וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הב הב, נעים לי: מזלף חדש יסייע לכלב להרגיש נוח בזמן מקלחת

כלבים מאוד לא אוהבים שמקלחים אותם. בהנס גרואה-אקסור חשבו היטב כיצד לגרום לכלב להנות מהמקלחת ולשתף פעולה עם התהליך וייצרו מזלף מיוחד

הנס גרואה אקסור מבית  נוטלי. הנס גרואה אקסור,
הנס גרואה אקסור מבית נוטלי/הנס גרואה אקסור

הכלב הוכרז מזמן כידידו הטוב ביותר של האדם והוא זוכה בשנים האחרונות לעדנה מיוחדת וזאת בזכות שלל מוצרים לבית שעוצבו במיוחד בשבילו.

מי שמעניק כל כך אהבה מן הראוי שיזכה ליחס הבא לידי ביטוי בשלל פינוקים. אחד הפינוקים הינו מזלף ייחודי שהוציאה חברת הנס גרואה אקסור במיוחד לרחיצת הכלב המשפחתי.

כלבים רבים סובלים מטראומה מעצם המקלחת ולא תמיד ששים לשתף פעולה. בהנס גרואה- אקסור חשבו היטב כיצד לגרום לכלב להנות מהמקלחת ולשתף פעולה עם התהליך.

החברה פתחה מזלף ייחודי לנוחות הכלבים ולנוחות הבעלים המקלחים, כמובן. ייחודו של המזלף בעובדה שהוא עוצב באופן ארגונומי ומעוגל בדומה למברשת , על מנת להקל על האחיזה בעת המקלחת בעת הקרצוף והשטיפה. קל גם להתנהל עם המזלף בשל העובדה שהוא כולל כפתור מיוחד אשר שולט בגאונות על סוג הזרם ועל עוצמתו.

המוצר פותח ביחד עם מומחים לנושא הכלבים אשר זיהו את הצורך בזרמים המעניקים לכלב מעין תחושת מס'ג בדמות זרם של ספריי מים , המנעימה את התחושה של הכלב. הזרמים המיוחדים יוצרים תחושת רוגע בדיוק כשם שעוצבו המזלפים לאנשים , כך עוצבו המזלפים לבעלי חיים וניתן בכל פעם לעשות שימוש באחד משלושת הזרמים עפ"י הצורך והסיטואציה. המזלף מאוד קל להתקנה ובאמצעותו כל ענין שטיפת הכלב הופכת לחוויה מהנה לכלבים ולבעלים , כולם זורמים עם הזרם.

  • עוד באותו נושא:
  • כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully