וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד 180 מעלות: Dreame מציגה שואב-שוטף אלחוטי חדש

Dreame ישראל מציגה את השואב-שוטף האלחוטי המוביל - Dreame H14 - המנקה בזווית 180 מעלות, נצמד לרצפה ומצליח לשאוב ולשטוף מתחת לרהיטים ובאזורים נמוכים

שואב של דרימי. יחצ,
שואב של דרימי/יחצ

קבוצת קריסטלינו - המשווקת הרשמית של Dreame בישראל - גאה להציג לקהל הצרכנים הישראלי את Dreame H14 - שואב-שוטף אלחוטי המביא בשורה משמעותית לניקיון הבית ומנקה בזווית של 180 מעלות, כאשר הוא נצמד לרצפה ומצליח לשאוב ולשטוף מתחת לרהיטים נמוכים, עם עוצמת שאיבה חזקה של 18,000PA, הוא שואב ושוטף את כל סוגי הלכלוך - רטוב ויבש כאחד - שוטף ומייבש את המברשת במים ובאוויר חם של 60 מעלות וכולל מנגנון למניעת הסתבכות שיער במברשת.

Dreame H14 הוא שואב-שוטף אלחוטי המבצע שתי פעולות במכשיר אחד, ומתאים לכל סוגי הרצפות והמשטחים. השואב האלחוטי קל לתפעול, בעל אחיזה נוחה ובלחיצת כפתור הוא מבצע ניקוי עצמי. החיישן החכם של H14 מתאים אוטומטית את עוצמת השאיבה והשטיפה לסוג הלכלוך. בין אם מדובר בשיער של חיות מחמד או פירורים על הרצפה, השואב מספק ביצועי ניקיון ושטיפה מעולים תוך מקסום יעילות עוצמת השאיבה והשטיפה.

המברשת של H14 מנקה באזורים שקשה להגיעה אליהם בבית, שואבת ושוטפת צמוד לפינות ופאנלים ביסודיות משני צדי המברשת. בנוסף, למברשת יש שיניי מסרק מיוחדים המונעים הסתבכות של שער ופרווה במברשתו והניקוי פשוט נעשה קל ויעיל יותר. כמו כן, H14 מחובר לאפליקציית Dreame Home לטובת התאמה אישית של הניקיון כולל חיווי קולי מלא בעברית.

מחיר: 2,190 שקל, ניתן לרכוש באתר Dreame ישראל, בחנות המותג בקניון הזהב בראשון לציון וברשתות השיווק המובילות.

רונן סלם, מנכ"לDreame ישראל: "שוק שואבי האבק בישראל מתפתח מאוד בשנים האחרונות בכלל, בשנה האחרונה בפרט, הענף לא מפסיק להתפתח ולהתחדש ולייצר לצרכן הישראלי מקסימום ניקיון במינימום תחזוקה - מה שמאפשר לו לשנות הרגלים בצורה דרמטית ואפילו לשנות אורח חיים. למעשה, הצרכן היום לא רוכש שואב אבק אלא חוויית ניקיון מושלמת שמביאה איתה הרבה יתרונות נוספים כמו חיסכון בכסף, איכות ונוחות ללא פשרות וחיבור לעולם החדש. Dreame ישראל היא שחקנית משמעותית ומובילה כיום בכל הקטגוריות של שוק שואבי האבק הרובוטיים, בפרט בקטגוריית השואבים הרובוטיים והשואבים השוטפים פרימיום. כמותג שמביא לצרכן הישראלי חוויית ניקיון ואיכות חיים שלא הכיר עד היום, וממשיך לחדש מדגם לדגם, אני יכול לאשר שנפתיע בקרוב עם כניסה של קטגוריות נוספות לשוק המרתק הזה".

  • עוד באותו נושא:
  • שואב אבק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully