וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשרד הזה חדשנות היא שם המשחק - גם בעיצוב

הצצה למשרדים המעוצבים של חברת הסטארטאפ Session 42. משרדיה של החברה נמצאים בת"א. כבר מהכניסה אליהם ניתן לחוש את היצירתיות המתפרצת

סלון ומקום מפגש לאמנים. עיצוב בלה רסקין. שלו אריאל,
סלון ומקום מפגש לאמנים. עיצוב בלה רסקין/שלו אריאל

חברת המיוזיק טק Session 42 מתגאה בחזונה לשלב בין חדשנות טכנולוגית לבין תעשיית המוזיקה. המטרה שלהם היא לאפשר ליוצרים ומפיקים, מקצועיים וחובבנים כאחד, להפיק שירים ברמה מקצועית על ידי שימוש בבינה מלאכותית, ונראה כי באותו אופן מתבטא עיצובם של משרדי החברה. המשרדים של Session 42 ממוקמים ברחוב מנור 17 בתל אביב. החלל כולל חמישה אולפני מוזיקה והפקות, וכן מתחם עבודה ייחודי המיועד לאנשי הפיתוח והשיווק של החברה. במשרדים ישנם למעלה מ30 עובדים, והם מתפרשים על שטח של 460 מטרים בקומה המרכזית ועוד 50 מטרים בגלריה.

המשרדים עוצבו על ידי מעצבת הפנים, בלה רסקין והחזון של Session 42 הייתה ליצור מקום שבו מורגשת אווירה של יצירה וקריאטיביות, החלל נועד להיות בית חם לאמנים ולמפיקים מוזיקליים בישראל, מקום שמזמין אותם לשהות בו, ליצור ולהתמלא בהשראה ולראות מקרוב את המוצר עליו עובדת החברה. "עבודה על מוצר לתעשייה שנבנה בתוך וביחד עם התעשייה", עיצוב המקום והאווירה שבו מתוכננים במיוחד כדי למשוך אמנים ולגרום להם להרגיש בנוח, כך שיוכלו להקדיש את עצמם ליצירה ולהתמלא בהשראה מהסביבה ומהאנשים שסביבם.

חלל עבודה משותף וסלון. עיצוב בלה רסקין. שלו אריאל,
חלל עבודה משותף וסלון. עיצוב בלה רסקין/שלו אריאל
חלל משותף ופינת אוכל. עיצוב בלה רסקין. שלו אריאל,
חלל משותף ופינת אוכל. עיצוב בלה רסקין/שלו אריאל
אולפן הפקות. עיצוב ובנייה: עומר קרני. שלו אריאל,
אולפן הפקות. עיצוב ובנייה: עומר קרני/שלו אריאל

סגנון העיצוב של המשרדים אשר עוצבו על ידי בלה רסקין הוא אקלקטי-תעשייתי, ונבע ממקורות השראה שונים. לדבריה: "היה חשוב לנו שהבעלים של החברה ירגישו בבית, ולכן ביקשנו לשתף אותנו בכל מה שמביא להם השראה - סרטים, שירים, פוסטרים ועוד. כל אלו משולבים יחד בכדי ליצור חלל עבודה ייחודי ומעורר השראה.

הפן העיצובי הבולט ביותר במשרדים הוא השימוש בחומרים גסים ועדינים בו זמנית. פורניר עץ אלון משתלב ליד בלוקים גלויים צבועים בשחור, תקרות בטון וגופי תאורה מעוצבים ועדינים. העיצוב של המשרדים מושפע מכמה תקופות וסגנונות שונים. כאשר הרשימה בראש, היה לשקף את רוח החברה ואופי, מדובר בעיצוב חדשני שמשלב חזון חדשני ומגוון השראות שונות.

אולפן הפקות. עיצוב ובנייה: עומר קרני. שלו אריאל,
אולפן הפקות. עיצוב ובנייה: עומר קרני/שלו אריאל
פינת אוכל וסלון המשרדים. עיצוב בלה רסקין. שלו אריאל,
פינת אוכל וסלון המשרדים. עיצוב בלה רסקין/שלו אריאל

אודי ענתבי, מנכ"ל ומייסד משותף Session 42: "חברת Session 42שמה לה למטרה להביא חדשנות לעולם המוזיקה הישן באמצעות שילוב של בינה מלאכותית לצד השיח ושותפות עם תעשיית המוזיקה כולה. HitCraft הוא מוצר הדגל שלנו, מפיק וירטואלי מבוסס AI שנועד להפוך רעיונות מוזיקליים גולמיים לשירים מלוטשים אשר מכוונים לשיתוף בסטרימינג וברדיו. המודל של Session 42 מבוסס הפקות שמבוצעות על ידי מפיקים אנושיים כאשר המודל ממשיך להשתפר ולהתפתח עם הטרנדים החדשים על ידי כך שמפיקים ממשיכים לתרום מהכישרון שלהם באופן מתמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully