וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדפס עכשווי": התערוכה החדשה של מלון Artist

החל מה-8.8 ועד 30.10 מתחדש המלון בתערוכה קבוצתית חדשה בשיתוף עם סדנת בעלי המלאכה. התערוכה, אותה אצרו איתי בלאיש ורוני כוכבי, מתכתבת עם תפיסת עולמו ועיצובו של המלון

דוד טרטקובר - תערוכת הדפס עכשווי - מלון ארטיסט. יחצ,
דוד טרטקובר - תערוכת הדפס עכשווי - מלון ארטיסט/יחצ

מלון Artist הוא מלון קונספט האמנות הראשון בישראל, המוקדש לאמנות ישראלית, צעירה ומבטיחה, פרי שיתוף פעולה בין רשת מלונות "אטלס" לבין משפחת סבג וחברת ORS. בימים אלה, החל מה-8.8 ועד ה-30.10 מתחדש המלון בתערוכה קבוצתית חדשה בשיתוף עם סדנת בעלי המלאכה. התערוכה, אותה אצרו איתי בלאיש ורוני כוכבי, מתכתבת עם תפיסת עולמו ועיצובו של המלון העומדת בסימן מחווה לסצינת האמנות המקומית והפיכתו לגלריה לאמנים מקומיים והיא חוברת ליצירות המוצגות בו דרך קבע, ובהן של דוד עדיקא, דנה יואלי, הילה טוני נבוק ועוד.

במשך שלושה חודשים תערך במלון התערוכה "הדפס עכשווי" מתוך אוסף סטודיו בעלי המלאכה שבבעלות יעקב בן כהן. התערוכה תתפרש על החללים הציבוריים במלון ותשלב תמהיל הדפסי משי במהדורות מוגבלות שנעשו בחמש עשרה השנים האחרונות ע"י הסטודיו ששיתף פעולה עם אמנים מדיסציפלינות שונות. למבקרי התערוכה תהיה ההזדמנות לטייל ברחבי המלון, לראות ולרכוש יצירות שונות ונדירות של אמנים מוכרים בשדה האמנות כמו אפרת חכימי, דוד טרטקובר, אורי גרשוני, דני קרוון, יוניל ועוד, לצד אמנים צעירים ומבטיחים כמו, דימה קורמה, נינה מנדלסון ושני דבורה.

תערוכת הדפס עכשווי מלון ארטיסט - יעקב בן כהן. יחצ,
תערוכת הדפס עכשווי מלון ארטיסט - יעקב בן כהן/יחצ
תערוכת הדפס עכשווי במלון ארטיסט - אפרת חכימי. יחצ,
תערוכת הדפס עכשווי במלון ארטיסט - אפרת חכימי/יחצ

בתערוכה תמהיל ייחודי של אמנים בעלי ותק והכרה בסצינת האמנות המקומית לאמנים צעירים ומבטיחים. האוסף מתכתב עם האמנות הקיימת במלון ואמנים כמו דויד עדיקא שיצירה שלו מוצגת דרך קבע במלון יקח חלק בתערוכה הנוכחית שהדפסיו יהפכו להרחבה של השפה האומנותית של המלון וישתלבו ביצירות הקיימות. חדר האוכל הוקדש להדפסיו של דוד טרקטובר, חתן פרס ישראל לעיצוב ומרצה בכיר בבצלאל שיצר סדרת אימג'ים גדולה של ואזות בשפה הויזואלית המזוהה עימו.

הדפסים הם אחד הטרנדים החמים בעולם האמנות כיום בשל השילוב בין האמנות הגבוהה לנמוכה, האמירה העכשווית והוורסטיליות של המדיום שמאפשרת שימוש בכמה רמות ואופנים. בחירת האוצרים לתת להדפסים את הפלטפורמה היא על מנת ליצור שיח שמעלה לדיון את מקומו של הפרינט בעידן המסכים.

אירוע הפתיחה של תערוכת "הדפס עכשווי" יתקיים ביום חמישי 8.8 ב-19:30 ויהיה חגיגת אמנות והדפס שתתקיים על מרפסת הגג הירוקה של מלון ארטיסט בשילוב מופע פרפורמנס לייב של יצירה עם עמדת הדפס משי של הסטודיו שתייצר סדרות מוגבלות של הדפסים בשיתוף עם אמנים המשתתפים בתערוכה (נור פטישי, יוניל ועוד). האירוע ילווה במוזיקה, כיבוד ודרינקים שיוגשו בחסות המלון".

תערוכת הדפס עכשווי - דוד עדיקא - מלון ארטיסט. יחצ,
תערוכת הדפס עכשווי - דוד עדיקא - מלון ארטיסט/יחצ

מציגים/ות (לפי סדר א-ב): מאיה אטון, יואב אפרתי, יעקב בן כהן, אורי גרשוני, שני דבורה, איילה, צור וליאור לחמן, דנה דרוויש, אפרת חכימי, דוד (טרטה) טרטקובר, יוניל, אביטל כנעני, רמי מימון, נינה מנדלסון, הילה עמרם, דוד עדיקא, נור פטישי, דימה קורמה, דני קרוון.

אוצרות: רוני כוכבי ואיתי בלאיש. הכניסה חופשית.

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully