וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרגישו בבית: יוזמות ותרומות למפונים

תרגישו בבית: יוזמות ותרומות למפונים

שרית שמש יור קבוצת מעגל נשים סביון מחלקת ערכות לימוד אנגלית של הלן דורון. אסף לוי,
שרית שמש יור קבוצת מעגל נשים סביון מחלקת ערכות לימוד אנגלית של הלן דורון/אסף לוי

לרגל פתיחת שנת הלימודים החדשה, החברה הישראלית ללימודי השפה אנגלית "הלן דורון" הפועלת ב - 40 מדינות ברחבי העולם, מתגייסת למען ילדים מאור יהודה ובת-ים וילדים מצפון הארץ שפונו מביתם בעקבות המצב הבטחוני, בחלוקת כ 1000 ערכות ללימוד אנגלית, הכוללת תיק עם ספרים וחוברות עבודה.

הערכות מחולקות בימים אלה לילדים העולים לכיתות א' ו - ב', באמצעות נשות "מעגל נשים סביון" למשפחות באור יהודה ובבת ים. בנוסף, יחולקו ערכות גם על ידי צוות החינוך של מועצה אזורית מבואות החרמון לתלמידי המועצה, חלקם מיישובים שמפונים מבתיהם למעלה מעשרה חודשים. כמענה לתלמידים המפונים, ולקראת שנת הלימודים הקרובה, הורחב בית הספר "רמת כורזים" הממוקם במועצה האזורית מבואות החרמון.

לדברי הלן דורון, מנכ"לית ומייסדת החברה: "זוהי זכות גדולה עבורנו לסייע ככל שניתן למען ילדים שנפגעו עקב מצב המלחמה, או ילדים ממשפחות נזקקות, שיתחילו את השנה ברגל ימין ולהעניק להם אפשרות ללמידה איכותית של השפה האנגלית. לדבריה: "חלק מהאג'נדה שלנו הוא ללמד ילדים לערכי נתינה, שלום, אחווה וקבלת האחר, ומאמינים כי חינוך משמעותי הוא המפתח לטיפוח הטוב שבאדם ובעולמנו. כבכל שנה אנו נמשיך לתרום ולהירתם בלב חפץ במהלך כל השנה היכן שיתבקש."

לדברי בני בן מובחר, ראש המועצה האזורית מבואות חרמון: "בפתחה של שנת הלימודים החדשה, אני מברך את ילדי מבואות החרמון ובטוח כי הם יעשו חייל בלימודיהם על אף המצב הרגיש בו הם נמצאים, מפונים מביתם ומבית הספר אותו הם מכירים. אנו דאגנו לבצע התאמות והרחבנו את בית הספר ברמת כורזים על מנת שיספק להם את כל הנדרש הן מבחינה לימודית והן מבחינה חברתית וכולי תקווה שיהווה עבורם בית שני ועוגן של בטחון. אני מודה להלן דורון על התרומה הנדיבה ומאחל לילדים ולהורים בהצלחה ושנה שקטה, בטוחה וטובה."

הראל - ילדים למען ילדים. יחצ,
הראל - ילדים למען ילדים/יחצ

במהלך חודש אוגוסט ולקראת סוף החופש הגדול, הגיעו מאות עובדי קבוצת הראל וילדיהם לימי התנדבות מרוכזים וארזו 800 מארזים לבית הספר במשרדי החברה. פעילויות ההתנדבויות כללו, בין היתר, הרצאת מייסד עמותת אלון ואלה- אלון בריקמן, שלימד על ערך ההתנדבות, הנתינה, החברות והערבות ההדדית, תוך המחשה של מושג ההתנדבות והחמלה כבר מגיל צעיר, ופעילות אינטראקטיבית וחינוכית של האלוף האולימפי אורי ששון, שסיפר על החוויות האישיות וההישגיות שלו בעולם הספורט, לרבות התמודדויות שלו עם אתגרים שניצבו בפניו.

במהלך פעילות ההתנדבות הילדים והעובדים ארזו יחד מארזי בית ספר והכינו אגרת שנה טובה עבור מקבלי המארזים. בסיום פעילות ההתנדבות, כל ילד שהגיע זכה לקבל תעודת הערכה על השתתפותו בפעילות.

אבישי אחימאיר, מנהל מחלקת חווית עובדים: "זאת השנה השנייה שאנו מקיימים את פעילות ההתנדבות ילדים למען ילדים. פעילות זאת, מדגישה את מחויבותה של קבוצת הראל לאחריות חברתית, חינוך ורווחת החברה הישראלית. מה שמייחד את היוזמה הזו, הוא לא רק ההתמקדות בסיוע למשפחות מעוטות יכולת, אלא גם חווית הלמידה הסוחפת שהיא מציעה לילדים ולעובדים" עוד הוסיף אחימאיר: "התנדבות "ילדים למען ילדים" הינה עדות לערכי הליבה וה-DNA של הראל ולמחויבות שלנו להנחיל, את ערכי הנתינה והערבות ההדדית בקרב העובדים וילדיהם גם בימים מורכבים אלה".

  • עוד באותו נושא:
  • מפונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully