וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

BioDesign 2024: שיתוף הפעולה של תילתן נמשך

תילתן, המכללה לעיצוב ולתקשורת חזותית בחיפה משתפת פעולה זו השנה הרביעית עם ביודיזיין ישראל, מרכז הכשרה ליזמות וחדשנות רפואית, הפועל בשיתוף פעולה עם בית החולים 'סטנפורד' בארה"ב

צוות ביודיזיין וארז ישכרוב, מנכ'ל תילתן, המכללה לעיצוב ותקשורת חזותית בחיפה. יחצ,
צוות ביודיזיין וארז ישכרוב, מנכ'ל תילתן, המכללה לעיצוב ותקשורת חזותית בחיפה/יחצ

תילתן, המכללה לעיצוב ולתקשורת חזותית בחיפה משתפת פעולה זו השנה הרביעית עם ביודיזיין ישראל, מרכז הכשרה ליזמות וחדשנות רפואית הפועל בשיתוף פעולה עם בית החולים 'סטנפורד' בארה"ב. במסגרת שיתוף הפעולה הסטודנטים של תילתן בעיצוב גרפי מצטרפים לצוותי הפיתוח ועוסקים בכל הקשור לעיצוב המוצר החדשני, החל מיצירת לוגו ומעטפת המותג החדש ועד להדמיית מוצרי הפיתוח בעזרת סרטונים אנימטיבים, אפליקציות ועוד, לפי דרישות הנגשת הפתרון הרפואי למשקיעים.

זו השנה הרביעית בה הסטודנטים של תילתן, המכללה לעיצוב ולתקשורת חזותית בחיפה לוקחים חלק בתוכנית "סטנפורד ביודיזיין ישראל"- תוכנית הכשרה ליזמות וחדשנות רפואית המופעלת במסגרת שיתוף הפעולה הרב-תחומי של הפקולטה להנדסה ביו רפואית בטכניון והפקולטה לרפואה ב'סטנפורד', ארה"ב ורמב"ם- הקריה הרפואית לבריאות האדם, שם גם התקיים הכנס עצמו, ובשילוב ייחודי של מוסדות אקדמיים מובילים בתחום הרפואה ובתחום העסקים.

בתוכנית משתתפים סטודנטים מצטיינים ואנשי מקצוע בתחומי הרפואה, ההנדסה, מדעי המחשב ומנהל עסקים ומובלים ע"י מדריכים בוגרי התוכנית בישראל ובסטנפורד ומנטורים בכירים ומובילים מהתעשייה.

פרויקט גיא צבר- ביודיזיין 2024. יחצ,
פרויקט גיא צבר- ביודיזיין 2024/יחצ

חזון התוכנית הוא להכשיר יזמים מנהיגים ברפואה וביוטכנולוגיה ולהנביט מיזמים רפואיים מעולם המכשור הרפואי והרפואה הדיגיטלית, אשר יובילו לאימפקט משמעותי על איכות חייהם של מיליוני אנשים ברחבי העולם.

מלי אלון, מנהלת בית הספר לעיצוב גרפי שהנחתה וליוותה את הסטודנטים בפרויקט הנ"ל ציינה כי: "כמדי שנה, הסטודנטים שלנו נחשפים לעולם האמיתי של הפיכת רעיון למוצר מדף אמיתי. החיבור המיוחד והנכון בין ידע מקצועי, במקרה הזה רפואי, לרעיון לפתרון בעיות בתחום, יחד עם ידע בטכנולוגיה לייצור הפתרון ובדיקת ההיתכנות הכלכלית ע"י מומחי ההיבט העסקי, מדמה הכי נכון את התהליך האמיתי שמוצג בפני המעצב, בו תפקידו ליצור ויזואליה לרעיון, ולעצב מנעד פתרונות במדיות השונות, ולדאוג בידע שמקבלים בלימודים במכללה את הפיכת הפתרון הרפואי לכלי ממשי שימושי עבור המטפל או המטופל עצמו. מניסיון העבר שלנו, קיימות כבר עבודות שבתהליך גיוס משקיעים והתקדמות ליציאה לשוק".

כל 8 צוותי המפתחים-מעצבים היו מרתקים ברעיונות המקוריים והמקצועיים של המפתחים ויצירתיים ומקצועיים של המעצבים. לדוגמא אחת העבודות הינה של יקיר גואטה, סטודנט שנה ג' בעיצוב גרפי בהתמחות עיצוב לממשקים: "התהליך של העבודה החל ברעיון שהיה לקבוצה שלנו בתחום מערכת העצבים ושלפוחית השתן. ההתפתחות למוצר עצמו הייתה ארוכה ואני הייתי צריך ליצור את השפה הגרפית והלוגו בזמן שעוד לא היה מוצר בכלל ולכן זה ארך זמן רב ועבר כמה וכמה גלגולים. לבסוף החלטתי להשתמש באלמנטים של מערכת העצבים בשילוב השלפוחית ויצרתי לוגו ושפה עם דגש על טכנולוגיה גם בנראות וגם בצבעוניות."

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
צוות גיא צבר וצוות ביודיזיין. שיווק תילתן,
צוות גיא צבר וצוות ביודיזיין/שיווק תילתן

עבודתו של גיא צבר, סטודנט שנה ד' בהתמחות ניו מדיה-פוסטפרודקשן בבית הספר לעיצוב גרפי זכתה לשבחים רבים: "תוכנית הביודיזיין היא אתגר עיצובי לא פשוט, כי צריך לשלב בתהליך הייצור מוצר רפואי הייטקיסטי מתקדם שלמעשה עדיין לא קיים במציאות. צוות המפתחים שעבדתי מולו עבד על פתרון לזיהוי של סקוליוזיס בשלב מוקדם אצל ילדים קטנים ועל מנת להגיע לפתרון העיצובי, התחברתי וליוויתי מקרוב את הצוות לאורך כל תהליך הפיתוח. המפתחים הביאו מענה רפואי, התפקיד שלי כמעצב היה להפיח בזה חיים."

סי בוחבוט, מנכ"לית מרכז ביודיזיין ישראל ציינה כי: "לנגד עינינו שליחות והזדמנות להנגיש לאקוסיסטם הישראלי הידוע בתרבות נטילת הסיכונים וביכולות הטכנולוגיות הגבוהות שיטה וכלים לקידום חדשנות בבריאות. השותפות עם תילתן, המכללה לעיצוב ותקשורת חזותית שמלווה אותנו מהשנה הראשונה, מביאה ערך הדדי לשני הצדדים, בעוד שהצוותים שלנו מקבלים סיוע מקצועי בעיצוב, מיתוג ואפיון המוצר והמותג שלהם. הסטודנטים והסטודנטיות של תילתן מקבלים הזדמנות להשתלב בפעילות יזמות מאתגרת, של פיתוח מוצר רפואי ומיתוג מאפס ולהתנסות בעבודה עם השטח בשלב מוקדם בקריירה."

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully