וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת בוגרי.ות בצלאל יוצאת לדרך

בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים פותחת את תעורכת הבוגרים.ות לשנת 2024, ובמסגרתה כ-400 בוגרות ובוגרים מכלל מחלקות האקדמיה יציגו את עבודותיהם. כל הפרטים בפנים

תערוכה לבוגרי ובוגרות בצלאל. יחצ,
תערוכה לבוגרי ובוגרות בצלאל/יחצ

בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים פותחת את תעורכת הבוגרים.ות לשנת 2024, ובמסגרתה כ-400 בוגרות ובוגרים מכלל מחלקות האקדמיה יציגו את עבודותיהם. זוהי הזדמנות ייחודית להיחשף לכישרונות שטיפחה האקדמיה במהלך שנות לימודיהם, רגע לפני שיהפכו למובילים של תחומי האמנות, העיצוב והארכיטקטורה בארץ ובעולם.

השנה התערוכה מתקיימת בצל המלחמה והמשבר הפוליטי. בין מגוון הפרויקטים המבטאים רעיונות פורצי דרך, חדשנות טכנולוגית ומיומנויות מסורתיות, אפשר להבחין בעקבות אירועי הזמן הזה.
חיבורם הנדיר של אוסף הפרויקטים המרשימים לכדי תערוכה זו, מהווה עדות חיה לכוחו של הדמיון, לעוצמת היצירה ולאפשרותה להעניק תקווה לשינוי.

המחלקות שבוגריהן מציגים הן: אמנויות המסך (וידיאו ואנימציה), צורפות ואופנה, עיצוב תעשייתי, צילום, אמנות, עיצוב קרמי וזכוכית, תקשורת חזותית ובית הספר לארכיטקטורה (שלראשונה מציג בקמפוס החדש). כמו כן, יתקיימו אירועי תוכן של בוגרי התואר העיוני בתרבות חזותית וחומרית.
המבקרים בתערוכה מוזמנים לשוטט בין המחלקות השונות, להתרשם מהארכיטקטורה המפעימה של הקמפוס, מהסדנאות השקופות, מהגלריות הפתוחות ולחוות את השקיפות הייחודית של הבניין, החושפת את הנעשה באקדמיה בפני הקהילה, ובה בעת מחייבת להביט החוצה.

במסגרת ביקור בתערוכה, ניתן יהיה לסייר גם בין עבודות בנושאים חוצי מחלקות, ובהם קיימות - עבודות הנושאות את תו "בצלאל בסביבה" ועוסקות בתחום הסביבה; עיצוב וטכנולוגיה - עבודות העוסקות במציאות מדומה, AI, חומרים חכמים, רובוטיקה, גיימינג, ביו דיזיין וחדשנות; מגדר - עבודות העוסקות בנושא הוגנות ושוויון מגדרי. כמו כן, יוצגו מגוון עבודות העוסקות ברוח התקופה ובהתמודדות עם המציאות המורכבת.

בצלאל שואפת להכשיר יוצרות ויוצרים החותרים למצוינות, מבינים את הסביבה בה הם פועלים ומכירים בכוח הנתון בידיהם ובאחריות המוטלת על כתפיהם. אזרחים ואזרחיות ביקורתיים ופעילים הרוצים ויכולים להנהיג ולהשפיע על התרבות, החברה והכלכלה בישראל, ובעולם. תערוכת בוגרים ובוגרות זאת הנה הצעד הראשון עבור רובם במסע זה.

פרטים

  • ערב פתיחה: 8.8.2024 | 19:00 | זמורה 1, ירושלים
  • שעות הפתיחה: א'-ה': 10:00-21:00, ו': 10:00-14:00, נעילה: 21.8.24
  • התערוכה בחסות קרן ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל קליבלנד, אוהיו, ארה"ב
  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully