וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דברו נקי: מתנות חג על טהרת חומרים מהטבע

הפריטים הקטנים שיעשו לנו שנה חדשה נקיה ויפה, וכולם עשויים חומרים טבעיים

הפריטים הקטנים, ברגעים הקטנים, כשצריך לטאטא את הרצפה, או לשטוף כלים, לצחצח שיניים או לרחוץ ידיים. כי כמו שכבר הספקנו להבין, השלווה והשקט נמצאים בפעולות היומיומיות הפשוטות.

לרגל השנה החדשה שבפתח אספנו את מוצרי הניקיון והלייף סטייל הכי טרנדים - שעשויים כולם מחומרים טבעיים. מבשם לבית, פילינג ידיים של סטודיו כריסטינה דאם דנמרק , סדרת מברשות מעוצבות ויפות, כלי אבן ושיש דקורטיביים ועוד.

סדרת מברשות מעוצבות עשויות מעץ אלון

לנקות בסטייל. להשיג prat living. יחצ,
לנקות בסטייל. להשיג prat living/יחצ

סדרת מברשות מעוצבות עשויות עץ אלון, עץ בוק בשילוב אלמנטים פונקציונליים המקלים על שימוש קל ואחיזה נוחה. בסדרה: יעה, מברשת כלים שתשמש גם לניקוי פירורים ממשטחים יבשים או לספא הביתי שלכם. מחיר: החל מ-110 שקל.

Humdakin מעמד אבן מושלם.  prat living. יחצ,
מעמד אבן לחדר הרחצה/יחצ

מעמד אבן יפהפה יהיה מושלם בחדר הרחצה שלכם, במטבח, או בחדר השינה, על השידה. תוכלו לשלב בו סבון ומברשות שיניים, או מברשות איפור וטבעות - או כל מה שרק תרצו, עם מלא סטייל. מעמד האבן הוא חלק מסדרת מוצרים של מותג האיכות Humdakin, מותג דני למוצרי לייף סטייל וניקיון לבית. הוא הוקם לאחר שהמייסדת שלו, קמילה שראם, זיהתה מחסור בשוק במוצרי ניקוי ולייפסייל אקולוגים וידידותיים לסביבה ולרגישים אלרגנית. ההשראה של המותג, הן מבחינת נראות והן מבחינת ניחוחות הם החופים והיערות של דנמרק וכל המרכיבים, הם מרכיבים נורדיים כמו אשחר ים (buckthorn) קמומיל ואדמוניות מקומיות. כל מוצרי המותג מיוצרים תחת פיקוח לתנאי עבודה הוגנים.

המהות והמשאלה של המותג היא לגרום לצרכן להתאהב עוד קצת בבית שלו באמצעות המוצרים המושקעים ולתרום לתחושה של יוקרה יומיומית, בבית. בסדרת המוצרים מגוון נרות בניחות מהפנטים, סבון נוזלי מחומרים טבעיים, מגשי בטון, מגבות מטבח איכותיות ועוד.

סבון פילינג ידיים סטודיו קריסטינה דאם דנמרק

סבון פילינג ידיים סטודיו כריסטינה דאם דנמרק להשיג ב prat living. יח״צ,
סבון פילינג ידיים סטודיו כריסטינה דאם דנמרק להשיג ב prat living/יח״צ

סבון פילינג ידיים עשיר, מקולקציית האמבט של סטודיו קריסטינה דאם, דנמרק. עשוי מחומרים טבעיים, איכותיים, בעל מרקם סופר עשיר שמותיר את עור הידיים, חלק, משיי ורך. הפילינג העדיין עשוי גרגרי משמש, אלוורה, תמצית ג'ינג'ר ופומלה וורודה בניחוח עדין של קלחי מרווה, עץ ארז, ועלים ירוקים. הסבון מגיע בבקבוק זכוכית חום גדול - של 500 מ"ל.

ומותאם לשימוש חוזר ארוך טווח. מידות הבקבוק: קוטר 8, גובה 20 ס"מ. מחיר: 210 שקל.

מבשם ביתי prat living

מבשם ביתי prat living. פבל זובנקו,
מבשם ביתי prat living/פבל זובנקו

bølge המבשם החדש של מותג האיכות prat living ימלא את החלל שלכם בגלי ניחוח sea breeze . המבשם הייחודי בעל ניחוח נקי, צלול ואלגנטי של מתיקות עדינה מהולה בעקצוץ חמצמץ לאווירה פרשית ומרוממת רוח, שתגרום לכם להרגיש בחופשה חלומית רחוקה, גם כשאתם בבית. בין מרכיבי הניחוח ישנם תווי שושנת העמקים, הדרים, עץ האלגום, פריחה סקנדינבית לבנה ועוד. להשיג בחנויות prat living ובאתר/ צילום: פבל זובנקו. מחיר: 180 שקל.

להשיג בחנויות ובאתר prat living

  • עוד באותו נושא:
  • חג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully