וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאנלים": המבצעים והפריטים החדשים לבית

ללין - כוס שתיה מעוצבת - 59.90 שקל. Vipdesign,
ללין - כוס שתיה מעוצבת - 59.90 שקל/Vipdesign

ללין משיקה כוס שתייה חדשה בעיצוב אופנתי וטרנדי, לנשיאה לכל מקום, מעודדת שתיה מרובה ומתאימה לכל מי שמחפש דרך ידידותית לסביבה לשתות את המשקאות האהובים עליו.

הכוס עשויה פלדת אל חלד עם דופן כפולה שמבודדת קור וחום, שומרת חום במשך שש שעות וקור במשך עשר שעות. לכוס בסיס צר שמתאים לרכב וידית נשיאה נוחה, המאפשרת לקחת אותה לכל מקום: למטיילים, תלמידים/סטודנטים.

כוס זו יכולה להכיל עד 1200 מ"ל, ומתאימה לשתייה קרה/חמה. ניתן להשיג את הכוס בשני צבעים: לבנדר וקרם.

מחיר מבצע בחנויות: ב-59.90 שקל, ושני כוסות ב-99.90 שקל. ניתן להשיג ברשת החנויות ובאתר ללין.

דייסון סאבמארין. יחצ,
דייסון סאבמארין/יחצ

ב.נ.ז.כ סחר, היבואנית הרשמית שלDyson בישראל יוצאת במבצע קיץ עוצמתי במיוחד. במסגרת המבצע תינתן הנחה של 599 שקל על שואב האבק מדגם Dyson v15s detect .submarine.

Dyson v15s detect submarine השואב העוצמתי All-in-one של דייסון בטכנולוגיה מתקדמת ולראשונה עם אביזר רצפות ומשטחים. מדובר במברשת ייעודית שוטפת לרצפות ומשטחים, להסרת כתמים עקשניים: שאיבה, שטיפה וניגוב. פעולה זו אמורה לאפשר ניקוי יסודי של כתמים עקשניים במיוחד ממרצפות ומשטחים.

לשואב מנוע עוצמתי של W240, המציע עד 60 דקות עבודה רציפה. מגיע עם מברשת ™Fluffy Optic עם אלומת אור ירוקה, אשר מגלה חלקיקים מיקרוסקופיים נסתרים לעין עד גודל של 0.3 מיקרון.
חיישן ה- Piezoהאקוסטי מאפשר למדוד את חלקיקי האבק הנשאבים למיכל האיסוף ולהציג אותם בזמן אמת תוך כדי הניקיון. צג ה-LCD בראש השואב מציג את כמות וסוג החלקיקים הנשאבים, כהוכחה מדעית לכך שהבית נקי באופן יסודי.

מחיר מבצע 4,100 שקלים (במקום 4,699 שקלים). המבצע בתוקף עד 30.9.24 או עד גמר המלאי באתר וברשתות וחנויות החשמל המובחרות. שנתיים אחריות ושירות עד בית הלקוח על ידי ב.נ.ז.כ סחר היבואן הרשמי.

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
NOLA LOLA. יחצ,
NOLA LOLA/יחצ

נרות ומפיצי ריח הם יותר מסתם אביזרי נוי - הם מרכיב חיוני ביצירת אווירה ביתית מזמינה ומרגיעה. ריחות נעימים יכולים להפחית מתח, ולשפר את מצב הרוח. הם מוסיפים חמימות לחלל, ומסייעים ליצור סביבה ביתית ונעימה. הוספת נרות וניחוחות לבית היא דרך פשוטה אך אפקטיבית לשמור על אווירה של רוגע ונחת בימים לחוצים ועמוסים.

מותג מוצרי האווירה לבית NOLA LOLA האהוב, משיק קולקציית נרות ומפיצי ריח במגוון ריחות חדשים, ועיצובים מיוחדים, ביניהם Evergreen, Genesis ו-Cotton clouds בגווני כתום חימר, אפרסק וירוק מנטה.

משקלו של כל נר 170 גרם, וגודלו של מפיץ הריח 150 מ"ל. מחיר נר ריחני - 69.90 שקל. מחיר מפיץ ריח - 49.90 שקל. ניתן להשיג בסניפים וסופר-פארם אונליין.

עצמל'ה 495 שקלים כיסא דגם מדריד. יחצ,
עצמל'ה 495 שקלים כיסא דגם מדריד/יחצ

לקראת החזרה לבית הספר, רשת עצמל'ה , רשת רהיטי הילדים והנוער, משיקה קולקציית כיסאות לילדים ולנוער, שתשתלב באופן מושלם עם שולחנות הכתיבה ותשדרג את חוויית הלמידה של הילדים.

הכיסאות החדשים שכוללים בין השאר את דגם ברלין, דגם ניו יורק, דגם מדריד ודגם בריסל מציעים מגוון תכונות מתקדמות, כגון אפשרויות כיוונון למשענת הראש ולמשענות הידיים, מנגנוני תמיכה מתוחכמים לגב התחתון, ריפוד איכותי, סיבוב במעגל מלא וגלגלים לתנועה חלקה ונוחה. כל אחד מהדגמים מתהדר בעיצוב ייחודי ובמגוון צבעים, מה שמאפשר ללקוחות לבחור את הכיסא המתאים ביותר לסגנון האישי ולהעדפות העיצוביות שלהם.

קולקציית הכיסאות החדשה של עצמל'ה מציעה פתרונות ישיבה מתקדמים ואיכותיים, המשלבים עיצוב מודרני עם ארגונומיה מתקדמת. הכיסאות תוכננו במיוחד כדי לתמוך בגוף במהלך שעות לימוד ארוכות, ולספק חווית ישיבה נוחה לתלמידים.

להשיג בסניפים ובאתר.

חנות פופ אפ  ZAGAMIX. סטודיו זגה,
חנות פופ אפ ZAGAMIX/סטודיו זגה

חנות הפופ החדשה של מותג העיצוב ZAGAMIX, שנפתחה לאחרונה בקניון 'קונים חונים' בראשון לציון, משיקה את רהיט הדגל החדש לקיץ 24: כיסא גן מעוצב העשוי ממתכת ומשלב כריות נשלפות. הכיסא, שמעוצב בסגנון עכשווי, מתאים ומיועד לחוץ, לגינה או למרפסות והוא יושק באופן בלעדי בחנות הפופ אפ, ב - 25 אחוז הנחה - 709 שקלים בלבד במקום 949 שקלים.

המותג ZAGAMIX פעל עד כה באונליין בלבד. וזוהי החנות הפיזית הראשונה שלו בקונספט של סניף פופ אפ, היא ממוקמת בלב מרכז העיצוב של העיר ראשון לציון במתחם "חונים קונים" (רחוב לישנסקי 9 , בקומה 2) ומציעה מגוון פריטים לחללי אירוח ולחללים אחרים ביניהם: הדומים, שידות אחסון, קונסולה שהופכת לשולחן, ארונות, שולחנות קפה ועוד.

רהיט הדגל לקיץ 24 - כיסא גן מדגם בוני, המוצע בלעדית בחנות הפופ אפ, הוא בעל איכויות גבוהות, עשוי מחומרים עמידים לגשם ולשמש ומתאים למרפסת ולגינה, גוף הכיסא עשוי פלדה מגלוונת איכותית שאינה מחלידה עם ציפוי המהווה שכבת הגנה מקרינת השמש, הכריות נשלפות (ניתן לכבס!) ומרופדות בבד דוחה מים. מוצע בגוונים לבן ותכלת או שחור.

חנות הפופ פופ של ZAGAMIX מציעה חווית קניה ומגוון רחב של פריטי עיצוב לחללי אירוח בבית, בעיצוב מודרני, עכשווי, צעיר וחדשני, המתכתבים עם הטרנדים המובילים בעולם העיצוב, ובמחירים לכל כיס. הפריטים נבחרו בקפידה על מנת לתת מענה למגוון צרכים, תוך דגש על איכות בלתי מתפשרת ועיצוביים ייחודיים שמתאימים לכל סגנון ובמחירים אטרקטיביים, מרבית המוצרים ניתן לבחור ולקחת מהחנות במקום ללא צורך בהובלה ולחסוך זמן וכסף.

להשיג בלעדית בחנות פופ אפ ZAGAMIX מתחם חונים קונים ראשל"צ.

תיק רחצה עור שחור מבית המותג GIVONY  ב-349 שקל, להשיג ברשת ג'נטלמן. יחצ,
תיק רחצה עור שחור מבית המותג GIVONY ב-349 שקל, להשיג ברשת ג'נטלמן/יחצ

כל טיול, בין בארץ ובין בחו''ל, דורש מאיתנו התארגנות. בשנים האחרונות, תיקי הרחצה והפאוצ'ים הפכו למוצרים שלוקחים חלק משמעותי בהתארגנות זו, בשל הפרקטיות והעיצוב המוקפד שלהם. ביניהם, תיקי הרחצה של המותג Givony מאופיינים בעור נאפה איכותי ורך למגע, ידית נשיאה ומגוון תאים לאחסון של כלי רחצה שונים. גם מותג האופנה גאנט מציג קולקציה של תיקי רחצה המתאפיינים בפרקטיות ובקומפקטיות, עם דגש על עיצוב אלגנטי ופונקציונלי.

להשלמת הלוק לטיול, אי אפשר בלי הפאוצ'ים - אחד מהקאמבקים האופנתיים הבולטים של השנים האחרונות. בין אם תבחרו בפאוץ' בצבעים נועזים או בעיצוב מינימליסטי, הפאוץ' הוא פריט אופנתי שמשלים את המראה הקיצי. הפאוצ'ים בעלי רצועת הכתף הממותגת והרוכסן השומר על התא המרכזי, נמצאים על שכמם ומותנם של ישראלים רבים, מבטיחים את בטיחות כספם ושאר החפצים יקרי הערך, ומוסיפים טאץ' אופנתי לכל הופעה.

פאוץ' קלווין קליין החל מ-399 שקל, תיק רחצה החל מ-155 שקל, להשיג באתר ורשת ג'נטלמן.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully