וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחופש הגדול: סדנאות עיצוב ללא עלות לילדים

לילדים היצירתיים והארטיסטיים, שאוהבים במיוחד את שיעורי אמנות בבית הספר, ישנן סדנאות עיצוב ויצירה עבור ילדים שם הילדים יוכלו לבטא את הכישורים שלהם - הכניסה חופשית

סדנת עיצוב בקייטנת קיץ בקניון שער הצפון. מוגוג' הפקות,
סדנת עיצוב בקייטנת קיץ בקניון שער הצפון/מוגוג' הפקות

החופש הגדול מבטא גם את חופש היצירה. לילדים היצירתיים והארטיסטיים, שאוהבים במיוחד את שיעורי אמנות בבית הספר, ישנן סדנאות עיצוב ויצירה עבור ילדים שם הילדים יוכלו לבטא את הכישורים שלהם - הכניסה חופשית.

ממשיכים אחרי הקייטנה פעילויות חינמיות בקניון שבעת הכובים במשך חודש יולי. טל שבתאי,
ממשיכים אחרי הקייטנה פעילויות חינמיות בקניון שבעת הכובים במשך חודש יולי/טל שבתאי
  • קריית אתא - בסדנת "חגיגת DIY", זו כחלק ממגוון האטרקציות בעיר בחודש יולי, הילדים ייעזרו באנשי המקצוע שילוו את כל אורך הסדנא, וביחד יכינו ויעצבו תיקי ים, מפריח בועות סבון, אקווריומים, בנדנות ומסגרת לתמונות מצדפים. סדנת "חגיגת DIY" תתקיים בימי שלישי בין השעות 16:00-19:00 לאורך כל חודש יולי. כניסה חופשית. קניון שער הצפון - דרך חיפה 30, קריית אתא.
  • הרצליה - כחלק ממגוון הסדנאות שיתקיימו בעיר, סדנת היצירה תלווה בהדרכתם של מדריכים מקצועיים שילמדו וידריכו את הילדים במהלך הכנת יצירות שונות - מצלחת מעופפת ועפיפונים, דרך דייג מגנטי ועד שרשראות צדפים ומדוזות. סדנת היצירה תתקיים בימי שלישי בשעה 17:30 לאורך כל חודש יולי. כניסה חופשית. קניון שבעת הכוכבים, הרצליה.
  • נתניה - בסדנת היצירה שתתקיים כחלק מקייטנת הקיץ בעיר, הילדים יקבלו הדרכה מאנשי המקצוע שמעבירים את הסדנא, וילמדו להכין ולעצב מגוון יצירות, מעיצוב כובעי מצחייה וכדור פורח, דרך בקבוק חול צבעוני ועד לעיצוב תיקי ים. סדנת היצירה תתקיים בימי שני, בין השעות 13:00-16:00 לאורך כל חודש יולי. כניסה חופשית. קניון עיר ימים, רחוב בני ברמן 2, נתניה.
  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully