וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה לעיניים: פארק האטרקציות שמבטיח "להוציא את הילדים מהמסכים"

במתחם meex שרונים בהוד השרון נפתח לרגל הקיץ פארק שעשועים חדש, מקורה וממוזג שהעיצוב שלו הוא כזה שאי אפשר להישאר אליו אדישים

אטרקציות במיקסלנד שרונים. גלזר פרודקשן,
אטרקציות במיקסלנד שרונים/גלזר פרודקשן

במתחם meex שרונים בהוד השרון נפתח לרגל הקיץ פארק שעשועים חדש, מקורה וממוזג שהעיצוב שלו הוא כזה שאי אפשר להישאר אליו אדישים.

בהשקעה של 2.3 מיליון שקלים נבנו 11 מתחמים בגודל מצטבר של מעל ל-1,000 מ"ר שמפוצלים לחדרים שונים שעוצבו בהשראת פארקי השעשועים הגדולים בעולם, בהם: מוזיאוני סלפי והאצטדיונים של פורמולה1. האטרקציות מזמינות את הילדים לגעת, לזוז, להפעיל את הדימיון ולהתנסות.

המקום פוטוגני במיוחד לכל חובבי התיעוד, כל פרט בעיצוב החדרים האינטראקטיביים מכניס את המבקרים אל תוך סיפור אחר בכל פעם. העיצוב הצבעוני והמוקפד שעליו אחראיים קבוצת חוגגים הפקות יחד עם מתחם meex שרונים משלב יצירתיות, פונקציונליות ומתאים את עצמו באופן מדיוק לנושא המרכזי, הירידה לפרטים הכי קטנים באה לידי ביטוי בשילוב צבעים, תאורה, ופיסול.

אטרקציות במיקסלנד שרונים. גלזר פרודקשן,
אטרקציות במיקסלנד שרונים/גלזר פרודקשן
אטרקציות במיקסלנד שרונים. גלזר פרודקשן,
אטרקציות במיקסלנד שרונים/גלזר פרודקשן
  • חלל המכוניות המתנגשות - עוצב בהשראת אצטדיוני פורמלה 1. כמו כן, הצבעים הבולטים בחלל הם שחור ולבן, ממש כמו במירוץ, לעומת המכוניות שמובלטות בצבעי ירוק וצהוב וכך נוצר הקונסטרסט ביניהם.
  • מפעל הגלידה - חלל פוטוגני ורוד וססגוני שעוצב בהשראת מוזיאוני הסלפי הגדולים והמוכרים מהעולם. החלל מעוצב כמו חנות גלידה בוטיקית בגווני ורוד שונים ונגיעות של צבעי קיץ: תכלת, כתום, כחול ואדום. ובו גם מיצגי ענק של אלמנטים מרכזיים כמו גביע גלידה ענק.
  • מבוך הפחד - חלל חשוך שעוצב בצורה ריאליסטית כדי להגביר את תחושת הפחד אצל המבקרים עם תוספת של קורי עכביש ובובות שדים שבעזרת תאורת לד מיוחדת וסאונדים מפחידים יוצרים חוויה אמיתית.
  • חדר ג'ונגל - מסלול אקסטרים שעוצב בהשראת ג'ונגלים סבוכים ויערות הגשם. החלל מעוצב עם צבעי יער ואדמה בולטים של ירוק וחום שנותנים תחושה שממש נכנסת אל תוך יער, מבלי לצאת מהמזגן. בתוך החלל ישנו מסלול סבוך של גשרים עם קורות עץ וקירות טיפוס.
  • רחוב meexLAND - הרחוב ססגוני ומרווח ומעוצב כמו יריד ענק ומרשים עם דוכני צילום, מבוך מראות מפותל ומשחקי יריד קלאסיים וצבעוניים.
  • הקרקס - חלל שהפך לקרקס מסורתי עם צבעים בולטים של אדום ולבן, גשר תאורה תלוי בגובה ובמה גדולה כשבתוך החלל מופיעים אנשי קרקס וליצנים אמיתיים.
  • מסעדת ה"דיינר המשוגע" - מי מאיתנו לא היה רוצה לקחת הפסקה ולהיכנס לאכול בדיינר אמריקאי כמו בסרטים? חלל ייחודי שהוקצה לכך מייצר מסעדת דיינר אמריקאית קלאסית כאילו יצאה מתוך סרט הוליוודי! בה יתאפשר למבקרים להכין מנות מתוך התפריט ולשבת במסעדה אמיתית לגמרי.
  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully