וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולם חדש מופלא: הצצה לאולם התצוגה הנס גרואה-אקסור בחיפה

האדריכליות החיפאיות דליה רווה ולימור בן הרוש חברו יחדיו כדי לייצור את אולם התצוגה החדש של חברת נוטלי, המשווקת בין היתר את מוצרי הנס גרואה - אקסור בחיפה. קבלו טעימה ממה שעומד מאחורי העיצוב

אולם התצוגה של נוטלי בחיפה. יחצ,
אולם התצוגה של נוטלי בחיפה/יחצ

האדריכליות החיפאיות דליה רווה ולימור בן הרוש חברו יחדיו כדי לייצור את אולם התצוגה החדש של חברת נוטלי, המשווקת בין היתר את מוצרי הנס גרואה - אקסור בחיפה.

הברזים ומוצרי המקלחת של הנס גרואה-אקסור, הנתפסים כמובילים בעולם, מבטאים רעיון פשוט של שילוב טכנולוגיה גרמנית מתקדמת בעיצוב של מעצבי מוצר ואדריכלים מהמובילים, דוגמת פיליפ סטארק, אנטוניו צ'יטאריו, פטריסיה אורקיאולה, ננדו ואחרים שתרמו את חלקם בהרכבת קולקציית ברזים יוקרתית ומגוונת.

אולם התצוגה של נוטלי בחיפה. יחצ,
אולם התצוגה של נוטלי בחיפה/יחצ

הקולקציות המוצגות באולם מציג מספר סגנונות ,כאשר כל הפריטים מעוצבים באופן מוקפד ואלגנטי ומכתיבים סטנדרט גבוה בתחום המזלפים, ברזים וראשי אמבט. תהליך העיצוב והפיתוח הינו ייחודי ונמשך עד שלא נותר מה להוסיף ומה לגרוע.

מלאכת עיצוב האולם המבקש להכיל את יצירות הברזים לא הייתה קלה ולכן בבואן לעצב את האולם הגדירו השתיים את האולם כ"אקדמיה למים", AQUADEMI מושג אותו למדו בעת ביקורן במתחם התצוגה המיוחד של הנס גרואה-אקסור בגרמניה, ביער השחור ואותו ביקשו להציג גם כאן.

הן רצו לעצב ולתכנן אולם שמבטא באופן הטוב ביותר את עולם המים הנרחב ואשר ילמד את הבאים את כל מה שעומד לפניהם ואת כל החידושים בתוך עולם המים המורכב והמפנק גם יחד. השתיים ביקשו לייצר באולם התצוגה סביבה פרקטית עם אופציה להתנסויות בברזים ובראשי האמבט השונים, כדי להעניק חוויה טוטאלית ומלאה לבאים. כל אחד יכול לפתוח להנאתו את הברזים ולהתנסות בהם ולהבין כל זרימה וזרימה הן ברמה הטכנולוגית והן ברמת נראות זרם המים השונה ממוצר למוצר.

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
מעצב העל היפני ננדו מעצב לאקסור הנס גרואה. יחצ,
מעצב העל היפני ננדו מעצב לאקסור הנס גרואה/יחצ

ההמחשה של כל המערכות באולם מאפשרת לבאים לחוות ולנסות להיכנס לתוך העולם המיוחד, העולם שמביא את המים בשלל אופנים ולהבין את העולם המיוחד של קבלת המים. היות וקיימת מגבלת שטח, יותר מדי מוצרים בפחות מדי מקום, בחרו השתיים להפוך את התצוגה למעין קו מוזיאוני, כאשר על כל פריט מוצבת התאורה הנדרשת לו, וזאת כדי להבליט את הייחוד של כל דגם ודגם.

היות ומים קשורים קשר בלתי נפרד לנושא האקולוגי ולטבע, שולבה הרבה מאוד צמחיה ירוקה באולם ונראה כאילו בתוכה שולבו ראשי אמבט וברזים מהם ניתכים המים כמו ממפל או ממקורות אחרים בטבע. הצמחייה לצד המוצרים יוצרת אמינות ומחזקת את הקשר לטבע, ליערות הגשם, למעיינות, לזרזיפי הסלע ועוד.

ברז אקסור בעיצוב ננדו. יחצ,
ברז אקסור בעיצוב ננדו/יחצ

לדברי דליה רווה, "אין כמו מים וסביבה ירוקה כדי לייצר הרגשה של רוגע ושל ספא. מקום שרוצים להתכנס לתוכו ולברוח מטרדות היום".

עוד הוסיפו המעצבות מדיה מוארת, מיני שלטי ענק שמתחברים למוצרים וזאת כדי להעצים את החלל. המסכים בגובה 5 מטרים מדגישים את עולם המים, עולם של אינספור התרחשויות ואופציות.

בקומה השנייה מיצבו השתיים קוביות ענק שמדמות את זרימת המים, מים במעגל סגור ושלל אופציות של זרימה דמוי מפל בצורת צמה, שני זרמים הנכרכים זה בזה ועוד. כל אחד יכול להתרשם מאופן הזרימה האהוב עליו ולבחור את הברז או ראש האמבט הרצוי לו.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully