וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשמלחמה פוגשת אמנות: תערוכה חדשה בשנקר

25 בוגרים ובוגרות יציגו ביום חמישי עבודות במדיות שונות ביניהן וידאו ארט, צילום, ציור שמן על בד, מיצג, איור פיסול ועוד

תערוכת בוגרי בית הספר לאמנות רב-תחומית 2024 , שנקר. מתן גרינבוים, חטופים. יחצ,
תערוכת בוגרי בית הספר לאמנות רב-תחומית 2024 , שנקר. מתן גרינבוים, חטופים/יחצ

ביום חמישי, הקרוב תיפתח תערוכת הבוגרים החגיגית של בית הספר לאמנות רב תחומית בשנקר. 25 בוגרים ובוגרות יציגו עבודות במדיות שונות ביניהן וידאו ארט, צילום, ציור שמן על בד, מיצג, איור פיסול ועוד באוצרותם של פרופ' גל וינשטיין, ד"ר חנה פרוינד- שרתוק, וד"ר שחר פרדי כסלו.

נושאי העבודות השנה, נוגעים באקטואליה ובנושאים נוספים שהסטודנטים חווים כמו זהות, גוף - נפש, חברה וקהילה, ספורט, נשיות ועוד כי כשהרוחות סוערות הסטודנטים אינם אדישים למצב, שמשפיע על עבודותיהם. בתערוכת הגמר מתגלם מהלך שלם של התפתחות והבשלה, של עבודה מאומצת, מפוזרת או מרוכזת, מתסכלת ומתגמלת - מהלך שמחייב את הבוגרות והבוגרים לתמצת ולדייק את העבודה, להחליט מתי וכיצד לסיים אותה, ולהישאר פתוחים לקבל את ההפתעות המתגלות במהלך ההצבה הסופית. בחללי התערוכה נפגשים עבודות, הקשרים והוויות במגוון ביטויים חומריים וחווייתיים. אלה מגלמים את העניין, הדמיון, התהיות והשאלות הייחודיות והאישיות של עשרים וחמישה אמניות ואמנים, שכל אחת ואחד מהן.ם גיבש לעצמו פרקטיקה אמנותית אישית איתה יוכלו לצאת להמשך דרכם בשדה.

לדוגמא, מתן גרינבוים, יציג עבודות צילום בחשיפה ארוכה שעוסקות במונח "זמן" ומראים צילומים של אנשים המדמים את החטופים בעזה כשהוא דן בעניין הזמן שעבר ועובר.

טום בורן, בעבודה של מיצב ורישום בשם "זיכרון מלחמה", יוצר תוך שימוש בפעולות אלימות של קטיעה, אזיקה, ירי ודקירה ותוך מלחמה אישית פוצעת, בחומרים הלא קונבנציונליים בהם הוא עושה שימוש. לצד עבודות שעוסקות בנושאים אחרים, כמו המיצב של נוי חזקיה "בת בתולת ים" שעוסק במיניות. במיצב מוצגות 2,000 פותות (אברי מין נשיים) שנגזרו, נתפרו ומולאו על ידי חזקיה וסביבתה במהלך החודשים האחרונים. . או עבודתו של רפאל כהן שמציג עבודת וידאו וספר בשם "זב"מ" קיצור לזכר בן משק, הישראלי החדש, ובוחן את גבריות ישראלית, ציונית, קיבוצניקית בוידאו ארט וספר ובו אוסף צילומי תחתונים שמצא כהן במעיינות שונים ברחבי ישראל, אותם מעיינות שזבמ''ים נוהגים לטבול בהם.

פתיחה חגיגית ביום ה', 22.8 בשעה 20:00. התערוכה תוצג עד ה-30.8, ימים א' - ה' 10:00 -22:00, יום ו' 10:00 - 13:00. שנקר, רחוב אנה פרנק 12, רמת גן

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully