וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחול - הצבע הנצחי בעיצוב הבית

לצבע הכחול יש קונוטציה של חיבור לטבע והוא אחד הצבעים הכי פופולאריים בעיצוב פנים ובעיצוב הבית. אז איך משתמשים בו ביעילות?

prat living,  כורסת  NAIVE. יחצ,
prat living, כורסת NAIVE/יחצ

הצבע הכחול מוכר כגוון מרגיע ומרענן, כזה שנותן תחושת של שקט, קיץ ים וחופש. יש לו קונוטציה של חיבור לטבע והוא אחד הצבעים הכי פופולאריים בעיצוב פנים ובעיצוב הבית. זהו צבע שמתאים לכל סגנונות העיצוב, הוא על זמני ואינו טרנדי ומתאים בצורה מושלמת לשילוב עם גוונים אחרים כמו לבן, אפור, או זהב. בנוסף, ניתן ליצור באמצעותו מגוון סגנונות עיצוביים שונים, החל מסגנון אלגנטי מוקפד ועד לסגנון מודרני, כמו גם מאופק או נועז לפי בחירה.

ֿגווני הכחול עובדים מצויין בפריטי בטקסטיל, שטיחים, ספות, כמו גם בחומרי גמר, סנטריה החל מאריחים, ברזים ועד לקירות טפטים וכמובן ברהיטים. שילוב הצבע הכחול עם חומרי גלם מעניינים כדוגמת מתכת, עץ או זכוכית מייצר חמימות, נוכחות כובשת, והמון סטייל.

Ondaretta - להשיג ב-Prat Living. יחצ,
Ondaretta - להשיג ב-Prat Living/יחצ
prat living, כסא supra כחול ים – קולקציה חדשה.. יחצ,
prat living, כסא supra כחול ים – קולקציה חדשה./יחצ
prat living. יחצ,
prat living/יחצ

הצבע הכחול נפוץ בעיצוב הבית ממספר סיבות:

  • 1. רוגע ושקט: הכחול מעניק תחושה של שליטה ואיזון.
  • 2. תחושת נינוחות: צבע הכחול מקשר אל רוח הים והשמיים ועל כן מייצר תחושת נינוחות.
  • 3. מראה מודרני: הכחול הוא גוון מרשים המתאים לעיצובים מודרניים ויוקרתיים, ולכן נפוץ בעיצוב הבית העכשווי.
  • 4. חיבור לטבע: הכחול מתאים לחללים עם אור טבעי, ויוצר חיבור נעים ושילוב טוב עם אלמנטים טבעיים.
prat living להשיג בחנות ובאתר. יחצ,
prat living להשיג בחנות ובאתר/יחצ
Prat Living כורסת Lana. אורן עמוס,
Prat Living כורסת Lana/אורן עמוס

בגלל התכונות הרוחניות והאסתטיות של צבע הכחול, הוא נהפך לבחירה פופולרית בעיצוב הבית וביצירת חללים אסתטיים ויפים. בקולקציות החדשות שמגיעות אלינו מרחבי אירופה ע"י חנויות prat living, ניתן לראות יותר ויותר שימוש בגוונים כחולים על סקלה רחבה וכובשת, הבאים לידי ביטוי ברהיטים, טקסטיל, שטיחים, ואזות וכמובן ספות.

הצבע הכחול מעניק לנו תחושה של חיבור לטבע בכמה אופנים:

  • 1. זיכרונות מחופשה אקזוטית: הכחול הוא גוון שמזכיר לנו ים ושמיים, ולכן משתלב בנופים טבעיים וימיים. השילוב בין הגוון הזה לתמונות או חפצים מהים ומהטבע יכול לשפר את החיבור לטבע.
  • 2. ניתוח צבעים: התאמת גווני כחול עם גוונים טבעיים נוספים כמו ירוק, חום או חול, יכולה ליצור תחושת חיבור טבעי ורעננה בחלל.
  • 3. צמחיה: שימוש בצמחים וצמחייה בעציצים בגווני כחול ים עשוי להפוך את המראה של החלל לנעים וכזה שמשדר תחושה של קיץ ונופים של בריכה וים.
חנות Prat Living. אורן עמוס,
חנות Prat Living/אורן עמוס
Prat Living - Levontin 19, Tel Aviv. אורן עמוס,
Prat Living - Levontin 19, Tel Aviv/אורן עמוס

50 גוונים של כחול: לצבע הכחול מאות גוונים כאשר כל גוון מייצר אפקט שונה ומיוחד

כחול עמוק גוון המאפשר ליצור ליצור אווירה מודרנית ומרשימה, בעוד כחול עיניים או טורקיז יעניקו תחושה של רוגע ונינוחות. כחול עמוק או כהה יוצר אווירה מושכת ומעניינת, מתוחכמת ומעודנת. מהווה דיוקן סופיסטיקציה ויוקרה.

כחול נייטרלי - גוון כחול בהיר או נייטרלי יכול להיות מרגיע, מייצר אוירה של פינוק וחופש, כמו גם כחול טורקיז בהיר, גוון שיוסיף תחושה צעירה, קלילה ומרעננת ויתאים בעיקר בעיצובים אורבניים ומודרניים.

ספה בצבע כחול תעניק מראה מודרני, רענן ומרגיע לחלל המגורים. הכחול כאמור מעניק תחושת רוגע ושקט, ולכן משתלב מצוין בחללי מגורים ופנאי. ספה בגוון כחול בהחלט תהיה פיס משמעותי ודומיננטי שישדרג את העיצוב הכללי של חלל הסלון והאירוח. ניתן לשלבה עם כריות ותוספות בגוונים שונים של חמרה, בז'ים או צבעוניות עזה וליצור מראה ייחודי ומעניין.

GINGER LOUNGE prat living. כסא supra כחול ים – קולקציה חדשה. Ondaretta. יחצ,
GINGER LOUNGE prat living. כסא supra כחול ים – קולקציה חדשה. Ondaretta/יחצ
טאץ׳ כחול – ואזה זכוכית בגוון כחול – prat living. יחצ,
טאץ׳ כחול – ואזה זכוכית בגוון כחול – prat living/יחצ
כורסת Angle ב-prat living. יחצ,
כורסת Angle ב-prat living/יחצ
טאץ׳ כחול – ואזה בגוון כחולת טורקיז – prat living. יחצ,
טאץ׳ כחול – ואזה בגוון כחולת טורקיז – prat living/יחצ

השראות, אקססוריז ורהיטים בגווני כחול מבית prat living (התמונות פזורות לאורך הכתבה)

  • כורסת ה- LANA בעלת הקימורים והקצוות המעוגלים תתאים לכל חלל שתבחרו למקם אותה. אם זה סלון, חדר שינה, משרד או לובי. הכורסא בנויה מגוף עץ מלא מכופף ומגיעה עם גב גבוה או נמוך, אינסוף ריפודים ושילובים לבחירה וגם בגרסא של גוף מתכת.
  • כסא חדש מבית Ondaretta שעוצב ע"י Studio Note השבדים הידועים כאחד ממעצבי המוצר המובילים בעולם כיום. הכסא הושק כחלק מקולקצייה חדשה לשנת 2024 המציגה מגוון גוונים וצבעים מיוחדים בהם כחול ים מהפנט.
  • כסא supra מאופיין בקווים נקיים ופשוטים, צללית מינימליסטית, נוחות וגימורים חדשים ומקוריים. הקימור הפנימי של הכיסא חובק את הגב ומאפשר גם גמישות - לנוחות מדהימה המאפשרת ישיבה ממושכת.
  • בגרסת הפוליפורפילן מדובר בפוליפורפילן גולמי, יפייפה, שקוף למחצה בכמה גוונים לבחירה. רגלי הכסא עשויות מתכת במגוון צבעים לבחירה. לכסא מגוון רחב של גימורים לבחירה כולל מגוון אפשרויות לרגליים כמו רגלי עץ, רגל מרכזית מסתובבת ועוד. ניתן גם לרפד את הכיסא במגוון בדים לבחירה והכיסא מגיע גם ככיסא בר.
  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully