וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סידור שולחן לראש השנה: כך תלהיבו את האורחים

שולחן חג - השראות ועיצובים שמייצרים אוירה חגיגית ומלאה בסטייל

באצ׳י מילאנו קולקציית פירנצה, להשיג בחנויות ובאתר. אינסייט מרקטינג,
באצ׳י מילאנו קולקציית פירנצה, להשיג בחנויות ובאתר/אינסייט מרקטינג

עיצוב שולחן לראש השנה הוא תהליך מהנה ומשמח, המאפשר לשלב מסורת עם יצירתיות אישית. החג, המוכר כתחילת השנה היהודית, הוא זמן המוקדש למשפחה, חברים ואווירה חגיגית. כדי ליצור שולחן מיוחד, מומלץ להתחיל בבחירת צבעים וגוונים שמתאימים לחג.

הנטייה הרווחת היא לעצב שולחן שכולו לבן, אנחנו בחרנו הפעם להציג שולחנות ייחודים עם טוויסט ואמירה כאלו שייקחו אתכם למחוזות איטליה טוסקנה ומילאנו, דנמרק ואירופה.

לדברי המומחים של באצ'י מילאנו המיובאת לישראל ע"י חברת דלקו יבואנים בע"מ: "בחרו את כלי ההגשה בקפידה, עשו שימוש בשכבות של טקסטיל והקפידו על שימוש באלמנטים מעניינים ואקססוריז למרכז השולחן שישדרו לא רק אסתטיקה אלא גם את רוח החג. מרכז שולחן מעניין יכול לכלול סידורי פרחים טריים, פירות כמו רימונים ותפוחים, או אפילו קישוטים שמייצגים את המסורת היהודית. השילוב בין אלמנטים צבעוניים ומסורתיים יביא לאווירה חגיגית ונעימה. שימו לב לדמויות הצבעוניות שמקשטות את השולחנות המוצגים כאן, כל אחת מהן מסמלת אופי יחודי ומוסיפה לשולחן טאץ' אישי, צבע והמון סטייל".

באצ׳י מילאנו קולקציית פירנצה, להשיג בחנויות ובאתר. אינסייט מרקטינג,
באצ׳י מילאנו קולקציית פירנצה, להשיג בחנויות ובאתר/אינסייט מרקטינג
באצ׳י מילאנו קולקציית פירנצה, להשיג בחנויות ובאתר. אינסייט מרקטינג,
באצ׳י מילאנו קולקציית פירנצה, להשיג בחנויות ובאתר/אינסייט מרקטינג

אחד המרכיבים החשובים בעיצוב שולחן הוא סידור הכלים והמנות. שימוש בכלים מהודרים כגון: צלחות , קערות הגשה, מגשים, גביעי יין יוקרתיים, מפה מיוחדת ,פלייסמטים ומפיות בד יעניקו לשולחן מראה מהודר ומזמין. טקסטיל הוא אחד האלמנטים המאפשרים לייצר שפע, שכבות חמימות וסטייל. פריסת הכלים על השולחן בצורה מדויקת תשדר תחושת ארגון וסדר. ניתן להוסיף קישוטים קטנים כמו נרות או מעמדים מיוחדים, שישלימו את העיצוב הכללי.

לבסוף, אל תשכחו להוסיף טאצ' אישי שיבטא את האופי שלכם ואת ההעדפות המשפחתיות שלכם. ניתן להניח כרטיסי ברכה אישיים לכל אורח, תג שם או את הראשים הקטנים והיפים של באצ'י שלכל אחד אופי, צבע ועיצוב אחר.

בשולחן החג מבית באצ'י מילאנו נבחרה קולקציית פירנצה המאופיינת בצבעוניות מעודנת של צבעי פסטל, הדפסים גיאומטריים ומשחק שמייצר עושר וסטייל. שילבנו כוסות יין גבוהות עשויות אקריליק על מנת לשמור על איזון ובמרכז צלחת הגשה עם כל סממני החג, יין, תמרים, רימון וכמובן תפוח בדבש.

‏שולחן קלאסי עם טאץ׳ איטלקי - באצ׳י מילאנו. באצ'י מילאנו איטליה,
‏שולחן קלאסי עם טאץ׳ איטלקי - באצ׳י מילאנו/באצ'י מילאנו איטליה
דני מוקפד חומרים טבעיים, להשיג ב-prat living. יחצ,
דני מוקפד חומרים טבעיים, להשיג ב-prat living/יחצ
גווני אדמה וחיבור לטבע. באצ'י מילאנו איטליה,
גווני אדמה וחיבור לטבע/באצ'י מילאנו איטליה
‏קלאסי בניחוח איטלקי. באצ׳י מילאנו. באצ'י מילאנו איטליה,
‏קלאסי בניחוח איטלקי. באצ׳י מילאנו/באצ'י מילאנו איטליה

באצ'י בשיתוף מעצבת הפנים רוני שני פלדשטיין: דמויות ראשים וצבע שמכניס שמחה:

"בתחילת דרכי בעולם העיצוב גיששתי במספר עולמות, אחד מהם היה עיצוב אירועים, אני זוכרת את עצמי נערכת לקראת היום הגדול של הכלות בתחושת התרגשות משותפת גדולה, עם הזמן הבנתי שהשעות והלך הרוח של האירועים לא מתאים לי כאמא והתמקדתי רק בתחום עיצוב פנים. החוש האסתטי האהבה לסטיילינג, עיצוב שולחן ואירוח זו אהבה שטבועה בי, כל פעם שאני מארחת אני אוהבת לייצר את השולחנות המושלמים, שכבות על גבי שכבות של חומרים שונים שיוצרים יחד הרמוניה מושלמת.

שולחן צבעוני ושמח- באצ׳י מילאנו ישראל, עיצוב- רוני שני פלדשטיין. אינסייט מרקטינג,
שולחן צבעוני ושמח- באצ׳י מילאנו ישראל, עיצוב- רוני שני פלדשטיין/אינסייט מרקטינג
שולחן צבעוני ושמח- באצ׳י מילאנו ישראל, עיצוב- רוני שני פלדשטיין. אינסייט מרקטינג,
שולחן צבעוני ושמח- באצ׳י מילאנו ישראל, עיצוב- רוני שני פלדשטיין/אינסייט מרקטינג

כאשר ניגשים לעיצוב שולחן חג חשוב קודם כל לבנות פלטת צבעים שעובדת יחד ומשקפת את קונספט האירוח. מוקפד ויוקרתי או קליל ולא מחייב? ההמלצה שלי היא להתחיל בבחירת פלטת צבעים שתלווה אתכם בתהליך העיצוב. גבשו לכם שפה אחידה בצבעוניות, עשו שימוש במגוון חומרים, מפה ועליה פלייסמטים ומפיות, צלחות מגשים, מרכז שולחן מעניין ומושך. כך תייצרו שפע חגיגי שמעשיר את השולחן. בעיצוב השולחן שלי בחרתי בפלטה של שחור לבן, מפה עם איורים קסומים ועליה כלי הגשה גבוהים ונמוכים, עמוקים ושטוחים. שילוב בין מלמין לפורצלן ונגיעות של צבע שהופכות את השולחן לאחד ויחד במינו.

מינימליסטי מוקפד prat living, קולקציה חדשה חורף 2024. יחצ,
מינימליסטי מוקפד prat living, קולקציה חדשה חורף 2024/יחצ
שלמות - prat living. באצ'י מילאנו איטליה,
שלמות - prat living/באצ'י מילאנו איטליה

Less is more פשטות חומריות מהטבע - שולחנות החג המעוצבים של prat living:

חנויות העיצוב prat living המתמחות בייבוא מותגי איכות מרחבי אירופה מציגות שולחנות חג כובשים ויפים המשקפים את מגמות העיצוב לחורף 2025 .עיצוב מינימליסטי ונקי על טהרת צבעי אדמה וחיבור לטבע, גוונים של בז', חום שנהב בדגש על עושר עיצובי בהיבט של צורניות, גימור וחומרי גלם טבעיים המייצרים אוירה מוקפדת וחגיגית. שימוש בכותנה, קרמיקה ועץ, הן בכלי ההגשה והן ברהיטים, שולחן עץ אלון רחב ידיים עם פינות מעוגלות, כסאות בריפוד בגווני בז' / אבן, גופי תאורה בשילוב טקסטיל, שילוב פרחים טבעיים או מיובשים, ואזות זכוכית במרכז שולחן ומגשי עץ מושלמים.

  • עוד באותו נושא:
  • ראש השנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully