וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמאס מהמלבן המעצבן? השולחן הזה נפתח לריבוע

האורחים מרגישים מרוחקים? הבית לא מעוצב למלבן? הכירו את פינת האוכל החדשנית בעולם העיצוב

זגה פינות אוכל שולחן לוטוס 7,970 שקל. סטודיו זגה,
זגה פינות אוכל שולחן לוטוס 7,970 שקל/סטודיו זגה

רשת ZAGA (זגה)- פינות אוכל, המתמחה בעיצוב פינות אוכל פרקטיות ומודולריות, משיקה שולחן אוכל חדש מלבני שנפתח לצורת ריבוע - דגם לוטוס.

מדובר בשולחן ייחודי בעיצוב מלבני שנפתח לריבוע ( בגודל של 168168X ס"מ) לאירוח של עד כ 12 איש (3 בכל צלע) . השולחן מוצע בציפוי CPL, המעניק לו את היתרונות: עמידות בפני שריטות לאורך זמן, עמידות בפני חום ונוזלים, אינו מצהיב, אסתטי- בעל טקסטורה אחידה ומתכתב עם הטרנדים המובילים בעולם העיצוב. גוונים פופולאריים של עץ טבעי ודמוי בטון. עיצוב קלאסי מרשים, בעל יציבות מקסימלית והרחבות קלות מאוד לפתיחה.

שולחן לוטוס- בעל נוכחות עוצמתית ובעיצוב מדויק ונקי המשתלב עם כל סגנון, מראה קליל, טרנדי וחדשני, מהווה פתרון מושלם לחללים קטנים ולמגוון הצרכים הנדרשים מפינת האוכל: מעט סועדים, אירוח מספר גדול של אנשים עם נראות דומיננטית לשולחן ומקום ישיבה מרווח לאורחים. מאפשר שינוי יוצא דופן בהתאם למבנה החלל.

חדש בזגה פינות אוכל- סטנדרט חדש של אמינות בתחום פינות האוכל: אחריות מורחבת של 3 שנים על מנגנוני הפתיחה בכל שולחנות האוכל של המותג זגה ושל מותג העיצוב הצעיר והעדכני מבית זגה: ZAGAMIX, המשווק באונליין באתר המכירות של זגה פינות אוכל.

  • עוד באותו נושא:
  • שולחן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully