וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה במטבח: כשעיצוב יוקרתי פוגש מחיר נגיש

15.7.2024 / 13:13

יוניטס מטבחים הצליחה לארוז מטבחי יוקרה מחומרים איכותיים לחבילות במחירים שהפילו לנו את הלסת. כך החברה נלחמת ביוקר המחייה - דרך המטבח

דגם ביאנקו, מטבח של יוניטס מטבחים ב-2,400 שקל. יחצ,
דגם ביאנקו, מטבח של יוניטס מטבחים ב-2,400 שקל/יחצ

בעידן שבו כל הוצאה נחשבת, יוניטס מטבחים מציגה פריצת דרך מרעננת בתחום המטבחים בישראל. זהו לא רק מקרה של מחיר, אלא סיפור של תשוקה, עיצוב חכם ותשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. המטרה ברורה: להנגיש עיצוב יוקרתי במחיר שכל אחד יכול להרשות לעצמו.

המטבחים של יוניטס מציעים את השילוב המושלם בין איכות לבין מחיר נגיש, תוך שמירה על כל היתרונות של מטבחי יוקרה. מדובר במטבחים מודולריים הנבנים מחומרים איכותיים, ובהם עץ סנדוויץ' ופרזול טריקה שקטה, עם משטחי שיש ולא תחליפים באיכות נמוכה.

מי שהחליטו להילחם ביוקר המחיה דרך המטבח הם שי ויעל, הבעלים של יוניטס מטבחים. שי הוא אדריכל שהתמחה בפרויקטים יוקרתיים, ויעל מגיעה מתחום השיווק והנדל"ן. השילוב של הניסיון וההתמחות שלהם יצר את החזון להנגיש עיצוב יוקרתי במחירים נגישים.

גם לבעלי תקציב נמוך מגיע מטבח יוקרתי

מי שמכיר את עולם מטבחי הסטנדרט יודע שמדובר בעיצובים שאינם פרקטיים, לא מאוד יפים, ובוודאי שאינם יצירתיים. אלו הם מטבחים שרואים בעיקר ביחידות דיור, בדירות להשקעה ובדירות לזוגות צעירים. החברה לקחה את עולם מטבחי הסטנדרט והכניסה אותו אל מטבחי היוקרה, תוך שמירה על מחירים נמוכים.

כדי לשמור על מחיר נמוך, המטבחים נמכרים באריזה שטוחה עם הוראות הרכבה מדויקות וברורות בעברית מצורפות בכל קרטון, רק צריך להגיע לאולם התצוגה השוכן בנשר ולאסוף. הודות למחירים שוברי השוק, גם אדריכלים, קבלנים ומעצבים מזמינים מטבחי יוניטס ובכך מצליחים להוזיל את השירות שלהם עבור לקוחותיהם. "אפשר כמובן להזמין הובלה והרכבה", אומרת יעל, "אבל מי שרוצה לחסוך עוד יותר יכול להגיע אלינו ולהעמיס את המטבח החדש שלו על הרכב. מגיעים אלינו לקוחות פרטיים מתל אביב, קבלנים מאופקים, זוגות צעירים מבית שמש, אדריכלים מירושלים, ואפילו מאילת".

יוניטס מטבחים. יחצ,
יוניטס מטבחים/יחצ

כך עובדת השיטה: התהליך מתחיל בעיצוב המוצר בישראל ולאחר מכן מועבר לייצור בחו"ל. המוצר המוגמר מגיע לארץ באריזות שטוחות ומוכנות להרכבה עצמית על ידי הלקוחות. בנוסף, יש אפשרות להזמין התקנה על ידי צוותי החברה תוך פרק זמן קצר מאוד. "החידוש המטורף הוא היכולת לקנות אונליין", אומר שי בהתלהבות, "אנחנו מכניסים טכנולוגיה לעולם שמרני כמו עולם המטבחים". באמצעות תוכנה ייחודית, הלקוחות יכולים להתאים את המטבח לצרכים שלהם בצורה מדויקת, לשנות פרמטרים כמו צבע, סגנון ומידות, ולראות בזמן אמת כיצד המטבח ייראה בסופו של דבר וכמה הוא יעלה.

שומרים על המחיר למרות גל ההתייקרויות

למרות שמחירי הייבוא עלו דרמטית ויש גל התייקרויות בכל הארץ, ביוניטס מטבחים החליטו לא להעלות מחירים כך למשל, מטבח בסיסי, דגם ביאנקו, שנמכר בתחילת הדרך ב-2,400 שקלים כולל שיש כיור ומע"מ, נמכר גם היום במחיר הזה.

בין היתרונות של יוניטס מטבחים נמצאת היכולת להתאים את המוצר לדרישות הלקוח. "אנחנו עובדים בשיטת לגו", מסביר שי, "יש לנו תוכנה שמאפשרת לנו לעשות התאמות ללקוחות שרוצים משהו שאינו סטנדרטי כמו שרואים באתר, הכל על בסיס המודולים המוכנים שלנו".

מי שיכול להרוויח בגדול ממטבחי יוניטס הם זוגות צעירים שזכו בדירה במחיר למשתכן, או כל זוג אחר שקונה את דירתו הראשונה בתחילת הדרך וצריך נקודת פתיחה נגישה ואיכותית. "כשהם יערכו סקר שוק", אומרת יעל, "הם יקבלו הצעות מחיר שיכולות להגיע גם ל-100,000 שקלים ואילו מאיתנו הם יצאו עם מטבח בסדר גדול דומה ובאיכות מעולה בטווח של 20,000 עד 25,000 שקלים". המחירים האלה ממש משנים את כללי המשחק. אם בדרך כלל אנחנו חושבים שמוצר שאינו יקר הוא גם לא איכותי, יוניטס מוכיחים שמדובר בתפיסה שגויה.

"המטבח חייב להיות מקום יפה ונעים"

ביוניטס מטבחים מקפידים מאוד על העיצוב. "לפי האהבה העיצובית שלנו ושל הקהל, אנחנו אוהבים שפה מודרנית אבל יודעים להעריך גם עיצוב כפרי מוקפד ועיצוב נורדי נעים ומרגיע. מטבח זה לב הבית, הוא חייב להיות מקום יפה ונעים", אומר שי.

יוניטס לא רק מציעה מחירים אטרקטיביים, אלא גם שמה דגש על קיימות וחיסכון אנרגטי. כל מוצר מתוכנן בצורה שממזערת בזבוז ושומרת על איכות הסביבה. "המוצר מגיע במידות מדויקות כדי שלא יהיה בזבוז ופחת" מסבירה יעל, "וגם זה מתגלגל בסופו של דבר לצרכן ברמת המחיר".

דגם ביאנקו, מטבח של יוניטס מטבחים ב-2,400 שקל. יחצ,
דגם ביאנקו, מטבח של יוניטס מטבחים ב-2,400 שקל/יחצ

לצד לקוחות פרטיים, יוניטס משתתפת גם בפרויקטים של בתי מלון ואירוח, כמו למשל פרויקט סלינה בכנרת. "בתי מלון הם מקומות עם הרבה תחלופה, והמטבחים שלנו מחזיקים מעמד גם בשימוש כבד על ידי אורחים רבים", מציינת יעל. בנוסף, השיטה המודולרית של יוניטס מאפשרת להחזיק בזמן נתון חלקי חילוף ותוספות גם למטבחים קיימים בזמינות גבוהה ומלאי מהיר, אם מתעורר צורך להחליף או להגדיל את המטבח הקיים.

שי ויעל מבינים היטב את החשיבות של עיצוב במטבח. "אנחנו אוהבים עיצוב", אומרת יעל. "אנחנו חיים עיצוב, זו לא סתם קלישאה, ולכן הנושא העיצובי מהותי במיוחד בבחירות שלנו. אנחנו מאמינים שכשהעיצוב מדויק, הנפש מתרחבת. כשחוזרים הביתה ויש מקום יפה המתוכנן בקפידה עם עיצוב נעים, ממש נהיה רוגע ושמחה בנפש".

החברה ממשיכה להתפתח ולהציע מוצרים חדשים ומרגשים, כמו חיפויי קירות מדוקקים עם ליבת SPC שאינם דורשים עבודת בינוי. מיועדים להתקנה עצמית, ומאפשרים התקנה נקייה מאבק ומרעש, פשוטה וקלה. החיפויים מגיעים בטקסטורות טבעיות, בסטים מוכנים וחתוכים למידות ומאפשרים ללקוח להדביק אותם ישירות על הקיר.

השילוב של ידע אדריכלי מתחום מטבחי היוקרה עם הבנה עמוקה של צרכי הלקוחות יוצר משהו חדש בעולם המטבחים. יוניטס מוכיחה שעיצוב יוקרתי ואיכותי ממש לא חייבים להגיע עם תג מחיר גבוה. כל לקוח שמבקר באולם התצוגה או מזמין דרך האתר יודע שהוא מקבל את הטוב ביותר - לא רק במוצר עצמו, אלא גם בשירות ובתמיכה לאורך כל הדרך. העיצוב החכם והשירות המצוין הופכים לחוויית קנייה שאי אפשר לוותר עליה.

  • עוד באותו נושא:
  • מטבחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully