וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלחה לביתן של כתר בתערוכת ה-Outdoor Lifestyle הגדולה בעולם

היתה בין המציגות הבולטות בתערוכה לאחר היעדרות של 5 שנים. אלפי מבקרים זרמו לשטח הביתן שבנתה החברה, הבכירים שבהם מקמעונאיות גלובליות ענקיות דוגמת ebay, טסקו וקוסקו, זכו לביקור מיוחד ב"חדר הסודי" שבונה כתר באופן מסורתי מדי שנה

כתר בתערוכת ספוגה+גפה. יחצ,
כתר בתערוכת ספוגה+גפה/יחצ

כ-40 אלף מבקרים עברו בתערוכת Spoga gafa שהתקיימה במרכז הירידים של קלן, גרמניה, שהיתה השנה הגדולה מאי פעם לפי המארגנים. ספוגה היא תערוכת ה-Outdoor Lifestyle הגדולה בעולם שמציגה את כל החדש והקשור בעולם הלייף סטייל של גינות ביתיות, ריהוט גינה, ברביקיו, גינון ביתי ועוד - ומשתתפים בה 1,800 מציגים מכל העולם, על פני שטח של 230 אלף מ"ר. בין הטרנדים הבולטים שחזרו על עצמם בקרב מציגי התערוכה נצפה סגנון עיצובי שמשלב צבעים או חומרים. לדוגמא פלסטיק עם אלומיניום או עץ עם פלסטיק. הנסיון לשלב חומרים שונים מאפשר למעצבים לשלב חומרים ממוחזרים במוצרים לצד עמידות טובה יותר. מבחינת הניראות שילובים אלו יוצרים ניראות של קולור בלוק והדבר חזר על עצמו בדוכנים השונים.

חלק מרכזי וחשוב בתערוכה עוסק בריהוט גינה, מרפסות ואחסון - וכתר, החברה הגדולה בעולם לריהוט גינה ואחסון המיוצרים מפלסטיק היתה בין המציגות הבולטות בתערוכה לאחר היעדרות של 5 שנים. אלפי מבקרים זרמו לשטח הביתן שבנתה החברה, הבכירים שבהם מקמעונאיות גלובליות ענקיות דוגמת ebay, טסקו וקוסקו, זכו לביקור מיוחד ב"חדר הסודי" שבונה כתר באופן מסורתי מדי שנה. המיצגים של כתר נפרסו על פני שטח של כ-900 מ"ר והם כללו פריטי ריהוט ואחסון שברובם יוצרו במיוחד עבור התערוכה ומבקריה. חלק מן החדשנויות שהציגה כתר יושקו רשמית ב-2025 או אחרי.
תחת הקונספט The art of outdoor living חשפה כתר חדשנות טכנולוגית בשם Deco Coat שמאפשרת יצירת מראה פרימיום לכל מוצר והפיכת ניראות הפלסטיק לדמויית שיש, בטון, עץ או כל צבע שנרצה, ברמת דיוק גבוהה מאוד ובאינסוף גוונים וצבעים. באמצעות טכנולוגיה זו, מוגנת במספר פטנטים, מתאפשרת ניראות טבעית ויציאה מחד גוניות, משולבת ביתרונות של חומרי הגלם בהם משתמשת כתר שמאפשרת עמידות בפגעי מזג אויר, עמידות לאורך שנים רבות ותחזוקה קלה.

כתר בתערוכת ספוגה+גפה. יחצ,
כתר בתערוכת ספוגה+גפה/יחצ

לצד הנראות החדשה שהוצגה למוצרים כמחסנים, מטבחי חוץ, ריהוט גינה ועציצים, הטכנולוגיה החדשה באה לידי ביטוי גם בתכנון ההנדסי של המוצרים. כך לדוגמא הוצגו עציצים גדולים וענקיים שמגיעים באריזה שטוחה והם מותאמים לשרשרת אספקה יעילה של עולם רכישות האונליין.

לצד הטכנולוגיה החדשה ששולבה במוצריה חשפה כתר מספר קווי מוצרים חדשים לגמרי שעוררו עניין רב בקרב קניינים אירופאים ואמריקאיים: קולקציה חדש של פרגולות, שמתאימות לאירוח חוץ, הצללה וחווית outdoor חדשה לגמרי, שניתנת לפירוק והרכבה בקלות יחסית לעומת מוצרי עץ דומים, מגוון רחב של מטבחי חוץ חדשים ברמת גימור יוקרתית, אך במחיר נגיש ביחס למוצרים דומים שנמכרים באלפי יורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
כתר בתערוכת ספוגה+גפה. יחצ,
כתר בתערוכת ספוגה+גפה/יחצ

בעולם האחסון בו כתר מהווה שחקנית גלובלית דומיננטית עם קולקציית מחסנים שמיוצרת כולה בישראל במפעלי החברה בכרמיאל, חשפה החברה את "בקתת ההנבטה" החדשה, שמציעה פתרון חדש, מוכן לשימוש, שמיועד למדינות חובבות גינון דוגמת אנגליה. בבקתת ההנבטה נעשה פיתוח יעודי לכל צרכי עבודות הגינון: הנבטות, שתילות ובנוסף הבקתה משמשת גם כחממה בזכות מספר חלונות שהותקנו בה.

  • עוד באותו נושא:
  • כתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully