וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באהבה: מותג הכריות החדש של מעצב הפנים

אורון מילשטיין מחובר לעולם האופנה, ולכן הוא מודע לטרנדים. כעת הוא משיק את LOVE, מותג פרימיום פרי יצירתו, במסגרתו הוא חושף בפני קהל חובבי העיצוב מגוון פריטים יוצאי דופן באיכות שמוגדרת "בלתי מתפשרת"

קולקציית LOVE  אורון מילשטיין. יחצ,
קולקציית LOVE אורון מילשטיין/יחצ

אורון מילשטיין הוא מעצב פנים שמחובר לעולם האופנה. המותגים האהובים עליו הם BALMAIN, SAINT LAURENT , LOEWE והוא משכיל לשלב אותם בפרויקטים שלו בדמות ספרים, פסלים, מצעים, עיצובים וכו'.

בהתאם לכך אחת ההשראות הגדולות שלו בעולם העיצוב מגיעה מענף האופנה, עם טרנדים כמו oversize, טקסטורות תלת מימדיות ושילובי חומרים מיוחדים, שבאים לידי ביטוי בצורה מושכלת ומלאת סטייל בבתים פרי עיצובו. לכן זה לא מפתיע שכעת הוא מגשים את חלומו משכבר הימים, ומשיק את LOVE, מותג פרימיום פרי יצירתו, במסגרתו הוא חושף בפני קהל חובבי העיצוב מגוון פריטים יוצאי דופן באיכות בלתי מתפשרת.

קולקציית LOVE  אורון מילשטיין. יחצ,
קולקציית LOVE אורון מילשטיין/יחצ
קולקציית LOVE  אורון מילשטיין. יחצ,
קולקציית LOVE אורון מילשטיין/יחצ

קולקציית הביכורים של LOVE כוללת כריות נוי, מושפעת מסגנון הרנסנס (לידה מחדש) וניכר שממש כמותן גם היא מנגישה תפיסה קריאטיבית, שונה וייחודית בנוף המקומי.

דגמי הקולקציה מיוצרים מטקסטיל אקסקלוסיבי שנתפר בתפירה עילית מהוקצעת, תוך בקרת איכות קפדנית לכל אורך התהליך. הקולקציה הינה פרי מחקר מעמיק של מילשטיין, שבסופו נבחר טקסטיל עשוי משי איטלקי, תפירה עילית עם הקפדה מחמירה על כל תהליך הייצור והתפירה, מילוי נוצות אווז, חשיבה גרפית מעמיקה עבור כל כרית וכרית פרי יצירתו של המעצב, לוגו בצורת סיכה עשויה נירוסטה שמוסיפה מגע שופע סטייל ואופנה. הכריות בגודל 47 ס"מ על 47 ס"מ מגיעות בתוך קופסא קשיחה יוקרתית הישר ממפעל שמייצר בין השאר לורסצ'ה , שתורמת לחוויית הקנייה.

עיצוב אורון מילשטיין. אלעד גונן,
עיצוב אורון מילשטיין/אלעד גונן
אורן מילשטיין. שי ביטון,
אורן מילשטיין/שי ביטון

LOVE מציג 30 כריות בהדפסים שונים, המשלבות השראה מתקופת הרנסנס ומעולם האדריכלות, בשילוב מוטיבים מעולם האופנה. לדבריו של מילשטיין, "זהו מוצר HIGH END, סוג של STATEMENT עיצובי שמטרתו להקפיץ את החלל." כל כרית עוצבה ונתפרה בסטנדרטיים המחמירים ביותר, ומבחינתו היא מתכתבת "בגובה העיניים" עם מותגי העל שכה יקרים לליבו".

מחיר כרית הוא 990 שקל. להשיג בפיטרו-הכט הרצליה פיתוח ובהמשך בנקודות מכירה נוספות ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט.

  • עוד באותו נושא:
  • כריות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully