וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Renby משיקה את קולקציית הלבשת הבית החדשה של Missoni

הקולקציה החדשה כפי שעוצבה על-ידי אלברטו קלירי, המנהל הקריאטיבי של בית האופנה, כוללת ממד משחקי, רגשי וסנטימנטלי

RENBY - רנבי MissoniHome. יחצ,
RENBY - רנבי MissoniHome/יחצ

RENBY משיקה בישראל את קולקציית הלבשת הבית, של בית האופנה האיטלקי Missoni. הקולקציה החדשה כפי שעוצבה על-ידי אלברטו קלירי, המנהל הקריאטיבי של בית האופנה, כוללת ממד משחקי, רגשי וסנטימנטלי.

"אני משוכנע שכולנו צריכים לחוות יותר את התחום הסנטימנטלי הזה של הבית, אפילו ליהנות בבחירת הצבעים, הצורות והנושאים" אמר לרגל השקת הקולקציה.

המעבר לתפקיד המנהל הקריאטיבי של Missoni Home Collection מאז מרץ 2022, משקף את החזון של קאלירי " להרגיע אנשים דרך טקסטורות, צבעים וניואנסים שאפשר לשקוע בהם לגמרי".

RENBY - רנבי MissoniHome. יחצ,
RENBY - רנבי MissoniHome/יחצ

הקולקציה החדשה משקפת מיזוג בין המורשת הרב צבעונית של Missoni עם אלמנטים היפר גרפיים עכשוויים. עיצובים פיגורטיביים תלת ממדים, רוויים בצבע עושים כבוד לערכיי המותג וחושפים עולם אסתטי עשיר שמתגלה בין המוטיבים היותר מוכרים דוגמא הזיג זג.

השנה, הוסיף בית האופנה הדומים ופופים בצורות ליניאריות ומעוגלות המושכות את העין. כמו דונטס ( (doughnuts וקוביות. אלו מצטרפים להדומים המרובעים והמשושים הגיאומטריים.

קולקציית הבית של בית האופנה Missoni הכוללת שטיחים, בדי ריפוד, וילונות, טפטים, כריות נוי, פופים ומצעים מוצעת בישראל בלעדית בבית RENBY.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully