וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשנות ונוחות: סימנס משיקה סדרת מכונות כביסה מתקדמות

ענקית מוצרי החשמל SIEMENS מציגה את סדרת מכונות הכביסה המתקדמות ביותר שלה, "לאנשים שמתייחסים ברצינות לזמן שלהם"

מכונת כביסה של סימנס. יחצ,
מכונת כביסה של סימנס/יחצ

SIEMENS -מוצרי חשמל ביתיים, משיקה את סדרת מכונות הכביסה החדשות שלה מסדרת IQ700, תוצרת גרמניה. הסדרה המתקדמת מציעה תוכניות בטכנולוגיות ייחודיות, לצד עיצוב חדשני, נפח גדול ואיכות ללא פשרות. כל אלו חוסכים לצרכנים בזמן ובמאמץ ומאפשרים להם להקדיש יותר זמן לדברים שהם אוהבים.

סדרת הפרימיום החדשה של IQ700 כוללת 3 דגמים ומציעה טכנולוגיות מתקדמות לצד פיצ'רים חדשניים ביניהם: תוסף antiStain להסרת עד 16 כתמים קשים באופן אוטומטי לחלוטין, תוסף varioSpeed להאצת כל תוכנית כביסה והפחתת זמן הכביסה בעד 65% מהזמן המקורי!, תוכנית smartFinish בטכנולוגיה ייחודית שעושה שימוש באדים עדינים כדי להפחית קמטים בבגדים יבשים כמו חולצות מכופתרות וטישרטים ב-23 דקות בלבד. מנגנון Reload - הטענה מחדש, המאפשר להוסיף או להוציא בגדים גם לאחר שהמכונה החלה. i-Dos - מינון מדויק אוטומטי של ג'ל ומרכך הכביסה המתבצע על ידי חיישנים המזהים את רמת הלכלוך של הכביסה, להארכת משך חיי הבגדים (בדגם אחד).

מעבר לחדשנות, לא ניתן להתעלם מהעיצוב מושך העין שהפך לטרנד מבוקש, הכולל פאנל שחור ודלת שחורה, עם צג הכולל מסך טאצ' ותאורה כחולה, כך שהפאנל של המכונה מוטה בזווית של 19 מעלות לכיוון המשתמש לנוחות מירבית. המכונות בסדרה מגיעות בנפח גדול של 9-10 ק''ג. בנוסף ניתן לשלוט במכונות מרחוק דרך אפליקציית Home Connect הכוללת מגוון פעולות נוספות ובלעדיות לאפליקציה.

המכונות מגיעות עם אחריות של שנה ע"פ חוק מאת היבואן הרשמי B/S/H וכן 10 שנות אחריות** על מנוע מכונת הכביסה. האחריות ניתנת להרחבה ל-3 שנות אחריות* בתוספת 199 שקל בלבד. שנתיים אחריות בתוספת 199 שקל, בנוסף לשנת אחריות ללא עלות ע"פ חוק, בהתאם לתנאי תעודת האחריות ובכפוף לתקנון באתר סימנס. התשלום יתבצע אצל חברת השירות 2220*.

** 9 שנים נוספות מוגבלות למנוע בלבד, בנוסף לאחריות למוצר כולו למשך שנה אחת ע"פ דין, ובהתאם לתעודת האחריות. מימוש ההטבה כפוף לביצוע התקנה אצל CSB ולתנאים המפורטים בתקנון באתר סימנס

מחיר המכונות נקבע על ידי המשווקים המשתתפים בהטבות ומבצעים.

  • עוד באותו נושא:
  • סימנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully