וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קירות שמעלים חיוך: הצצה לחללים שמחים במיוחד

לא צריך להכביר במילים. קצת לשכוח. להתאוורר. קצת לחייך. קצת לשמוח. חללים שמספיק שתביטו בהם והם יעלו בכם חיוך, יספקו לכם שלווה ואולי אפילו יפיחו בכם תקווה לעתיד טוב יותר

אדריכל בועז שניר. בית עץ בשרון

אדריכלות ותכנון בועז שניר. ולרי זיוז,
אדריכלות ותכנון בועז שניר/ולרי זיוז

באחד מיישובי השרון מצאנו בית עץ יחיד ומיוחד. האדריכל בועז שניר השכיל ליצור לבני המשפחה החיים בו סביבת מגורים חווייתית, מזמינה ועוטפת בתוך הבית ומחוצה לו. בית העץ שייך למשפחה צעירה ששיוותה לעבור מתל-אביב הגדולה לאזור השרון הפסטורלי והמשפחתי.

אדריכלות ותכנון בועז שניר. ולרי זיוז,
אדריכלות ותכנון בועז שניר/ולרי זיוז
אדריכלות ותכנון בועז שניר. ולרי זיוז,
אדריכלות ותכנון בועז שניר/ולרי זיוז

החיפושים אחר בית חדש באזור פגשו בבית העץ הישן והתאהבו. הם שיוו להפוך אותו לבית משפחה חמים, מזמין וייחודי ואכן כך עשו, על ידי שימוש בצבעים וחומרים בלתי שגרתיים.

שניר מסביר: "בני הזוג לא נכנעו לטרנדים, ביקשו לייצר בית מאוד אישי שעיצובו מושפע מחופשות וריזורטים בהם ביקרו לאורך השנים ואכן ניכרות בו השפעות פיוז'ן שמשלבות בין מרוקו, יוון והמזרח הרחוק. בפועל הבית שנוצר הוא מעין קולאז' יפיפה עם וויבים נפלאים, חיוביים ומלאי אופטימיות. סביבת מגורים מכילה ואוהבת".

המותג MUTINA מבית MODY

המותג MUTINA באדיבות MODY. יחצ,
המותג MUTINA באדיבות MODY/יחצ

המותג האיטלקי MUTINA ביבוא MODY ידוע בעולם בשל קולקציות האריחים המסקרנות שלו ושיתופי הפעולה העוצמתיים עם מעצבי על מהחשובים בעולם. מספיק להציץ בשפע האפשרויות והדוגמאות שמקפיצות את החלל ומספקות לו חיות ושמחה כדי להבין את כוחו של האריח.

המותג MUTINA באדיבות MODY. יחצ,
המותג MUTINA באדיבות MODY/יחצ
MODY המותג MUTINA. יחצ,
MODY המותג MUTINA/יחצ

דוגמא נפלאה שאפשר לעשות פלאים בחללים בבית עם קצת יצירתיות. לא צריך לשנות את החלל כולו. תבחרו קיר אחד, תהפכו אותו לקיר כוח עוצמתי הוא כבר יעשה את העבודה וישפיע על החלל כולו. אחת הקולקציות המשגעות נקראית מרגריטה, תוצר של מחקר מדהים של צבע וגרפיקה של אמנית צרפתייה.

פרוייקט בנס ציונה, סטודיו טולה - מעצבות הפנים ליאת חדד וטל גל

סטודיו טולה. מאור מויאל,
סטודיו טולה/מאור מויאל

דירת 100 מ"ר בנס ציונה, בעלת שישה חדרים. מצבה של הדירה טרום השיפוץ היה בסדר אבל רחוק מאוד מהטעם של המשפחה, מונוכרומטי וישן. בני הזוג ביקשו צבע, צבע ועוד צבע. גם הוא וגם היא. הפנייה שלהם לסטודיו טולה לא היה במקרה, היא נעשתה בזכות האהבה של המעצבות לצבע. החלום של בני הזוג היא צבע! הסגנון הינו שילוב בין אורבני לרטרו.

סטודיו טולה. מאור מויאל,
סטודיו טולה/מאור מויאל
סטודיו טולה. מאור מויאל,
סטודיו טולה/מאור מויאל

מולנו נגלה הסלון עם טפט צבעוני ולצידו קיר הספה עם אלמנט עיצובי עדין ועליו תאורת אווירה, שעוצב על ידי סטודיו טולה, כאשר הצבע נבחר מתוך הטפט. בסלון ספה עם שזלונג וכורסא כתומה שתואמת את הטפט. במקום קיר תוכננה משרבייה פטל מוקמה על מנת להפריד בין הסלון למסדרון . המטבח תחום על ידי תקרה צהובה, עם גוף תאורה צבוע בהתאם. שירותי האורחים עוצבו כמו פאב, עם חצי טפט עליון עם מוטיבים של תרנגולות והתחתון עם אריחים בשחור לבן שנפרסו בשטח כדי שיתאימו לטפט.

אורטל קמינים

אורטל קמינים. אריק ליינגל,
אורטל קמינים/אריק ליינגל

"הקמין שנראה כמו חלום רחוק, כאילו לקוח מסרט אירופאי, החל לצבור פופולריות בבית הישראלי והפך להיות חלק מההוויה המשפחתית. החום והאינטימיות שהוא משדר שוררים לאורך כל השנה, הוא מהווה נקודת כינוס משפחתית ופה טמונה גדולתו. יש בו משהו שמחמם את הלב, שעוטף את המשפחה, שגורם לנו להישאר ולהתלכד סביבו. הקמין 'קשוב' לכל שיחות הסלון וחלק בלתי נפרד מהאירועים המשפחתיים ומהנוף," מסביר רוני תדמור, מנהל השיווק של אורטל קמינים בארץ ובאירופה, שמייצרת, מפתחת ואף מייצאת קמינים ברחבי לעולם.

באדיבות אורטל קמינים. אלן צפלסקי,
באדיבות אורטל קמינים/אלן צפלסקי
באדיבות אורטל קמינים. אלן צפלסקי,
באדיבות אורטל קמינים/אלן צפלסקי

העיצובים של הקמינים משתלבים נפלא עם העיצוב המינימליסטי שרווח ברוב הבתים בישראל ויחד עם זאת מוסיפים את המגע הקלאסי לחלל, תוך התרפקות על העיצוב האירופאי. כאן נוכל לראות מספר חללים מרהיבים בארץ ובעולם, בהם הקמין הוא הכוכב של הסלון, ועצם נוכחותו לצד עיצוב מנצח ונוף נפלא, הופך את החלל לאופטימי ואת הדמיון שלנו מעיף לסוויטה מפנקת בהרי האלפים.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully