וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אורות מסביב לעולם": הפסטיבל העיצובי של הקיץ

בין התאריכים 4-24 באוגוסט יתקיים בנמל ת"א פסטיבל האורות הבינלאומי עם עשרות מיצגי ענק מרחבי העולם ומיצג מואר של מדינת ישראל לצד מיצגים אייקוניים שנבנו על ידי שיכון ובינוי, החוגגת 100 שנה להיווסדה. כל הפרטים בפנים

פסטיבל אורות מסביב לעולם/יחצ

בין התאריכים 4-24 באוגוסט יתקיים בנמל ת"א פסטיבל האורות הבינלאומי עם עשרות מיצגי ענק מרחבי העולם ומיצג מואר של מדינת ישראל לצד מיצגים אייקוניים שנבנו על ידי שיכון ובינוי, החוגגת 100 שנה להיווסדה, והציבה בפסטיבל מיצגים אייקוניים שנבנו במיוחד לכבוד האירוע.

מיצגים אלו ממחישים את מורשתה ותרומתה של שיכון ובינוי לפיתוח המדינה. ביניהם היכל הספר, המוכר בשל עיצובו המיוחד ושמירת המגילות הגנוזות; את הכנסת, בית הנבחרים של מדינת ישראל ומוקד קבלת ההחלטות; ואת כביש 6, סמל לתשתיות מתקדמות ולפיתוח התחבורה במדינה.

פסטיבל אורות מסביב לעולם. יחצ,
פסטיבל אורות מסביב לעולם/יחצ
פסטיבל אורות מסביב לעולם. יחצ,
פסטיבל אורות מסביב לעולם/יחצ
פסטיבל אורות מסביב לעולם. יחצ,
פסטיבל אורות מסביב לעולם/יחצ

פסטיבל "אורות מסביב לעולם" מציע חוויה כוללת ומיוחדת לכל המשפחה. השילוב בין אומנות, תרבות, טכנולוגיה וקולינריה יוצרים אירוע ייחודי ובלתי נשכח. זהו מקום שבו ניתן לבלות יחד, ללמוד על תרבויות שונות, להתרשם מיצירות אומנות מרהיבות וליהנות ממופעים ופעילויות חווייתיות.

שיכון ובינוי מזמינה אתכם להצטרף לחגיגות 100 השנים להיווסדה ולהיות חלק מאירוע מיוחד במינו. הפסטיבל מהווה הזדמנות נפלאה להתחבר להיסטוריה, לתרבות ולערכים שמייצגים את שיכון ובינוי ואת מדינת ישראל כולה. דרך המיצגים האייקוניים והפעילויות המגוונות, תוכלו להכיר את פועלה של החברה ואת תרומתה.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully