וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיאה למוזיאון: השפה העיצובית של כיורי ואגני האמבטיה של kaldewei

בתערוכת FURISALONE שנערכה לא מכבר במילאנו הציגה חברת קלדווי גרמניה - kaldewei - החברה המובילה בעולם בתחום הכיורים ואגני האמבטיה מפלדה בחיפוי אמייל, עיצובים מיוחדים כיאה לתערוכה במוזיאון נחשב

קלדווי. יחצ,
קלדווי/יחצ

בתערוכת FURISALONE שנערכה לא מכבר במילאנו הציגה חברת קלדווי גרמניה - kaldewei - החברה המובילה בעולם בתחום הכיורים ואגני האמבטיה מפלדה בחיפוי אמייל, עיצובים מיוחדים כיאה לתערוכה במוזיאון נחשב, עליהם היו אמונים המעצבת הבריטית בתאן לאורה ווד אשר חברה למעצב הרהיטים, שם מוביל בעולם סטפן דיאז. השניים יצרו עיצובים עוצרי נשימה אשר יכולים להפוך את חללי האמבטיה ליצירות מופת. התצוגה המיוחדת שהם בחרו להציג לקוחה מהמינוח BIOPHILIA, מטבע לשון שטבע הפילוסוף אריך פרום שמאגד את המילים BIOS שפירושו חיים ו-PHILIA שפירושו אהבה.

המושג BIOPHILIA משתלב עם החומרים בהם משתמשת חברת קלדווי גרמניה כמו פלדת הטיטניום העמידה ומדגישים כיצד החומרים משדרים את ההרמוניה עם הטבע והסביבה. חברת קלדווי גרמניה שמתמחה בעיצובים מתוחכמים אימצו את שתי המילים לחיזוק רגעי ההרמוניה במקלחת , מקום שיכול להעניק רוגע אולטימטיבי.

עיצובי כיורים של בתאן ווד לחברת קלדווי. יחצ,
עיצובי כיורים של בתאן ווד לחברת קלדווי/יחצ

דיאז עיצב ריהוט עץ משלים לגני האמבטיה כמו ספסלים , שרפרפים קרשי אמבטיה למיקום פריטים נחוצים במיוחד וכל אילו ליוו את אגני האמבטיה העשויים פלדת אמייל מבריקה בציפויי ייחודי ועמיד במיוחד. פלדת האימייל בה משתמשת חברת קלדווי גרמניה הידועה בעמידותה בפני שריטות , כתמים, ושחיקה , חומר שרבים ירצו לחוות בביתם.

בטאן לאורה ווד שתפה כבר פעולה עם חברת קלדווי גרמניה בתערוכה שנערכה בלונדון שם עצבה אגני אמבטיה וכיורים תחת עיצובים שכנתה בשם מקורי משלה "חלומות אבוקדו", פריטים שכל מוזיאון או גלריית אמנות היו מציגים .בתאן לאורה ווד ידועה בתלבושות הייחודיות שלה, באיפור ססגוני על הגבות והשפתיים ובעיגולים על שתי הלחיים, אושיה יוצאת דופן שלקחה את הכיורים והפכה אותם ליצירות פסיכודאליות בעלי נוכחות בלתי מתפשרת. היא הצליחה לייצר פריטים שיענו לפילוסופיית הפאר של קלדווי גרמניה ביחד עם פשטות ייחודית ואחרת משלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
קלדווי עיצוב בתאן ווד. יחצ,
קלדווי עיצוב בתאן ווד/יחצ

חברת קלדווי גרמניה זרמה עם הבשורה אותה ווד בקשה להציג , בשורה שהתאימה לחללי האמבטיה שזכו לשפה מהפנטת שמשרתת נאמנה את ערכי המותג. שני המעצבים המיוחדים הדגישו את ערכיה המיוחדים של החברה שהם קיימות, עמידות, חדשנות ואיכות שבאים לבשר בשורה חדשנית ומקורית.

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully