וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תצלחו את עונת השיפוצים בשלום

עונת השיפוצים כבר כאן והמתח גואה. מעצבת הפנים מיטל צימבר מסבירה איך לצלוח אותה בשלום

עיצוב מיטל צימבר. עידן גור,
עיצוב מיטל צימבר/עידן גור

גורמים בענף מעידים כי בחודשים האחרונים נרשמת עליה משמעותית בהתחלות שיפוצים, אם כי באופן מעט שונה מהרגיל - ככה זה כשתמהיל העובדים השתנה בתכלית, המחסור בפועלים עדיין מורגש בפרויקטים קטנים כגדולים ובנוסף, עלויות השיפוץ מרקיעות שחקים. אז רגע לפני קבלת ההחלטה המשמעותית, ציידנו אתכם בדגשים חשובים בתהליך שיסייעו לכם לצלוח אותו במינימום משוכות ואתגרים.

עיצוב מיטל צימבר. עידן גור,
עיצוב מיטל צימבר/עידן גור
עיצוב מיטל צימבר. עודד סמדר,
עיצוב מיטל צימבר/עודד סמדר

לדברי מעצבת הפנים מיטל צימבר, בפרט ביחס לשנים קודמות, בקיץ הזה נרשמים פיקים והרבה תנודות מכיוון שרבים מבעלי הנכסים עדיין לא יודעים בוודאות כיצד נכון להתנהל בצל תקופה נטולת וודאות: "מי שנמצאים כרגע בעיצומו של שיפוץ הם אלה שהתחילו את התהליך עוד לפני המלחמה אך בהחלט אנחנו רואים שאחרי מספר חודשים רגועים ישנה התעוררות בשוק. היתרון הגדול בעת הזו טמון בכך שבתשעת החודשים האחרונים הקבלנים יצרו צוותי עבודה חדשים שמורכבים ברובם מעובדים מקצועיים- מרביתם סיניים וישראליים- שמצליחים להגיע לרמות גמר גבוהות מאלה שהורגלנו אליהן. עם זאת, יש לקחת בחשבון שמדובר בכוח אדם יקר יותר, פרט שמוביל לעלייה דרמטית בעלויות השיפוץ ובסדר גודל של 25% יותר מבשנים קודמות. מצד שני אנחנו רואים שמזמיני העבודה לא נרתעים מהנתון הזה מוכנים לשלם יותר בידיעה שאיכות העבודה היא גבוהה וכך גם רמת האמינות והביטחון האישי".

עיצוב מיטל צימבר. עידן גור,
עיצוב מיטל צימבר/עידן גור
מעצבת מיטל צימבר. עידו לביא,
מעצבת מיטל צימבר/עידו לביא
עיצוב מיטל צימבר. עודד סמדר,
עיצוב מיטל צימבר/עודד סמדר

"חשוב להבין ששיפוצים אורכים מטבעם זמן והמורכבים שבהם כוללים תהליך מקדמי של תכנון והוצאת מפרטים טכניים וכתבי כמויות, כך שמי שמתכנן לבצע שיפוץ נרחב צריך לקחת בחשבון שזה לא דבר שיכול לקרות מהרגע להרגע. יחד עם זאת בהחלט ניתן להיכנס כבר הקיץ לשיפוצים נקודתיים כמו החלפת מטבח או חדרי רחצה; לצבוע את הבית ולשדרג את פתרונות האחסון, או להתקין פרקט בחלל הציבורי ובחדרים. לפרויקטים מסוג זה ניתן למצוא די מהר קבלנים בסדר גודל קטן או בינוני אך לעומתם, קבלנים שמתמחים בשיפוצים גדולים (כאלה הכוללים שבירת קירות, החלפת תשתיות, בניה וכיוב') יש לשריין כ-3 עד 4 חודשים מראש. בכל מקרה אלו פרויקטים שבהם נדרשת כאמור הרבה מאוד עבודה מקדימה- ממדידת הנכס, דרך בניית פרוגרמה מדויקת ותכנון מקיף שעונה במדויק על הצרכים של כל אחד מבני הבית, ועד לבחירת החומרים, עבודה מול אנשי האלומיניום, יועצי מיזוג, אינסטלציה ותאורה וסגירה הרמטית של תכניות העבודה על מנת להוציא כתב כמויות מפורט עבור מכרז קבלנים", מוסיפה צימבר.

  • עוד באותו נושא:
  • שיפוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully