וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה סניפים נוספים של ורדינון ונעמן ייפתחו ברחבי הארץ

במהלך הקיץ תשיק אקסטרה ריטייל חנויות ורדינון בקונספט חדשני בקניון עופר לב שבחדרה, בביג פאשן אשדוד, בקניון שבעת הכוכבים אילת וכן חנות משולבת ורדינון ונעמן בביג רגבה. תיפתח חנות קונספט חדשה של נעמן בקניון גירון באשקלון. שלוש חנויות נוספות צפויות להיפתח

ורדינון קניון לב חדרה,חנות קונספט חדשה. יחצ,
ורדינון קניון לב חדרה,חנות קונספט חדשה/יחצ

אקסטרה ריטייל, זרוע הקמעונאות הפרטית של קבוצת אלון רבוע כחול, שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה, ממשיכה בהרחבת פריסת החנויות הפיזיות, חיזוק והשבחת מותגי הקבוצה. בימים אלה פותחת אקסטרה ריטייל 5 סניפים חדשים של מותגי הום סטיילינג מובילים הפועלים במסגרת הקבוצה: ורדינון ונעמן. שטחן הכולל של החנויות עומד על כ-500 מ"ר ובהקמתן הושקע סך כולל של כ-4 מיליון שקל.

לחנויות החדשות קונספט עיצובי מודרני וחדשני הבא לידי ביטוי בהשקעה במראה מוקפד ואקסקלוסיבי, מידוף וסידור פריטים בצורה נגישה ונוחה, עיצוב שטרם נראה כמותו בתחום, שימוש בטכנולוגיית מסכים דיגיטליים חדשנית וחלל חנות באווירת פרמיום ובשפת המותגים. באקסטרה ריטייל בטוחים כי הקונספט החדש ישדרג משמעותית את חווית הקניה ויעניק ערך מוסף ללקוחות ורדינון ונעמן.

במסגרת יישום אסטרטגיית הצמיחה האינטנסיבית של קבוצת אקסטרה ריטייל, משיק ורדינון, בוטיק הטקסטיל הייחודי בישראל, 4 חנויות חדשות - בקניון שבעת הכוכבים באילת, בביג פאשן אשדוד, בקניון עופר לב בחדרה וסניף משולב ורדינון נעמן בביג רגבה בסמוך לנהריה. בנוסף, נעמן, המותג המוביל את עולם הבישול, ההגשה והאירוח בישראל, פותח סניף חדש בקניון גירון באשקלון.

פתיחת חנות קונספט ורדינון בקניון לב חדרה משמאל לימין בן דבש, מנכ"ל הקניון,  סיגל אורון, מנכ"לית חטיבת ורדינון נעמן, ויונתן בן עמי, סמנכ"ל רשתות קמעונאיות. יחצ,
פתיחת חנות קונספט ורדינון בקניון לב חדרה משמאל לימין בן דבש, מנכ"ל הקניון, סיגל אורון, מנכ"לית חטיבת ורדינון נעמן, ויונתן בן עמי, סמנכ"ל רשתות קמעונאיות/יחצ

דודי כהן, מנכ"ל אקסטרה ריטייל, ציין: "אנחנו עם הפנים קדימה. החברה אשר ביססה את עצמה במשך עשרות שנים כבעלת מותגים המצטיינים באיכות ללא פשרות, בעלי ניסיון רב, הבנת השוק וקהל לקוחות מתחדש, אינה נחה לרגע על זרי הדפנה וממשיכה ליישם בנחישות אסטרטגיית צמיחה, גיוון והרחבת הפעילות הקמעונאית".

סיגל אורון, מנכ"לית חטיבת נעמן ורדינון: "פתיחתן של 5 החנויות החדשות בקניונים המובילים בישראל מאפשרת לנו להנגיש ללקוחותינו את המוצרים המשובחים של מותגי הקבוצה במרכזי קניות הקרובים לביתם. הקונספט העיצובי הייחודי שפיתחנו ובנינו בחברה יצא לפועל יחד עם סטודיו קליין המובילים בתחומם, משדרג ולוקח את חווית לקוח צעד אחד קדימה".

והיא הוסיפה: "אקסטרה ריטייל תמשיך להתפתח במרץ וכבר במהלך הקיץ הקרוב תחנוך 3 סניפים חדשים של ורדינון ונעמן בהשקעה נוספת של כ-2.4 מיליון שקל. כמו כן, נמשיך לשדרג ולהשביח את פעילות ה-E-commerce ונפעל לטיפוח והעצמת מועדון הלקוחות שלנו NV CLUB הכולל כבר כחצי מיליון לקוחות מרוצים".

אקסטרה ריטייל, קבוצת קמעונאות מובילה בשוק הישראלי, מפעילה גם את מותג אופנת הפרימיום האמריקאי GANT, מותג הג'ינסים ההולנדי G-STAR, רשתות הלאנז'רי היוקרתיות בוניטה דה מאס ואפרודיטה. ובתחום התכשיטים - את מגנוליה, רשת התכשיטים המובילה בישראל.

בתחום עיצוב הבית, נוסף לנעמן וורדינון, מפעילה הקבוצה גם את רשת הום סטייל, היבואנית והסיטונאית הגדולה בארץ לכלי מיטה ווילונות. בתחום האירוח המוסדי - את אקיפ, החברה לציוד מלונאי בע"מ, שעוסקת בייבוא, שיווק, אספקה והתקנה של מכלול הציוד התפעולי לבתי מלון, אולמות אירועים ומסעדות.

  • עוד באותו נושא:
  • ורדינון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully