וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאנלים": המבצעים והפריטים החדשים לבית

שטיח יוגה ופילאטיס של צמר שטיחים יפים בעיצוב בלעדי. מחיר 290 שקל. איליה מלניקוב,
שטיח יוגה ופילאטיס של צמר שטיחים יפים בעיצוב בלעדי. מחיר 290 שקל/איליה מלניקוב

רשת "צמר שטיחים יפים" שמחה להכריז על פריצת דרך עם מזרן יוגה/פילאטיס ייחודי שנוצר תוך שימוש בטכנולוגיה חדשנית המעניקה לו מראה ומרקם ייחודיים ברמה של "צמר שטיחים יפים".

מזרני היוגה/פילאטיס בעיצוב וייצור של "צמר שטיחים יפים, בעלי עיצוב ייחודי, המשלב טקסטורה ייחודית בהשראת שטיחים יוקרתיים. המזרנים מתאפיינים באיכות בלתי מתפשרת, עשויים מחומרים האיכותיים ביותר, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר. הוא נוח, עמיד וקל לניקוי.

והכי חשוב: המזרן החדש מעניק חווית אימון משודרגת, המרקם הייחודי של המזרן מספק אחיזה מעולה ומאפשר לבצע את התרגילים בנוחות ובביטחון מלא. מתאים לכל סגנון - בין אם אתם מתאמנים ביוגה, פילאטיס או כל סוג אימון אחר, המזרון שלנו יתאים לכם בצורה מדויקת.

המזרן מגיע עם רצועת נשיאה חזקה ואיכותית. מידות: 183X66 ס"מ, עובי: 5 מ"מ, חומר: משטח קטיפה וגומי איכותי וטבעי בתחתית. צבע: לפי עיצוב. מחיר: 290 שקל ליחידה. להשיג ברשת "צמר שטיחים יפים" ברחבי הארץ ובאתר.

שולחן מחיר לפני הנחה 6009 שקל, אחרי הנחה 2499 שקל - KARE, להשיג באולם התצוגה משה לוי 11 ראשל"צ. יחצ,
שולחן מחיר לפני הנחה 6009 שקל, אחרי הנחה 2499 שקל - KARE, להשיג באולם התצוגה משה לוי 11 ראשל"צ/יחצ

לרגל עונת החגים, מותג ההום דיזיין הבינלאומי KARE מציע עד 35% הנחה על מגוון הפריטים באולם התצוגה, בהם: מערכות ריהוט, פינות אוכל, כיסאות, כיסאות בר, אקססוריז.

בין הפריטים שבמבצע: שולחן אוכל מולקולה זהב מחיר לפני הנחה 6009 שקל, מחיר אחרי הנחה 2499 שקל. מיטה (ללא מזרן) מחיר לפני 10279 שקל, מחיר אחרי הנחה 4999 שקל.

המבצע בין התאריכים 16/9/24-30/9/24 ב-KARE באולם התצוגה - משה לוי 11 ראשון לציון.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
בוטיק הזית במתחם כתום ישראל של בנק מזרחי טפחות. יחצ,
בוטיק הזית במתחם כתום ישראל של בנק מזרחי טפחות/יחצ

בנק מזרחי טפחות ממשיך לתמוך בעסקים מהצפון ומהדרום ובעסקים שבבעלות משרתות ומשרתי המילואים ולקראת החגים קורא לציבור לרכוש מתנות ומוצרים לחג במתחם הדיגיטלי "כתום ישראל" שבאתר הבנק.

בכתום ישראל קיים מגוון רחב של מוצרים לחג, לדוגמא: דבש מהמכוורת בשדה אליעזר , מוצרי טיפוח מקיבוץ יפתח, העציצים מהמשתלה באליפלט, וחברת הקייטרינג מקרית שמונה, ועוד מגוון רחב של יינות, שמני זית, דבש, ומארזי מתנות.

כזכור, עם פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" ובמטרה לסייע לעסקים מהצפון ומהדרום, השיק מזרחי טפחות באתר הבנק את המתחם העסקי הדיגיטלי כתום.ישראל בו נמצאים למעלה מ-450 בתי עסק ובהמשך, הקים הבנק את המתחם כתום.מילואים במסגרתו ניתנת במה לבעלי עסקים שגויסו למילואים להציג את העסק שלהם ואת השירותים שהם מספקים, וזאת בנוסף למגוון הטבות והקלות פיננסיות למשרתי ומשרתות המילואים.

לדברי תרי ישכיל, סמנכ"לית ומנהלת חטיבת שיווק, פרסום ופיתוח עסקים במזרחי טפחות: "אנו גאים להוביל יוזמה זו, המשלבת תמיכה בעסקים של משרתי מילואים ובעסקים מהצפון והדרום, מה שמבטא את מחויבותנו העמוקה לקהילה ולחברה הישראלית. אנו מזמינים את כולם לבקר במתחם כתום.ישראל ולגלות את המבחר העשיר של מוצרים ושירותים המוצעים על ידי עסקים אלה, ובכך לתרום לחיזוק הכלכלה המקומית ולהביע תמיכה בקהילות שנפגעו מהמצב הביטחוני".

סוטאז' יציקה 36 ס"מ, 7.8 ליטר מבית סולתם, 169 שח במקום 699 שקל, להשיג בסניפים ובאתר www.Soltam.co.il. אסף אמברם,
סוטאז' יציקה 36 ס"מ, 7.8 ליטר מבית סולתם, 169 שח במקום 699 שקל, להשיג בסניפים ובאתר www.Soltam.co.il/אסף אמברם

השנה החדשה שבפתח היא הזמן הנכון להצטייד בכלי מטבח חדשים ולקנות מתנות לבני משפחה, חברים ומכרים אהובים. לכבוד כך ובהתאם לצפייתם של הצרכנים, כמידי שנה יוצא המותג בהנחות חג ומבצעי ענק של פעם בשנה! אלו כוללות השקות סדרות חדשות וירידות מחירים משמעותיות על מגוון פריטי המותג, עד 60% הנחה מהמחיר המקורי. בנוסף, מבחר רחב של מוצרים מבוקשים מוצעים בהנחות של עד 80%. המבצעים בתוקף בין התאריכים : 28.10.2024-17.9.2024 (או גמר המלאי), ללא כפל מבצעים.

דוגמאות להנחות:

  • מנדולינה מקצועית ב- 89 שקלים במקום 329 שקלים.
  • סוטאז' יציקה 36 ס"מ, 7.8 ליטר ב- 169 שקלים במקום 699 שקלים.
  • סכום נירוסטה 50 חלקים המתאים ל-12 סועדים ב-179 שקלים במקום 699 שקלים.
  • תבנית קפיץ קרבון סטיל עם מכסה 26 ס"מ ב- 39 שקלים במקום 139 שקלים.
  • מארז כלי ששת עם מעמד ב- 119 שקלים במקום 349 שקלים.
  • מארז סכיני שף סנטוקו רב שימושיות ב- 69 שקלים במקום 249 שקלים.
  • מארז כלי בישול 6 חלקים, סיר 20+24 ס"מ, מחבתות 20+24 ס"מ ב -249 שקלים במקום 899 שקלים.
  • מארז 2 מחבתות, 24 ס"מ+ 28 ס"מ ב- 99 שקלים במקום 379 שקלים.
סדרת המכוניות הקלאסיות אספנים וינטג' פליימוביל שיווק קבוצת משחקי יצירה. פליימוביל,
סדרת המכוניות הקלאסיות אספנים וינטג' פליימוביל שיווק קבוצת משחקי יצירה/פליימוביל

חברת פליימוביל העולמית משיקה סדרת מוצרים "בוגרים" לאספנים, ולאוהבי עיצוב הבית. סדרת המכוניות הקלאסיות של פליימוביל מיועדת גם למבוגרים ולא רק לילדים וכוללת מכוניות קלאסיות אהובות מהעבר כמו החיפושת והוואן של פולקסווגן, מיני קופר משנות ה70 ומכוניות מהסרטים כמו אסטון מרטין מהסרט ג'יימס-בונד גולדפינגר, הטנדר של צוות A ויצירות מופת נוספות. לא רק שכיף להרכיב את המכוניות עם הילדים (או לבד), הן גם נראות כמו פריט עיצוב מדליק על המדף בסלון.

  • 1. אסטון מרטין של ג'יימס בונד - השם הוא בונד, ג'יימס בונד והוא הסוכן החשאי המפורסם ביותר בעולם. במשך כמעט שישים שנה, הרפתקאות 007 ריגשו מעריצים בכל העולם. כל משימה חדשה היא הרפתקה עמוסת אקשן מתודלקת בפעלולים מדהימים, מרדפי מכוניות עוצרי נשימה וכמובן, כל הגאדג'טים העדכניים ביותר. בהופעתו השלישית על המסך ב-גולדפינגר (1964), ג'יימס בונד נוהג ב-אסטון מרטין DB5 האייקוני בפעם הראשונה. אסטון מרטין הכסוף הזה מגיע עם גאדג'טים אותנטיים כולל לוחיות מספר מסתובבות, מושב מפלט נוסע ועוד הרבה יותר. ברכב הנצחי הזה, 007 מנצח את כל רודפיו במרדף מרהיב ואז מסכל את התוכניות של הנבל אוריק גולדפינגר. סט פליימוביל זה הוא חובה לכל מעריצי בונד! הערכה כוללת 4 דמויות פליימוביל, רכב, משקפת ו4 מטילי זהב. מוצע במחיר החל מ 343.20 שקל
  • 2. פליימוביל חיפושית פולקסווגן - החיפושית הקלאסית של פולקסווגן משנת 1963 מצוידת בכל האביזרים לטיול משפחתי בחוף הים. מתאימה לאוהבי פליימוביל הצעירים וגם אלה שכבר בגרו ותיראה נהדר בחדר הילדים או על המדף בסלון כפריט עיצובי לכל דבר. מוצע במחיר החל מ 127.92₪
  • 3. פליימוביל- פולקסוואגן קראוון קמפינג לילדים - החל מ 227 ₪ - קראוון הקמפינג של פולקסווגן הוא קלאסיקה אהובה! כלי הרכב המושלם לטיול קמפינג מלא בהרפתקאות. מצויד באזור ישיבה, מיני מטבח ושפע של מקום אחסון. כולל זוג דמויות ומגוון אביזרים.
  • 4. פליימוביל מכוניות קלאסיות- פרארי: SF90 סטרדייל - פרארי ייחודי: ממותג עם לוגו פרארי אותנטי על גלגל ההגה, מכסה המנוע, תא המטען וחישוקי הגלגלים. הגג ניתן להסרה למשחק בפנים. ניתן לפתוח גם את מכסה המנוע האחורי. על ידי לחיצה על הכפתור המונח על תחתית הרכב, ניתן להדליק את מודול האור עם האורות הקדמיים והאחוריים וכן את תאורת לוח המחוונים. עם פונקציית כיבוי אוטומטי לאחר 2 דקות. ישיבה יציבה: יש מקום לשתי דמויות ברכב, הניתנות לקיבוע באמצעות מהדקים לרגליים. דמויות: גבר אחד, אישה אחת; אביזרים: 1 פרארי SF90 Stradale, תיק נסיעות אחד, 2 תיקי גולף עם אלות, כובע מצחייה אחד לגבר, כובע מצחייה אחד לאישה, 2 שעוני יד. מוצע במחיר החל מ 351 שח
  • 5. פליימוביל - פולקסוואגן אוטובוס קמפינג - מהדורה מיוחדת - וואן המתאים לגלשנים שעוברים מחוף לחוף עד למציאת הגלים המתאימים לגלישה !הערכה כוללת דמות ועוד שלל אביזרים כמו גלשן שמתחבר למתלה בגג הוואן, כלב, מזון לדרך ועוד…הוואן מאובזר מבפנים !מספר חלקים: 65 חלקים מוצע במחרי החל מ 289 שקל
  • 6. פליימוביל - פורשה 911 קררה - המראה האחורית והפנסים הקדמיים הכוללים את עיצוב הכרום והכיתוב המעוקל מעניקים למכונית הקלאסית אלגנטיות מיוחדת. תוכלו בקלות להסיר את הגג על מנת להושיב את דמויות הרכב. בנוסף, תוכלו לפתוח את תא המטען על מנת לחשוף את מנוע הבוקסר 6 צילינדרים של הרכב. בין אם אתם אספנים נלהבים של מכוניות, חובבי עיצוב, או ילדים שאוהבים מכוניות- הסדרה הזאת בשבילכם. מוצע במחיר החל מ 168 שקל
  • 7. פליימוביל מרצדס בנץ' - פליימוביל מכוניות קלאסיות: דגם רכב מרצדס בנץ' 300 SL מגיע עם 2 דמויות פליימוביל נהג ושופט. 46 חלקים. לגילאי 5 ומעלה. מוצע במחיר החל מ 377 שקל
כדורגל שולחני מאיר עם אורות לד צבעוניות 119.90 שקל חברת פלפוט. יחצ,
כדורגל שולחני מאיר עם אורות לד צבעוניות 119.90 שקל חברת פלפוט/יחצ

לקראת החגים משיקה חברת פלפוט סדרת משחקי שולחן המתאימה לנוער ולמבוגרים כמתנה מדליקה וחברתית במיוחד, והשנה עם תוספת מוארת לחוויה משודרגת.

  • כדורגל שולחני מאיר עם אורות לד צבעוניות - מוצע במחיר של כ-119.90 שקל
  • מגרש הוקי שולחני מאיר עם אורות לד צבעוניות - מוצע במחיר של כ-119.90 שקל
  • ביליארד שולחני מאיר עם אורות לד צבעוניות - מוצע במחיר של כ-139.90 שקל
ערכת חג  לנטרול קרזול שיער_Moroccanoil מחיר 240 שקל. יחצ,
ערכת חג לנטרול קרזול שיער_Moroccanoil מחיר 240 שקל/יחצ

חברת הטיפוח הבינלאומית והחלוצה אשר החלה את השימוש בשמנים במוצריה, מציעה מגוון רחב של מארזי שיער וגוף שמגיעים בגרסאות ייחודיות שיתאימו כמתנה מושלמת.

כעת, משיקה Moroccanoil מארזי חג יוקרתיים במהדורה מוגבלת ובמארז צבעוני של המאיירת האמריקאית ג'ייד קרדינלי. כל אחת מהערכות עטופה בחבק מאוייר, מעשה ידיה של קרדינלי, שלוקח אותך למסע לעולם טרנספורמטיבי. ערכות החג מגיעות בתיק קוסמטי יוקרתי וב-4 אופציות שונות הכוללות את כל מוצרי ה- Best seller לשגרת טיפוח יומית ובהתאם לסוג השיער: לחות, שיקום, נפח ונטרול קרזול.

מחיר לערכה 240 שקל. את מוצרי חברת Moroccanoil® (מורוקנאוייל) ניתן להשיג במספרות ובחנויות מורשות ברחבי הארץ ולרכישה באתר.

  • עוד באותו נושא:
  • צרכנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully