וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערות, דוכני שוק, טחנות רוח ושעשועים: משחקיה מהסוג שלא הכרתם

משחקיית הילדים Funland שזורה במוטיבים מנופיה הקלאסיים של ירושלים, בנויה ממיטב חומרי הגלם לעמידות ובטיחות הילדים ומציעה מתקני שעשועים בהשראת אתרים מוכרים בעיר

Funland. רוני כנעני,
Funland/רוני כנעני

משחקייה של 400 מ"ר, מועדון ילדים אקסקלוסיבי, FunLand - מציע מגוון רחב של משחקים ופעילויות על פני 400 מ"ר. משחקיית הילדים שזורה במוטיבים מנופיה הקלאסיים של ירושלים, בנויה ממיטב חומרי הגלם לעמידות ובטיחות הילדים ומציעה מתקני שעשועים בהשראת אתרים מוכרים בעיר. מעוצבת כחלל שלם שמחולק לשני חלקים דרך מעבר שמעוצב כחור של מנעול.

FunLand במלון מצודת דוד מעוצבת במוטיבים ירושלמיים הכוללים מערות, דוכני שוק וטחנות רוח, המספקים לילדים חוויות משחק ייחודיות ומגוונות. חלל המערות, בהשראת המערות הירושלמיות, מאפשר לילדים לרוץ, לקפוץ ולהשתתף במגוון פעילויות. חזית המערה בנויה כתבליט המזכיר את הטופוגרפיה ההררית של ירושלים. פינת השעשועים המדמה את דוכני שוק מחנה יהודה המפורסם מציעה פירות וירקות מוצבים על קירות המשחקייה ועגלות שוק עם גלגלי עץ, המאפשרות לילדים לשחק במסחר בשוק. כמו כן, פסל חלול בהשראת טחנות הרוח בעיר מזכיר את הטחנה הידועה מימין משה ומאפשר לילדים להתחבא בתוכו. חלל מרכז המשחקים מלא בפינות רביצה רבות, פינות שעשוע מגוונות, טלוויזיה לבידור הילדים ופינות בידור אלקטרוני לרווחת הילדים והנאתם.

את המשחקייה עיצבה שרית שני חי, מעצבת רב תחומית המתמחה בעיצוב לילדים מאובייקט ועד חלל, מפרויקטים פרטיים ועד פרויקטים ציבוריים, כאשר הדגש הוא שימת הילד במרכז. עם תארים באמנות ובפילוסופיה של אמנות מודרנית, הסטודיו שלה נחשב לחלוץ בתחום בארץ ובעולם ופועל כמעט שלושה עשורים. ההשראה בעבודתה מגיעה מלראות דברים בעיני ילד, לחשוב איך ילד חושב ומהחיים עצמם. במלון מצודת דוד, ירושלים הפכה להיות השראה לגיבוש הקונספט העיצובי של המקום. האדריכלות של המלון היוותה סוג של השראה וכמובן החזון של בעל המלון.

Funland. רוני כנעני,
Funland/רוני כנעני

המשחקייה, במתכונתה הנוכחית, היא שדרוג של קונספט שהחל לפני כ-15 שנה, כאשר בעלי המלון ביקשו משרית לעצב משחקייה עבור הילדים המגיעים מכל העולם למלון. ההצלחה הגדולה של המשחקייה הביאה תיירים מכל העולם לחוות אותה, והיא זכתה לסיקור נרחב בעיתונות הבינלאומית ותרמה לתייג את המלון כידידותי לילדים. בעקבות ההצלחה, הוחלט להקדיש קומה שלמה לנושא מועדון הילדים, והמשחקייה שוכללה והפכה להרבה יותר מגוונת ומשוכללת. שרית שני חי מקבלת משוב ממשפחות מכל העולם, והמשחקייה הפכה למוקד משיכה במלון בזכות הערך המוסף שהיא מספקת. לפני שנתיים, הסטודיו שלה זכה בפרס בינלאומי במגזין לייפסטייל יוקרתי בעקבות מלון מצודת דוד.

מעבר לחוויית השהייה במלון, ישנם מוטיבים רבים המתקשרים לירושלים. האריה, סמל ירושלים, הוא מוטיב חוזר בעיצוב המשחקייה. ניתן לראות זאת בכוכים המעוצבים כאריות ועד לספסלי העץ הנושאים את דמות האריה. שוק מחנה יהודה מהווה אלמנט מרכזי בחלל המשחקייה, כאשר הילדים יכולים לשחק במטבח מעוצב בארכיטקטורה גיאומטרית ולדמות את מסחר השוק. המוטיבים הירושלמיים משולבים בכל פרט, מה שמעורר אצל הילדים תחושת שייכות והתרגשות מהמקום.

אחד האתגרים היה לפתור את עירוב הגילאים והפתרון היה ליצור חלל שמחולק אך שבו יש זליגה מחלל לחלל דרך מעבר שמעוצב כחור של מנעול דבר שמפתח את דמיונו של הילד והמבוגר. לשאר בני המשפחה ישנן פעילויות אתלטיות שמאפשרות להוציא אנרגיה. ישנו מגרש כדורגל עם כדור בד ומשחקי שולחן לכל המשפחה. המשחקייה עוצבה עם מחשבה רבה והשקעה בכל פרט ופרט, כשהדגש הגדול ביותר הוא על חווית השהייה של המשפחה כדי לייצר חוויה בלתי נשכחת.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
Funland. רוני כנעני,
Funland/רוני כנעני

מלון מצודת דוד ממוקם באזור מהנחשקים והמרכזיים בעיר, בנקודת ההשקה שבין ירושלים המודרנית לעתיקה ולמרבית מוקדי התרבות והתיירות המבוקשים ביותר. לצד שדרות ממילא אלרוב, אזור הבילוי והקניות היוקרתי של העיר, במרחק הליכה קצר לשער הכניסה הראשי לעיר העתיקה, שער יפו ומגדל דוד, ולרחוב יפו, מרכז העיר המודרנית המחודש והתוסס. במלון 385 חדרים וסוויטות מרווחים ומפוארים - מבניהם חדרי סופיריור משפחתיים וגדולים המציעים אירוח אידיאלי עבור משפחות המתארחות במלון, בריכת שחיה חיצונית גדולה ומחוממת כל ימות השנה ובריכת ילדים נוספת עם מים רדודים ובנוסף מועדון הילדים האקסקלוסיבי FUNLAND. מלון מצודת דוד הוא יצירת מופת עיצובית בתוך חזון ארכיטקטוני ענק המאחד את העיר החדשה עם הישנה. בנקודת תצפית מושלמת, מול חומות העיר, נבנה מלון מצודת דוד מאבן ירושלמית, מדבר בשפת הקודש, מנהל שיח עם הזמן והמקום. ספא המלון שכעת חלק מרשת אקאשה (AKASHA) היוקרתית והבינלאומית מלונדון, אמסטרדם ופריז. בנוסף ישנן 4 מסעדות במלון שאחת מהן היא מסעדת וורנדה. של השף כפיר מיסניקוב, אשר ממוקמת על הטראסה של מלון מצודת דוד אל מול הנוף עוצר נשימה של חומות העיר העתיקה, מציעה שילוב ייחודי בין מיקום מרהיב למטבח גריל-עילי.

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully