וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טמבור זכתה זו השנה השלישית ברציפות בדירוג הגבוה ביותר בדירוג מעלה ESG

זכתה בדירוג פלטינה+, הדירוג הגבוה ביותר של ארגון מעלה בגין אחריות תאגידית וב-5 כוכבים בדירוג הגיוון וההכלה של מעלה

מימין לשמאל - צביה אורנשטיין קסן סמנכלית השיווק, מיכה שרייר מנכל טמבור, חגית הלר קוצר, סמנכלית רגולציה ויועצת משפטית, טמבור ועו"ד מעיין לבבי. יחצ,
מימין לשמאל - צביה אורנשטיין קסן סמנכלית השיווק, מיכה שרייר מנכל טמבור, חגית הלר קוצר, סמנכלית רגולציה ויועצת משפטית, טמבור ועו"ד מעיין לבבי/יחצ

טמבור, חברת הצבע ומוצרי הגמר בנייה המובילה בישראל, זכתה זו השנה השלישית ברציפות בדירוג פלטינה+, הדירוג הגבוה ביותר של ארגון מעלה בגין אחריות תאגידית וב-5 כוכבים בדירוג הגיוון וההכלה של מעלה.

ארגון 'מעלה' בוחן ומדרג מדי שנה את העשייה החברתית והסביבתית של החברות הגדולות במשק ב-11 תחומים מרכזיים של אחריות תאגידית כמו אתיקה ארגונית וערכי יסוד, עובדים, גיוון והכלה, אחריות בתחום הרכש, תרומה לקהילה, מעורבות חברתית של עובדים, ניהול ואסטרטגיית איכות סביבה, ממשל תאגידי, ניהול ודיווח חברתי סביבתי, ניהול ההגעה של עובדים אל וממקום העבודה ותרבות בטיחות ארגונית.

כבר כמה שנים שחברת טמבור פועלת לאור ערכי האחריות התאגידית והקיימות כערכים מובילים, ומשקיעה משאבים רבים במחקר ופיתוח מוצרים התואמים את תקני הבנייה הירוקה המתקדמים ביותר, בין היתר, סופרקריל ECO - צבע אקרילי ייחודי ללא VOC, לאוויר נקי יותר בבית. לאחרונה אף יזמה טמבור פרויקט ייחודי על גג בית ספר בעיר עכו, שמטרתו להוריד את הטמפרטורה החוץ והתוך מבנית, ובכך להפחית את השימוש הנדרש באנרגיה לקירור המבנה. במסגרת הפרויקט, נרשמה ירידה של כ-20 מעלות בטמפרטורה על פני גג המבנה וירידה של כ-4 מעלות בתוך הכיתות שבקומות העליונות של בית הספר. בקמפיין סושיאל שהשיקה טמבור לקראת יום כדור הארץ, היא אף הציגה את תוצאות הפרויקט על מנת לעודד גופים נוספים לשימוש נרחב בפתרון להתמודדות עם משבר האקלים.

מיכה שרייר, מנכ"ל טמבור: "אנחנו בטמבור גאים לקבל פעם שלישית ברציפות את דירוג פלטינה + שהוא דירוג מעלה הגבוה ביותר. אנו נחושים להמשיך ולקדם את ערכי האחריות התאגידית שהינם חלק בלתי נפרד מערכי החברה. אנו נמשיך להשקיע בפיתוח מוצרים המשפרים את איכות החיים, חוסכים באנרגיה ומצמצמים את ההשפעה על הסביבה למען עתיד טוב יותר של כולנו".

  • עוד באותו נושא:
  • טמבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully