וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכשירי חשמל חסכוניים באנרגיה ומקרן 4K: החידושים של LG

חברת LG חשפה בתערוכת IFA 2024 המתקיימת בברלין את ליין מכשירי החשמל הביתיים החדשים שלה וגם מקרן ייחודי. כל הפרטים בפנים

LG High Energy Efficiency. יחצ,
LG High Energy Efficiency/יחצ

חברת LG חשפה בתערוכת IFA 2024 המתקיימת בברלין את ליין מכשירי החשמל הביתיים החדשים שלה.

מקררים עם יעילות גבוהה ועיצוב פרימיום - המקרר החדש של LG בעל המקפיא התחתון מציע את צריכת האנרגיה הנמוכה ביותר בהשוואה לכל מקרר הקיים כיום בשוק, וזוכה לדירוג אנרגיהA-25% . המקרר מביא סטייל למטבח עם הדלת המעוצבת השטוחה שקט במיוחד - בעל עוצמת קול מירבית של 29 dB בלבד. כדי להרחיב את אפשרויות הבחירה של לקוחות אירופיים מוסיפה LG הן את הדגם החדש הזה, והן דגם בעל נפח גדול יותר, במבנה בעל שתי דלתות זו מול זו. כאן, משולבים בין השאר מערכת ייצור כדורי קרח Craft Ice הייחודית ל-LG, וטכנולוגיית UVnano™ לחיטוי המצרכים המאוחסנים.

מטבח נוח ויעיל - תנור InstaView™ המובנה החדש של LG בגודל 60 סנטימטר (24 אינץ') בדירוג יעילות אנרגטית A++ מציג מגוון תכונות חדשניות וטכנולוגיות בינה מלאכותית כדי לשפר את החוויה הקולינרית. התנור מספק 80 מצבי בישול אוטומטי: מערכת הבינה המלאכותית Gourmet AI™️ יכולה לזהות את המנה המתבשלת באמצעות מצלמה המובנית בתנור, ולבחור אוטומטית את תוכנית הבישול המתאימה מתוך מסד נתונים של 30 מתכונים. טכנולוגיית InstaView של LG עוזרת להפוך את החיים במטבח לקלים יותר ומאפשרת למשתמשים לבדוק את התקדמות האפיה מבלי לפתוח את דלת התנור, בכך עוזרת לשמור על הטמפרטורה בתוך התנור ומונעת בזבוז אנרגיה.

מדיח הכלים החדש LG QuadWash™ חסכוני ומשלב את מנוע ה-Inverter Direct Drive™ החסכוני בעל הנעה ישירה, בדירוג יעילות אנרגטי A-20%. הגדרה גמישה של אפשרויות מיקום ושליפת מגירות מאפשרת למדיח להכיל מגוון כלי מטבח בשילובים שונים.

LG High Energy Efficiency. יחצ,
LG High Energy Efficiency/יחצ

לדברי ליו ג'ה-צ'ול, נשיא חברת מכשירי החשמל הביתיים ומיזוג האוויר של LG: "המכשירים החדשים של LG עונים על הדרישה הגוברת לפתרונות ביתיים יעילים באנרגיה ובו זמנית מספקים ביצועים מעולים וחיים נוחים יותר. נמשיך למנף את טכנולוגיות הליבה המתקדמות שלנו, כולל פתרונות אינוורטר ורכיבים, כדי לספק מגוון מורחב של מכשירים עם יעילות אנרגטית מובילה בתעשייה."

מבקרים בדוכן LG (ביתן 18, מרכז הירידים של ברלין) ב-IFA 2024 בין התאריכים 6-10 בספטמבר יכולים להתרשם ממגוון המוצרים של החברה.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
LG CineBeam Q. יחצ,
LG CineBeam Q/יחצ

חברת LG מציגה בתערוכת IFA 2024 בברלין מקרן מיני 4K, LG CineBeam Q (דגם HU710PB). המקרן מגיע בעיצוב מינימליסטי ייחודי, איכות תמונה יוצאת דופן ומגוון תכונות מתקדמות.

המקרן CineBeam Q נחשף לראשונה ב-CES 2024 בינואר, ומאז ממשיך לקבל שבחים מהצרכנים ומהתקשורת על הביצועים המרשימים שלו, הפונקציונליות הנוחה והעיצוב המודרני. בין השבחים הרבים שהוא קיבל, ניתן למצוא 'בחירה המובילה של 2024' מאתר AVS Forum, אתר ביקורות מוערך ואחד הפורומים המקוונים הגדולים בעולם לחובבי קולנוע ביתי ומכשירי AV.

דגם HU710PB בולט לעומת מקרנים אחרים בשוק בזכות עיצובו הנייד והמאוד מזוהה. המקרן כולל ידית סיבובית ייחודית ב-360 מעלות המהווה גם מעמד, ומספק תמונות ברזולוציית 4K UHD (3840 x 2160) בקנה מידה קולנועי (עד 120 אינץ'). בנוסף, הוא מתאפיין ביחס ניגודיות מרשים של 450,000:1 ובכיסוי של 154 אחוזים מטווח הצבעים DCI-P3, המעניקים צבעים חיים, שחורים עמוקים וחוויות צפייה יוצאות דופן ביום ובלילה.

בנוסף, ה-LG CineBeam Q כולל את תכונת Auto Screen Adjustment1, המאפשרת כיוונון אוטומטי של מיקוד, קיסטון והתאמת מסך לתמונה מדויקת ומכוונת באופן אופטימלי במגוון סביבות. עם פלטפורמת webOS האינטואיטיבית של LG, המקרן מציע גישה קלה לשירותי הסטרימינג הפופולריים כולל Netflix, Disney+, Amazon Prime Video ו-YouTube2, מה שמספק למשתמשים מבחר עצום של תכנים מצוינים ללא צורך בחיבור למכשיר חיצוני. בנוסף, המקרן מאפשר למשתמשים לשקף תכנים ממכשירים חכמים בקלות באמצעות AirPlay 2 ו-ScreenShare.3.

ביחד עם איכות תמונה פרימיום ותצורה אינטואיטיבית, המקרן 4K הייחודי של החברה משתלב בצורה חלקה כמעט בכל עיצוב ביתי בזכות עיצובו הנקי והמינימליסטי. מעבר להצגת ה-CineBeam Q ב-IFA, LG מעלה את המודעות למקרן המיני וליתרונותיו הרבים, כולל התאמתו לסביבות מגורים מגוונות, באמצעות קמפיין ברשתות החברתיות בהשתתפות כ-100 משפיענים. הקמפיין מדגיש שימושים שונים במקרן CineBeam Q ומציג כיצד הוא משתלב בעיצוב הבית והטכנולוגיה של משקי בית בודדים, משפחות וזוגות, כמו גם ביישומים בסביבות מגורים פרימיום, צפייה בספורט ותערוכות אמנות.

  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully