וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע היסטורי: הכירו את האולם שמעוצב ברוח של פעם

כבר 17 שנים אולם האירועים טרויה נמצא בצמרת. הצצה פנימה מסבירה מדוע

אולם אירועים טרויה. יחצ,
אולם אירועים טרויה/יחצ

בעידן בו גני אירועים נפתחים בקצב מסחרר, נדיר לראות מקומות ותיקים השומרים על כבודם ומקומם בצמרת.

אחד כזה, שעושה זאת בענק ונמצא בקדמת הבמה כבר 17 שנים, הוא 'טרויה', הפועל במתחם בני דרום באשדוד, וצמד האולמות בו, מביאים לפתחם אירועים מרהיבים מדי יום. האולם מעוצב בהשראת ההיסטוריה הטרויאנית עם מדשאות רחבות, דלתות עץ גדולות ומרשימות, בריכות דגים עם מזרקות, עצים גבוהים, תפאורה מרשימה וסוויטות מפנקות לחתן ולכלה.

אולם האירועים המצליח טרויה קיים כבר 17 שנה ולא סתם הוא שומר על הרמה הגבוהה לאורך כל כך הרבה שנים כל זה שילוב מנצח של עיצוב מרהיב, אוכל ברמה הכי גבוהה שיש ושירות הכי טוב שאפשר לבקש.

אולם אירועים טרויה. יחצ,
אולם אירועים טרויה/יחצ

עיצוב החללים מושקע מאין כמותו ומתחדש מידי עונה. מערכות התאורה והסאונד מהמתקדמות ביותר, לקוחות מהמועדונים המובילים בעולם ומאפשרות חוויה אור קולית משובחת. חוויה שמאפשרת לרקוד ולשמוח מאות מטרים של קירות לדים, תאורת "וואקום פורמינג" חדישה מהמועדונים של איביזה וסאונד שלא יבייש את טובי האולפנים.

העיצוב מאחורי האולם הגיע בהשפעת הסרט טרויה שיצא לאקרנים בשנת 2004 ממש בסמוך לפתיחת האולם ושואב השראות מעולם האמנות והעיצוב היווני העתיק, ומושפע בעיקר מהמיתולוגיה היוונית ומהתקופה הקלאסית של יוון כמו בסרט טרויה העיצוב משולב באלמנטים מודרנים וטרנדים לצד אלמנטים מיוון העתיקה.

הקירות עוצבו בהשראת ארכיטקטורה יוונית עתיקה. עיצובים של מגדלים, חומות ואולמות ייצגו את עושרה וגדולתה של העיר טרויה. עשינט הרבה באבן, עמודים וקשתות, מה שמשקף את הסגנון הקלאסי של התקופה כך שכל הקירות הם קירות עץ , לוחות שיובאו במיוחד מגרמניה.

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
אולם אירועים טרויה. יחצ,
אולם אירועים טרויה/יחצ

העיצוב הוא בקשת רחבה של צבעים טבעיים, כגון חומים על גווניהם,צבעי חול ואפור, על מנת לשקף את הסביבה והתקופה. המרקמים של החומרים והעיצובים עשויי על מנת ליצור תחושה של עמידות ויכולת להחזיק את הזמן. חומות טרויה, שהיו מפורסמות בחוזקן ובאורך שלהן, נתפסות כמרכזיות בעיצוב העיר. הן בדרך כלל מתוארות כגבוהות ונדמות כבלתי חדירות.

הגן נבנה ותוכנן בהשראת העוצמה של טרויה, העיר הקדומה,מצד אחד ומצד שני עוצב בהשראת גן קסום עם המון צמחייה מזרקות ובריכות דגים אנחנו מקפידים לחדש ללא הרף את הקונספט של הגן כולו, בהתאמה לרוח התקופה ולטרנדים החמים בעולם החתונות והאירועים של ישראל על מנת שיהיה כל הזמן עדכני.

לצד שני האולמות הגדולים, שיכולים להכיל חמש מאות ו- אלף אורחים, הקמנו שש סוויטות אירוח מעוצבות וייחודיות, לחוויה שכמעט ואין כמותה: אירוח הזוג ובני משפחתם כבר משעות אחר הצהריים קודם לאירוע, ועד לבוקר שלמחרת. בדיוק לשם כך נבנה במקום מטבח חלבי מיוחד, שמפנק את בעלי השמחה בארוחת בוקר עשירה בבוקר שאחרי האירוע.

אולם אירועי טרויה. יחצ,
אולם אירועי טרויה/יחצ

הרעיון של גן האירועים טרויה נולד כדי לייצר חווית אירוע ראשונה מסוגה בישראל, והביצוע שלנו מאופיין יותר מכול - בהתחדשות בלתי פוסקת, ובהתאמה מתמידה לטרנדים בעולם האירועים והשמחות בארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • אירועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully