וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בגיל השלישי: הכירו את האוהדים השרופים של היורו

הכדורגל לא היה כדורגל ללא האוהדים המגוונים מכל קצוות האוכלוסיה. טורניר היורו כעת בשלב רבע הגמר וזה זמן מצוין להכיר מקרוב את האוהדים שראו כבר לא מעט טורנירים של יורו בחייהם. בסוף שבוע הקרוב יהיו משחקים מותחים במיוחד, אז מה יש לזקני השבט לומר?

מיכאל מאיר. יחצ,
מיכאל מאיר/יחצ

מיכאל מאיר, בן 75, דייר אחוזת פולג: "את פורטוגל אני אוהד בגלל רונאלדו. הוא נתן פייט רציני במשחק מול סלובניה וכאב לי ממש לראות אותו בוכה ומתפרק. אני שמח שהוא קיבל הזדמנות לתקן בבעיטת הפנדלים. מגיע לו לסיים את הקריירה כמו שצריך. קשה לי להאמין שנבחרת פורטוגל תיקח את היורו אני חושב שספרד היא מועמדת לזכות.

סמי ונטורה. יחצ,
סמי ונטורה/יחצ

סמי ונטורה, בן 70+, דייר אחוזת פולג: "אין לי ספק שהשנה נבחרת ספרד לוקחת את הגביע. ספרד היא הנבחרת המושלמת היחידה עד עכשיו ביורו. יש להם את השחקן הצעיר ביותר (אגב בתולדות היורו) לאמין ימאל שנותן ביצועים טובים וכמובן גם את ניקו וויליאמס. אני צופה שאת גרמניה ינצחו בקלות וידלגו עד לגמר- הם הכי ראויים".

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ניצה רופא. יחצ,
ניצה רופא/יחצ

ניצה רופא, בת 70+ דיירת אחוזת צהלה: "חשוב לי להדגיש לפני הכל שאני אוהדת מכבי חיפה ביומיום, אבל כעת צופה אדוקה ונלהבת במשחקי היורו. הקבוצות הגרמנית והספרדית מסתמנות כטובות, אבל מאז 1988 נבחרת ספרד לא נוצחה על ידי גרמניה במסגרת תחרותית וספרד מגיעה עם יתרון קל. הקבוצה האנגלית מאכזבת לפי שעה אבל מוקדם עדיין לקבוע, ותמיד יש הפתעות. משחקי היורו מסתיימים ב־14 ביולי, יום הבסטיליה. אין לדעת, אולי זה יעורר את המוטיבציה לניצחון של הקבוצה הצרפתית".

אדריאן לרוס, מנהל הספורט באחוזת פולג: "חשוב לנו מאוד לעודד ספורט על כל ענפיו בקרב דיירי האחוזה. אצלנו היורו זו חגיגה של ממש. אנו מנתחים במעגל אוהדים את המהלכים, המשחקים, הנבחרות והשחקנים. זו לא רק חגיגה של כדורגל אלא גם הזדמנות לשחרר קצת לחצים ולהיות בחברה טובה".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully