וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה היה פנטהאוז במודיעין. ב-5 חודשים הוא הפך לדופלקס מרהיב

לזה אנחנו קוראים שדרוג: המשפחה התרחבה, הילדים בגרו, הצרכים השתנו ובני הזוג ממודיעין החליטו כי הגיעה העת לעשות מעשה שייטיב עם איכות שלהם ושל הילדים. יחד עם מעצב הפנים ליעד יוסף הוחלט להגדיל משמעותית את דירת הפנטהאוז האהובה

עיצוב ליעד יוסף. אלעד גונן,
עיצוב ליעד יוסף/אלעד גונן
  • היכן: מודיעין
  • עבור: משפחה בת 5 נפשות - זוג בשנות ה-40 לחייהם להם 3 ילדים- בן ובת מתבגרים וקטנה כבת 5
  • שטח הדירה: במקור 110 מ"ר שהפכו ל- 190 מ"ר
  • תכנון ועיצוב פנים: ליעד יוסף
  • צילום: אלעד גונן

מעצם היותן, רובן ככולן של המשפחות מתפקדות כמערכת דינמי שמשתנה באופן תדיר- וכשזה המצב, גם על סביבת המגורים שלהם להשתנות כך שתתאים למידות ולצרכים של כל אחת ואחד ובכל רגע מתון. כך גם במקרה של בני המשפחה ממודיעין, בעלי דירת פנטהאוז שדרשה התאמות ושדרוגים: לפני כ-5 שנים נוספה תוספת מבורכת למשפחה, נסיכה מתוקה לכן עלה הצורך לייצר לשני הילדים הבוגרים פינה משלהם ולקטנה מרחב גדול ומואר בו תוכל לגדול ולפרוח.

עיצוב ליעד יוסף. אלעד גונן,
עיצוב ליעד יוסף/אלעד גונן
עיצוב ליעד יוסף. אלעד גונן,
עיצוב ליעד יוסף/אלעד גונן

על מנת לממש דרישות אלה ונוספות פנו ההורים למעצב הפנים ליעד יוסף שמשתף בתהליך: "לאור העובדה שהיה עלינו לייצר מקום לפונקציות נוספות, מיד עלה הרעיון לברר לגבי זכויות הבניה וכך היה. הבנו שנוכל להגיש בקשה לתוספת בניית קומה על גג המבנה ולאחר שלב התכנון וקבלת האישורים ניגשנו לשלב הביצוע. מדירה במפלס אחד ששטחו כ-110 מ"ר הפכה הדירה לדירת דופלקס של כ-190 מ"ר ועוד תוספת של כ-30 מ"ר מרפסות. שלב הבניה היה מהיר יחסית וארך כ-5 חודשים, הודות לבחירה בטכנולוגיה של בניה קלה שהפכה את התהליך לאפקטיבי ביותר. בתוך כך, נצמדנו לפלטת חומרים וצבעים קבועה שרצה בכל רחבי הדירה בצורות ועוצמות שונות. הקונספט זהה, החללים מדברים באותה שפה וזה מה שהופך אותה למיוחדת לטעמי".

"בקומת הכניסה, הסלון והמטבח נותרו פחות או יותר באזור בו היו. עם זאת, חלוקת שאר החללים השתנה בתכלית: עתה, מששני הילדים המתבגרים קיבלו קומה משלהם, הבת הקטנה זכתה לממלכה משלה. אחד מחדרי הילדים סופח לסוויטת ההורים שגדלה משמעותית וכוללת חדר שינה, חדר ארונות גדול, חדר רחצה מואר ומרפסת פרטית. חדר הממ"ד בקומה הוסב לחדר עבודה משפחתי והעיצוב של כלל החללים הפונקציות והחללים הוא מינימליסטי ואולטרה מודרני, משופע בהרבה מאוד מקומות אחסון נסתרים".

עיצוב ליעד יוסף. אלעד גונן,
עיצוב ליעד יוסף/אלעד גונן
עיצוב ליעד יוסף. אלעד גונן,
עיצוב ליעד יוסף/אלעד גונן

"עם פתיחת דלת הכניסה נגלית לעין מבואה רחבת ידיים שחופתה בנגרות בגוון אפור בטון בהיר, ומבעדה חבויים ארונות התקשורת והחשמל, דלתות בקו אפס שמובילות לחדרי השינה והרחצה, שפע של ארונות אחסון למצעים, נעליים ומוצרי ניקיון ומראה גדולה שקועה בגוף הנגרות".

מיד אח"כ פוגשים את גרם המדרגות החדש שמוביל לקומה העליונה ומהווה FOCAL POINT פיסולי. רצינו לשוות לו נראות קלילה וצעירה ולשם כך עבדנו עם שלד פלדה שקובע לקירות וכבלים מתכתיים מדוקקים משמשים כמעקה. שלחי המדרגות דקיקים גם הם ועשויים ממשטחים מעובדים של עץ טבעי שנחתכו בגרונג- מזוויות שונות הגרם נראה כמו עבודת אוריגמי וככזה הוא משתלב היטב באווירה המהוקצעת של הדירה, הקירות שבהיקפו חופו בבטון חשוף, חומר ששב וחוזר בחללי הבית השונים".

עיצוב ליעד יוסף. אלעד גונן,
עיצוב ליעד יוסף/אלעד גונן
עיצוב ליעד יוסף. אלעד גונן,
עיצוב ליעד יוסף/אלעד גונן

בהמשך, החלל הציבורי הכולל מטבח פרללי גדול מאוד וסלון אינטימי ונעים. את מרבית הארוחות אוכלים בני המשפחה מסביב לאי בעוד שבמרפסת השמש הגדולה ממתינה להם ולאורחים פינת אוכל פורמלית. "את חזיתות המטבח חיפינו בפורמייקת ננו עמידה בגוון אפור ננו ועבור המשטחים בחרנו בשיש שחור. במרכז אזור הגבוהים יצרנו נישה שבה ממוקמים הכיור והכיריים. מה שמותיר את החזית הנמוכה המקבילה נקייה לחלוטין. אורכה כ-4.2 מטרים, יש בה המון מקומות אחסון והיא משמשת כאמור גם כדלפק אכילה לאורחות יום-יומיות. מעליה מרחף גוף תאורה מינימליסטי שמתכתב עם שפת העיצוב כולה".

"הסלון הנקי כולל מערכת ישיבה המורכבת מספה מפנקת ושתי כורסאות מפונפנות. מולן תוכנן קיר טלוויזיה הכולל יחידת נגרות שמשתלבת במרחב ושומרת על השקט העיצובי. יחידה זו מורכבת מקונזולת מדיה עשויה מפורניר עץ אגוז בעוד יחידה האחסון שמעליה נצבעה בתנור".

עיצוב ליעד יוסף. אלעד גונן,
עיצוב ליעד יוסף/אלעד גונן

"חדר השינה של הבת הקטנה גדול במיוחד ובסמוך לו ממוקם חדר הרחצה שמשמש אותה ובמקביל כשרותי אורחים. גם הוא עוצב בקו מודרני, על טהרת הצבעוניות המונוכרומטית והחומרים התעשייתיים, וככזה, הוא רחוק מלהיות ילדותי ומהווה מצע נפלא לגדול בו".

"מאסטר השינה של בני הזוג משתרע על פני שטח של כ-30 מ"ר. את הרצפה חיפינו ברצפת פרקט עץ בדוגמת שברון ואת הקירות בבטון חשוף. עם הכניסה לאגף זה נגלה חדר השינה במרכזו מיטה עם גב מסרגלי עץ שחורים. חדר הארונות הגדול תוכנן לפרטי פרטים יחד עם אם המשפחה- אישה מסודרת ומאורגנת שחשוב היה לה שלכל פרט ופריט יוגדר מקום משלו. לצד החזיתות שנצבעו בגוון אפור גרפיט שילבנו יחידות זכוכית פתוחות ומוארות בהן גב הנגרות חופה בפורניר אגוז".

עיצוב ליעד יוסף. אלעד גונן,
עיצוב ליעד יוסף/אלעד גונן

"את חדר הרחצה חיפינו באריחי טרצו מינימליסטיים ואת הסניטריה ופרטי הנגרות בחרנו וייצרנו בצבעוניות כהה. המראה שהתקבל נקי, על גבול הנזירי, ועם זאת נעים ומפנק. היתה כאן מחשבה על כל פרט- החל מהרצפה המחוממת, דרך מראה מפשירת האדים ורמקולים מוגני מים ששקועים בתקרה".

"בקומה העליונה, קומתם של שני ילדיהם המתבגרים, תוכננה פינת משפחה שגם היא על טהרת מראה הבטון, כשאת הצבעוניות המדודה הכנסנו בעזרת אקססוריז רהיטים. יצרנו בקומה הזו מערך תאורה מתוחכם, בקווים ישרים של 90 מעלות ולכל אחד מהילדים תכננה סוויטה מדוגמת משלו, כשמכל אחת מהן ישנה יציאה למרפסת שמקיפה את הקומה. שלושת ילדי המשפחה הזו רציניים, בוגרים ואחראיים וככאלה לא פחדתי לתכנן עבורם חדרים שעולים בקנה אחד עם הצבעוניות והחומרים שמובילים את תפיסת העיצוב של הדירה כולה".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully