וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה השדרוג שהייתם צריכים לחדר הרחצה שלכם ואפילו לא ידעתם

חידוש חדרי הרחצה: שדרוג חכם באמצעות HANSGROHE SHOWER TABLET. מה זה תורם לכם?

טאבלט בקרה לחדר האמבטיה מבית הנס גרואה. יחצ,
טאבלט בקרה לחדר האמבטיה מבית הנס גרואה/יחצ

התקנה מחדש של מערכות מים חדשות בחדר האמבטיה עשויה להיראות לעיתים כמשימה מאיימת, במיוחד כאשר מדובר בשדרוג של המקלחת. במקרים בהם יש סוללה חיצונית למקלחת או לאמבטיה , המבוססת על חיבור בסיסי של צנרת מים ישירה, הנטייה הראשונית היא לחשוב שהעבודה כוללת שבירת קירות, החלפת צנרת ומאמצים נרחבים אחרים. אבל מה אם הייתם יכולים להשיג מקלחת חדשה מתקדמת ומרעננת מבלי להרוס את הקירות? כאן נכנס לתמונה פתרון מהפכני מבית הנס גרואה -אקסור ה- hansgrohe ShowerTablet - פתרון מתקדם המציע שדרוג מהיר, קל ואלגנטי למקלחת, מבלי להתפשר על נוחות ועיצוב גם יחד.

ה-hansgrohe ShowerTablet מאפשר שדרוג מהיר ופשוט של כל מקלחת קיימת, ללא צורך בהריסת הקיר או שינוי התשתיות. המוצר מתחבר לצנרת הקיימת, מה שחוסך זמן, עבודה וכמובן בלגן.
המוצר מתאים לכל סוגי הצנרת הסטנדרטית , מה שהופך אותו לפתרון גמיש ומותאם לרוב הבתים. ההתקנה הפשוטה הופכת את תהליך השדרוג למהיר ויעיל, כך שתוכלו ליהנות ממקלחת חדשה בתוך זמן קצר.

המערכת מאפשרת את הגדלת אפשרויות המקלחת בלי לגעת בצנרת הפנימית של הקיר, כך שאם קודם היה ניתן להתקלח תחת ראש מקלחת עליון בלבד או באמצעות מזלף ידני בלבד, ניתן כעת באמצעות לחיצה על כפתורי הסלקט ניתן לשלוט בכמה אלמנטים , מה שמגדיל, ללא ספק ,את חווית המקלחת והאמבטיה.

העיצוב האלגנטי והפונקציונליות המרבית של ה-hansgrohe ShowerTablet לא רק שמאפשרים שדרוג מהיר, אלא גם מביא עמם אווירה יוקרתית. המשטח הרחב והאלגנטי משמש גם כמדף להעמדת שמפו וסבונים, וכמובן מפנה מקום במקלחת עצמה. המשטח מצופה זכוכית איכותית, מה שמעניק לחדר הרחצה מראה נקי ומודרני. הזכוכית הינה מחוסמת ועמידה בפני חום ושינויי טמפרטורה, מה שמבטיח עמידות ואורך חיים, למוצר.

טאבלט מבית הנס גרואה. יחצ,
טאבלט מבית הנס גרואה/יחצ

מעבר לעיצוב, ה-hansgrohe ShowerTablet מציע פונקציונליות מרבית. מערכת המים המתקדמת מאפשרת באמצעות מערכת תרמוסטטית שליטה מדויקת בטמפרטורת המים ובזרם, ומבטיחה חוויית מקלחת מושלמת בכל פעם. בנוסף, המערכת תוכננה עם דגש על חסכון במים ואנרגיה, מה שהופך אותה לאידיאלית עבור בתים מודרניים השואפים לשמור על איכות הסביבה.

‫‬מערכת ה-hansgrohe ShowerTablet תכלול את ראשי המקלחת והמזלפים המתקדמים של הנס גרואה הכוללים בין השאר את טכנולוגיות ה- RAINDANCE ואת טכנולוגיית ה-POWDER RAIN VN,‬‬
טכנולוגיות אילו הינן טכנולוגיות מתקדמות המשלבות יציאת מים מועשרים באוויר, או מים מרוסקים למיקרו טיפות המעשירות את חווית הרחצה ומרגיעות את הנשמה, מצרך כה נחשק ונדרש בימים אילו, במיוחד.

  • עוד באותו נושא:
  • חדר רחצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully