרי האמבטיות במלון גרנד הוטל המפורסם בעיר לוד'ז שבפולין שנבנה לפני 135 שנה ועבר כעת שיחזור ושיפוץ מקיף.

מלון גרנד הוטל הכולל 152 חדרים, שתי מסעדות, בית קפה וחדרי ישיבות הכוללים אולם תיאטרון ותיק וייחודי הינו אחד ממלונות היוקרה הטובים ביותר בעיר לודז' , מלון המתגאה בחמישה כוכבים.

חדר רחצה עם כיורי קלדווי. יחצ,
חדר רחצה עם כיורי קלדווי/יחצ

מנהלי המלון רצו להחזיר למלון, את כל הפאר שאפף אותו בימים עברו, הם בקשו לשמר את היופי וההדר האופיינים לו דרך פריטים יוקרתיים כיאה למלון מפורסם ה"נטוע" בהיסטוריה, בגאון.

מוצרי קלדווי בעלי גימור השיש תאמו למשימה הייחודית. מעצבי גרנד הוטל בחרו בכיורי MIENA מבית קלדווי שעוצבו ע"י אנקה סלומון, עיצובים מעודנים שמעניקים לחדרי האמבטיה אלגנטיות ותחכום וכן באמבטיות הפרי סטנדינג MEISTERSTUCK מסדרת אמרסו שעוצבו ע"י אריק לוי.

לוי יצר קולקציה בה האמבטיות מוצגות בדומה לפסלים , במעין צלליות זורמות. האמבטיות הארגונומיות מציגות כאמור מראה זורם המתחשב לחלוטין באופיו המיוחד והאלגנטי של המלון ומשרת נאמנה את השילוב האלמותי שבין חדש לישן , כאשר החדש מחייה את הישן והופך את הכול לתכשיט אדריכלי.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אמבטיית וכיור קלדווי במלון גרנד הוטל לודז. יחצ,
אמבטיית וכיור קלדווי במלון גרנד הוטל לודז/יחצ

לאדריכלי המלון היה מאוד חשוב לשמר את המסורת רבת השנים שהותירה חותמה אבל לעשות גם שימוש בפריטים עכשויים, אלגנטיים, בעלי נוכחות כמו אילו של חברת קלדווי. האמבטיות והכיורים בעלי עיצוב מתקדם , המבטיחים עמידות לאורך שנים.

כששני גורמים הנטועים בהיסטוריה חוברים יחדיו כמו חברת קלדווי ומלון גרנד הוטל נוצרת דינמיקה שמובילה את העיצובים לדרגת שואו מושלם.

  • עוד באותו נושא:
  • אמבטיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully