וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רציפות אנרגטית - חלק מהחוסן הלאומי"

כלמוביל Energy מציגה בימים אלו מערכות סולארית הכוללת אגירה וגיבוי של חשמל. המנכ"ל אביב פפר: "מערכת סולאריות הכוללת אגירה וגיבוי מאפשרת לבית להמשיך לתפקד ללא תלות ברשת החשמל, ומספקת פיתרון לתרחישי עלטה ממושכים"

אביב פפר מנכל כלמוביל Energy. מורג ביטן,
אביב פפר מנכל כלמוביל Energy/מורג ביטן

המלחמה משפיעה על עולם האנרגיה ועל ההבנה שרציפות אנרגטית היא חלק מהחוסן האישי והלאומי.
כלמוביל Energy מציעה בימים אלו מערכות סולרית הכוללת אגירה וגיבוי של חשמל ללא תלות ברשת החשמל וכל זה בנוסף לערך הכלכלי שניתן להפיק מהמערכת.

בחודשיים אחרונים יש גידול של מעל 200% למערכות גיבוי ואגירת של חשמל במגזר הפרטי. אביב פפר, מנכ"ל כלמוביל Energy, מתייחס לתופעה: "הטכנולוגיה הבשילה היום והביאה למצב בו משק בית יכול לייצר לעצמו בשילוב עם מערכת סולארית עצמאות ורציפות אנרגטית לצרכים הבסיסיים (מקרר, שקעים, תאורה, מזגן), גם בתרחישי עלטה ממושכים. אנו רואים בחודשים האחרונים עליה משמעותית בפניות ובעסקאות, ציבור רב מעדיף את השקט הנפשי והידיעה כי הם ערוכים לתרחישי קיצון כאלה ואחרים. בנוסף זו השקעה עם כדאיות כלכלית מובהקת המייצרת הכנסה פאסיבית לבעל הנכס, מה עוד שמדובר במערכות ירוקות המייצרות חשמל נקי ללא זיהום סביבתי. התשואות שהיום מניבות המערכות הן תשואות שנתיות דו ספרתיות מדובר בתעריף מובטח על ידי המדינה למשך 25 שנה.

חלק מהאנרגיה החשמלית המיוצרת ע"י הפאנלים מוזרמת לסוללות, בעת הפסקת חשמל בבית, מערכת הגיבוי נכנסת לפעולה (ע"פ הגדרה מראש). במהלך השעות בהן יש שמש המערכת הסולארית ממשיכה לייצר חשמל ולספק את צרכי הבית ולהטעין את הסוללות במקביל ובשעות החשכה חשמל מוזרם מסוללות האגירה, ומאפשר המשך הפעלת צרכני חשמל בסיסיים בבית וחוזר חלילה.

חברת כלמוביל Energy, זרוע האנרגיה של יבואנית הרכב קבוצת כלמוביל, מציעה מגוון של פתרונות אנרגיה מתחדשת והיא החברה המובילה בישראל בתחום הסולארי למגזר הפרטי. בנוסף, מרחיבה החברה את פעילותה בצד המסחרי והיזמי.

  • עוד באותו נושא:
  • אנרגיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully