וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטבח הוא הלב של הבית. העיצוב שלו מתחיל מהאקססוריז

בשנים האחרונות הפכו מכשירי החשמל לאקססוריז משלימים לטוטאל לוק הכללי של המטבח וזה בזכות עיצובים מרהיבים ואופנתיים וטרנדים שלגמרי משדרגים את השיש. מותג מוצרי החשמל הביתיים המוביל בישראל, DAVO PRO מציג קולקציית מיקסרים מרהיבה המצוידת בטכנולוגיה המתקדמת ביותר

עיצוב צביה קזיוף. איתי בנית,
כל פיסה, ולו הקטנה ביותר, חשובה. עיצוב צביה קזיוף/איתי בנית

המטבח הוא הלב של הבית, חלק מרכזי וחשוב, ולכן אנשים רבים משקיעים בו ובנראות שלו מתוך
מטרה להפוך אותו לחלל מעוצב, ופונקציונלי מושלם לטובת הצרכים שלנו.

בשנים האחרונות הפכו מכשירי החשמל לאקססוריז משלימים לטוטאל לוק הכללי של המטבח וזה בזכות עיצובים מרהיבים ואופנתיים וטרנדים שלגמרי משדרגים את השיש.

מיקסר של דאבו. יחצ,
לשדרג את השיש. מיקסר של DAVO/יחצ

מותג מוצרי החשמל הביתיים המוביל בישראל, DAVO PRO מציג קולקציית מיקסרים מרהיבה המצוידת בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם, כשכל אלו עומדים עולים בקנה אחד עם העיצוב יוצא הדופן. המיקסרים מבטאים את החיבור הטבעי וההרמוני בין צבע וחומר, ובזכות יופיים, מכתיבים את הטון במטבח עם דגש על נראות בולטת וייחודית, ופלטת צבעים.

מוצרי חשמל מעוצבים יכולים להתאים ולהשתלב בחלל המטבח בין אם הוא מודרני או קלאסי, משולבים בצבעוניות נועזת או בעיצוב רגוע וקלאסי והיום הם הפכו לחלק אינטגרלי מכל שיש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מיקסר דאבו. יחצ,
מיקסר דאבו/יחצ

מותג DAVO PRO מציג את המסטרו 5800, מיקסר מהפכני וראשון מסוגו עם מנוע ללא גיר וללא גלגלי שיניים - יותר עוצמתי, יותר איכותי והרבה יותר שקט: מאסטרו החדש של DAVO PRO המותאם לצרכן הישראלי, הוא מיקסר עם מנוע ראשון מסוגו, ללא גיר וללא גלגלי שיניים (Brushless), חסכוני בחשמל, שקט במיוחד, יציב ביותר ויודע להתמודד עם האתגרים הכי קשים שאופה יכול להציב

המאסטרו הינו מיקסר חדשני, המתקדם ביותר בעולם המיקסרים עם מנוע ראשון מסוגו ללא גיר וללא גלגלי שיניים יותר עוצמתי, יותר איכותי ושקט הרבה יותר משאר המיקסרים. חסכוני בחשמל ומעניק חווית אפיה באיכות הגבוהה ביותר שמיקסר שולחני יכול להציע. בין אם בלישת בצק ללחם מחמצת או מקמח שיפון, בין אם בבצק מקמח כוסמין מלא או לעוגת יום הולדת של 3 שכבות ה- 5800 מאסטרו החדש עומד בכל אתגר.

המיקסר בעל תוכניות עבודה מגוונות, החל מתוכנית וו לישה - להכנת חלה, לחמניות, בצק פיצה, בצק שמרים ועוד, תוכנית לוו גיטרה - להכנת בצקים פריכים, תוכנית בלון הקצפה - להקצפת ביצים וקצפות, 10 דרגות מהירות הניתנות להגדרה בקלות ובאינטואיטיביות באמצעות יחידת הבקרה המרכזית ועוד.
המאסטרו מגיע עם קערת נירוסטה 7 ל' המתאימה ללישה של עד 3.3 ק"ג קמח, וו לישה כפול, וו גיטרה, בלון הקצפה כפול, מגן התזה עם פתח הזנה רחב והוא בעל תוכניות הפעלה ופיצ'רים הכי מתקדמים שיש, טיימר הפעלה של עד שלושים דקות, מסך מגע LCD, תאורה לקערה ועוד מגוון פיצ'רים שהופכים אותו להכי מתקדם, יעיל ונוח למשתמש, וכפי שציינו, מותאם לצרכן הישראלי.

מפרט טכני

מנוע ללא פחמים | חגורת טיימינג | יציב עשוי אלומיניום איכותי ועמיד לאורך זמן| שקט 45 דציבל במהירות מקסימלית| הנעה ישירה|10 מהירויות| מסך המציג זמן, מהירות ותוכנית עבודה| קערת נירוסטה בנפח 7 ל'| וו לישה,וו דיטרה ובלון הקצפה עשויים נירוסטה| 7 שנים אחריות על מנוע | משקל 18 ק"ג | ניתן לשטוף את האביזרים במדיח מגיע בצבעים : לבן מינרלי וטיטניום.

מחיר מכירה: 4,290 שקל, ניתן לרכוש באתר האינטרנט של חברת OIG יבוא ושיווק, ובאתרי הסחר, ובחנויות ורשתות החשמל המובחרות

  • עוד באותו נושא:
  • מטבח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully