וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרימים לו: מעצב הפנים אורון מילשטיין השיק את מותג LOVE

מותג פרימיום פרי יצירתו, במסגרתו הוא חושף בפני קהל חובבי העיצוב מגוון פריטים יוצאי דופן באיכות בלתי מתפשרת. מי בא לפרגן?

משמאל לימין: ברטו ופרידה מוהדב, אורון מילשטיין, סברינה תותחני, ויקי שדה ואיריס אלהרר. דודו אלמשעלי,
משמאל לימין: ברטו ופרידה מוהדב, אורון מילשטיין, סברינה תותחני, ויקי שדה ואיריס אלהרר/דודו אלמשעלי

מעצב הפנים אורון מילשטיין השיק את מותג הלייף סטייל LOVE, מותג פרימיום פרי יצירתו, במסגרתו הוא חושף בפני קהל חובבי העיצוב מגוון פריטים יוצאי דופן באיכות בלתי מתפשרת.

קולקציית הביכורים של LOVE כוללת כריות נוי, מושפעת מסגנון הרנסנס (לידה מחדש) וניכר שממש כמותן גם היא מנגישה תפיסה קריאטיבית, שונה וייחודית בנוף המקומי. דגמי הקולקציה מיוצרים מטקסטיל אקסקלוסיבי שנתפר בתפירה עילית מהוקצעת, תוך בקרת איכות קפדנית לכל אורך התהליך.

קולקציית אורון מילשטיין. דודו אלמשעלי,
קולקציית אורון מילשטיין/דודו אלמשעלי

הקולקציה הינה פרי מחקר מעמיק של מילשטיין, שבסופו נבחר טקסטיל עשוי משי איטלקי, תפירה עילית עם הקפדה מחמירה על כל תהליך הייצור והתפירה, מילוי נוצות אווז, חשיבה גרפית מעמיקה עבור כל כרית וכרית פרי יצירתו של המעצב, לוגו בצורת סיכה עשויה נירוסטה שמוסיפה מגע שופע סטייל ואופנה. הכריות בגודל 47סמ על 47 סמ מגיעות בתוך קופסא קשיחה יוקרתית הישר ממפעל שמייצר בין השאר לורסצ'ה , שתורמת לחוויית הקנייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דורית סלע וניצן הורוביץ. דודו אלמשעלי,
דורית סלע וניצן הורוביץ/דודו אלמשעלי

אירוע ההשקה היוקרתי התקיים בבית פיטרו הכט, רבים מלקוחותיו מהעבר וההווה הגיעו והתרשמו מקולקציית הביכורים, לצד קולגות, אנשי עסקים, אדריכלים ומעצבים.

בין היתר נצפו: ניצן הורוביץ ודורית סלע, לירון בלומנר, סמנכלית שיווק פיטרו-הכט, מעצב האופנה יוסי קצב, רונית יודקביץ, מנכל ובעלים סמסונג, מטבחי סמל, ועוד

  • עוד באותו נושא:
  • קולקציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully