וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ימי בציר": תערוכה חדשה נפתחת לקהל הרחב בתל-אביב

בתערוכה יציגו 3 אמנים ישראליים: ד"ר גבריאל לייטנר - צילום, טל קלמן: "בצליל וצבע" - ציור, וכרמן וישניו גרשון - מופשט בסטוקו

גבי לייטנר, תערוכה בגלריית עופר ימי בציר. יחצ,
גבי לייטנר, תערוכה בגלריית עופר ימי בציר/יחצ

תערוכה חדשה: 'ימי בציר', תוצג לקהל הרחב החל מה 10.07.24 עד 31.07.24, בגלריית האמנים בעופר רמת אביב. בתערוכה יציגו 3 אמנים ישראליים: ד"ר גבריאל לייטנר - צילום, טל קלמן: "בצליל וצבע" - ציור, וכרמן וישניו גרשון - מופשט בסטוקו.

טל קרמן : בצליל וצבע - ציירת ומוזיקאית. מציגה בתערוכה ציורים המאופיינים בצבעוניות עזה. היא משלבת דימויים נשיים ואלמנטים מוזיקליים. היא שואפת להעביר תחושות של יופי, תקווה ורוממות רוח דרך יצירותיה. טל מאמינה שהיצירות שלה יכולות לעורר השראה ולהזכיר לאנשים את הפוטנציאל הפנימי שלהם. בתהליך היצירה היא לעיתים משלבת את פלאי הטכנולוגיה המודרנית בעזרת ה-AI (תוכנת בינה מלאכותית).

תערוכת ימי בציר בגלריית עופר רמת אביב -  כרמן גרשון. יחצ,
תערוכת ימי בציר בגלריית עופר רמת אביב - כרמן גרשון/יחצ

כרמן וישניו גרשון - מציגה בתערוכה ציורים בטכניקת הסטוקו (טיח משחתי בעל ברק) ציורים אכספרסיביים, צבעוניים וחומריים. כרמן למדה במכון אבני אצל אדם כהן ושם גם פגשה את ארי לויט . ארי, אמן המשתמש בסטוקו כמדיום לציור, אותו הוא מעצב בעזרת שפכטל בלבד, טכניקה בה השתמשו חלק מאמני הרנסאנס. ציוריו השפיעו עמוקות על כרמן והיא החלה לעבוד בסטוקו ולצייר באמצעות טכניקה זו ציורים אכספרסיביים, צבעוניים וחומריים מאד.

ד"ר גבריאל לייטנר - מדען וצלם. העיסוק בצילום, אותו למד במסגרות לא פורמליות, משנה מבט כשבאמצעות עין רגישה הופכים צילומיו ליצירות אמנות אבסטרקטיות. לאחר שנים של יצירה כשהמצלמה הפכה למכחול והמציאות הופכת למופשט הוא מציג את עבודותיו בתערוכות רבות בארץ ובעולם. לאחרונה גילה את הקשר בין הצילום לנפש והוציא ספר "ועדיין עוגן" המבטא את הקשר בין התמונה למילה הכתובה.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
תערוכה חדשה גלריית עופר רמת אביב - טל קלמן, connection. יחצ,
תערוכה חדשה גלריית עופר רמת אביב - טל קלמן, connection/יחצ
  • אוצרת התערוכה: איילת אמוראי בירן
  • ארוע חגיגי בתערוכה יתקיים ביום רביעי , 10.07.24 בשעה 19:30
  • מיקום : רחבת קניון רמת אביב,אינשטיין 40, מול בריכות הדגים, אחרי "ארקפה"
  • התערוכה פתוחה לקהל הרחב - ללא תשלום, בגלריית האמנים של קניון עופר רמת אביב החל מה-10.7.2024 עד ה 31.7.2024
  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully