וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדים מהבית? כך תעצבו את המשרד המושלם

עיצוב משרד ביתי נועד לשלב נוחות ופונקציונליות, תוך יצירת מתחם המעודד ריכוז ופרודוקטיביות. איך עושים את זה נכון? בדיוק כך

משרד ביתי  מושלם. ספריה בשילוב שולחן משרדי להשיג ב-prat living. יחצ,
משרד ביתי מושלם. ספריה בשילוב שולחן משרדי להשיג ב-prat living/יחצ

עיצוב משרד ביתי נועד לשלב נוחות ופונקציונליות, תוך יצירת מתחם המעודד ריכוז ופרודוקטיביות. כיום, יותר ויותר אנשים עובדים מהבית. לעיתים, המשרד הביתי הוא חלק מאזור הסלון, ישנם בתים בהם ניתן לנצל נישה בה נמקם שולחן במידות מותאמות, וכן מקרים בהם ישנו חדר עבודה המשמש כולו למשרד הביתי. בתהליך עיצוב המשרד הביתי חשוב לבחור רהיטים מותאמים, תאורה נכונה וכן לשלב צבעים שקטים במטרה ליצור סביבה נעימה המסייעת לעבוד ביעילות.

לדברי המומחים של prat living המתמחים ביבוא מותגי איכות מרחבי העולם: "עיצוב משרד ביתי מינימליסטי מתמקד בפשטות, פונקציונליות וניקיון ויזואלי. בחלל כזה נעשה שימוש בצבעים בהירים, רהיטים מעוצבים בקווים נקיים ומעט פריטים, במטרה ליצור אווירה מרגיעה המעודדת ריכוז ויצירתיות. הטכנולוגיה משחקת תפקיד מרכזי, עם פתרונות חכמים כגון יחידה המשלבת ספריה, אחסון ושולחן כתיבה, בחירה בכיסאות מינימליסטיים נוחים שאינם תופסים הרבה מקום לצד שולחנות המשלבים מגרעות ייעודיות לכבלים ואחסון. עיצוב מינימליסטי מסייע להקטין הסחות ולשפר את הפרודוקטיביות, תוך שמירה על סגנון מודרני ונעים.

שולחן כתיבה Graceful להשיג ב-prat living. יחצ,
שולחן כתיבה Graceful להשיג ב-prat living/יחצ
שולחן כתיבה Graceful להשיג ב-prat living. יחצ,
שולחן כתיבה Graceful להשיג ב-prat living/יחצ

לדברי מעצבת הפנים רוני שני פלדשטיין: "בתקופת הקורונה החלה המהפכה של המשרדים הביתיים. אם לפני כן היו לפעמים פינות עבודה או חדרי עבודה משולבים בבית, בתקופת הקורונה זה הפך להיות פשוט מאסט בכל בית.

המשרד הביתי יכול להיות בחדר נפרד בפני עצמו או משולב באחד מהחדרים בבית- משחקים, שינה או אורחים. במשרד הביתי אני דואגת להמשיך את השפה העיצובית של הבית. שיהיה מפנק, רגוע ואני עמוס מדי בגירויים כדי שנוכל להמריד בעבודה עצמה. אני אוהבת לשלב בחדרים ככל הניתן פינות ישיבה, כי לפעמים צריך לקום ולהתאוורר מהכסא המשרדי ולשנות זווית., אז זה נחמד קצת לעשות שילובים מיוחדים כמו הספסל הממשיך מהארון בחדר העבודה. אני מעדיפה תמיד לשלב אחסון סגור- כי בואו נודה באמת- קלסרים זה לא דבר כל כך יפה."

שולחן משרדי בשילוב ספריה מינימליסטית דגם rod-serias להשיג ב-prat living. יחצ,
שולחן משרדי בשילוב ספריה מינימליסטית דגם rod-serias להשיג ב-prat living/יחצ
עיצוב  מינימליסטי prat living. יחצ,
עיצוב מינימליסטי prat living/יחצ
ארונות ריביירה - תכנון ועיצוב פנים רוני שני פלדשטיין. אורן עמוס,
ארונות ריביירה - תכנון ועיצוב פנים רוני שני פלדשטיין/אורן עמוס
ארונות ריביירה - עיצוב פנים רעות מנור. אורית ארנון,
ארונות ריביירה - עיצוב פנים רעות מנור/אורית ארנון
ארונות ריביירה - עיצוב פנים רעות מנור. אורית ארנון,
ארונות ריביירה - עיצוב פנים רעות מנור/אורית ארנון

ארונות ריביירה מציעים מגוון ארונות לצד יחידות מעוצבות בהתאמה אישית המשלבות משרד ביתי, לדוגמה: שולחן עבודה המהווה יחידה ממשיכה לארון אחסון כפי שניתן לראות בפרויקט המשותף עם מעצבת הפנים רוני שני פלדשטיין, או ארון שחלקו פתוח ומשלב שולחן כתיבה במרכז או בצד הארון כפי שניתן לראות בפרויקט של מעצבת הפנים רעות מנור. שילוב בין ארון המהווה פתרון אחסון ומייצר סדר לשולחן עבודה מבטיחה יצירת סביבת עבודה נקיה ומגירויים והפרעות מה שמחזק את היכולת להתרכז ולעבוד באופן מסודר ונוח.

  • עוד באותו נושא:
  • משרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully