וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצם העניין: מה הקשר בין כלבים לעיצוב הבית?

מדי שנה נפתחים בישראל כ-250 בתי עסק הקשורים בבעלי חיים. הכירו את bone Street, ששמה דגש על לייפסטייל, אסתטיקה וחדשנות ובעיקר תורמת לפן העיצובי בבית שלכם

כל הטוב שבעולם לחיית המחמד. מתוך אתר Design for Dogs. Desigh for dogs,
כל הטוב שבעולם לחיית המחמד. מתוך אתר Design for Dogs/Desigh for dogs

יש לכם כלב או חתול? קבלו כמה נתונים מעניינים לגבי החבר הכי טוב שלכם.

בישראל רשומים חצי מיליון כלבים, כשתל אביב נחשבת לבירת כלבים עולמית. מדי שנה נפתחים מעל 250 עסקים שמשרתים את בני המשפחה שלנו, אלו שהולכים על ארבע - מספרות כלבים, Daycares, מאלפי כלבים, פנסיונים ועוד המון שירותים נוספים, המאפשרים לנו לפנק את הכלבים שאיתנו.

התגברות התופעה לא נעלמה מעיני עסקים שהופכים לעסקים מסוג- Dog-Friendly - למשל, בתחום ההייטק, קיימות חברות המאפשרות לעובדי החברה להגיע עם כלביהם למשרד. זהו המצב גם בחלק מבתי המלון, חברות תעופה ועסקים נוספים כמו חללי עבודה משותפים, בתי קפה, מסעדות ועוד.

למרות זאת, בתחום המוצרים לכלבים וחתולים, ישראל אינה מפותחת ומגוונת דיה ובעיקר אינה סטייליסטית או אופנתית. בעוד אירופה המערבית ממוקדת בצרכים של כלבים ובעליהם, תוך חשיבה על עיצוב, אופנה ואסתטיקה גם בבית, הרי שלישראל לא הגיעו מוצרי חובה הקשורים ישירות לתחום הלייף סטייל לכלבים ולבעליהם.

לשם כך נוצרה Bone Street המביאה את המותגים הטובים ביותר שיש עבור מוצרי-איכות לכלבים, חתולים ובעליהם, הישר מגרמניה, איטליה, אנגליה, ניו יורק ולוס אנג'לס. Bone Street השיקה הבוקר אתר מכירה שמכניס את הישראלים חזק למשחק, בו תוכלו למצוא עשרות מוצרים שעליהן חתומות חברות עילית בעולם העיצוב והאסתטיקה לכלבים ובעליהם.

מדובר במוצרי העילית של התחום, כולם מחוברים לעולמות עיצוב הפנים, אופנה, לייף סטייל, קיימות, שילוב של מוצרי טיפוח וטקסטילים מחקלאות אורגנית, ומוגשים ברמת גימור הגבוהה ביותר שיש - כל זאת לא על חשבון פרקטיקה ואיכות מוקפדת ברמה העולמית הגבוהה ביותר. האתר מכיל תוכן חדש לגמרי, מציע מוצרים בסטנדרטים שאינם קיימים בישראל ומתייחס בהרחבה לנושא לייף סטייל ואופנה.

לחיה שלכם מגיע יותר. Mia Kara, אתר רשמי
לחיה שלכם מגיע יותר/אתר רשמי, Mia Kara

"אנו בחרנו במוצרים של החברות מהטובות בעולם, כדי להפגיש לייף וסטייל, במומחיות ואיכות שטובה לכלבים ולבעליהם. הקהל יזכה לסדרת מוצרים מעוצבים, בריאים, יפים, מדויקים ונוחים באיכות שתלווה אותם שנים. המוצרים ידידותיים לסביבה עשויים חומרי גלם איכותיים ומבטיחים צרכנות מאוזנת",
מסבירה רוני גרוסמן (28) היזמית ומייסדת העסק, שבמהלך שנים שחיה בלונדון, נחשפה לעולם מרהיב של מוצרים לחיות מחמד. "אני רואה את הכלבים והחתולים כבני משפחה לכל דבר, ולכן הדברים שהם זקוקים להם כגון מיטה, קערת אוכל, קולרים ועוד, אמורים להשתלב באופן טבעי ויפה ולהיות חלק אינטגרלי מהבית ומחיי היומיום. לכן נושא האיכות כה חשוב, הדגש על חומרים בריאים וכמובן כאלה שיוסיפו יופי וסטייל לכם ולבית.

החנות מתמקדת בחשיפה למוצרים פרקטיים ואסתטיים באיכות הכי גבוהה הקיימת בעולם, ואלו מהווים פתרונות לצרכים משותפים של הכלב ובעליו. נציג קטגוריות שימושיות כמו מוצרים לטיולים, פעילויות בבית ומוצרים מעוצבים שמשמשים את הכלב ובעליו בכל שהיה בבית ובחוץ".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully