וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרטוב עוד לפנינו: טרנדים לוהטים לעונה החמה

אחד הענפים הלוהטים בתחום עיצוב הבית הוא ענף הבריכות הביתיות, עם ביקוש שיא לבריכות שחייה. אז איך עושים זאת נכון?

תכנון בריכה- פלגים, תכנון גן- גלים גנים. בן רוטשטיין,
תכנון בריכה- פלגים, תכנון גן- גלים גנים/בן רוטשטיין

הקיץ הלוהט לפנינו, וכך גם החופש הגדול, שנמצא ממש אבל ממש במרחק נגיעה. נדמה שהדבר היחידי שבא לנו לעשות הוא להוריד חולצה ולקפוץ לבריכה. אחד הענפים הלוהטים בתחום עיצוב הבית הוא ענף הבריכות הביתיות, עם ביקוש שיא לבריכות שחייה. אט אט, הפכה הבריכה למרכיב מרכזי בקבלת החלטה על מיקום הבית הבא ובחירתו.

בריכה פלגים אדריכלות נוימן חיינר. עמית גושר,
בריכה פלגים אדריכלות נוימן חיינר/עמית גושר
בריכה פלגים אדריכלות נוימן חיינר. עמית גושר,
בריכה פלגים אדריכלות נוימן חיינר/עמית גושר

כדי לעשות סדר בתחום הבריכות, לשמוע על המגמות ולהבין מה צריך לדעת לפני שמחליטים ללכת על זה, אבנר צדוק, מנכ"ל ובעלים של חברת פלגים המתמחה בתכנון ובביצוע בריכות, מסביר "בקיץ שעבר דיברנו על עלייה של 25% בביקוש לבניית בריכות פרטיות בבתים ונדמה שהעונה הזו המספר מטפס".

"הביקוש לבריכות בישראל הוא עצום וחסר תקדים. היחס בין מספר הבריכות הביתיות למספר הנפשות במדינה רק הולך וגדל, כאשר הפופולריות הביאה עימה חידושים רבים", ממשיך צדוק. "תחום הבריכות מתפתח והיכולת ורמת הביצוע רק ממשיכות לעלות. אחד הטרנדים הבולטים ביותר כיום זה עיצוב באבן בבריכות. אנחנו מצליחים ליצור עיצובים מיוחדים בבריכה ומשחקים עם חומרי החיפוי השונים, לצד סוגי תאורה מתקדמים, רמקולים תת מימיים, ג'טים, רצפות הידראוליות ועוד, שיוצרים בריכות מרהיבות. רמת הגמר של הבריכות בישראל היא מהגבוהות בעולם".

אדריכלות מנו שלם, בריכה פלגים. אורן אלון,
אדריכלות מנו שלם, בריכה פלגים/אורן אלון
אדריכל ירון אטיאס, בריכה פלגים. עודד סמדר,
אדריכל ירון אטיאס, בריכה פלגים/עודד סמדר
אדריכל איתי גרשי. עמית גירון באדיבות פלגים,
אדריכל איתי גרשי/עמית גירון באדיבות פלגים

לדברי צדוק, "בריכות הגלישה ממשיכות להיות הפופולאריות ביותר בישראל. אלו הן בריכות שיש להן תעלה היקפית שתפקידה לאסוף את המים הזולגים וכך מתקבל אפקט מיוחד של גלישת הבריכה אל האופק והשתלבות ייחודית בנוף ובחצר. מרבית הבריכות שנבנות היום בישראל אלו בריכות בטון שנחשבות לאיכותיות ביותר בזכות צורת הבנייה המסודרת, שנשענת על יסודות יציבים מיציקות בטון וכאשר יש בעיית מקום יש טכנולוגיות שמאפשרות שחייה נגד הזרם".

"בכל הקשור לשטח מצומצם, הישראלים לא מתפשרים גם כשאין מקום. גם אם זה על חשבון הגינה ושטח פנאי אחר. היא הפכה לנדבך חשוב למשפחה הישראלית. בריכה אינה נתפסת כסמל סטטוס, אלא ממש אורח חיים, חלק מהתרבות הישראלית והגיבוש של המשפחה הישראלית סביבה. החשיבה אינה על הבריכה עצמה אלא כל המעטפת שסביבה. זה אומר בריכה, מטבח חוץ, פינת ישיבה, מסך, ג'קוזי ועוד שלל פינוקים. כל סביבת החוץ הפכה לדומיננטית עם חשיבה עמוקה סביב התכנון. החוץ הוא הדרך שאנו מגדילים את מרחב המחייה של בני המשפחה. סביבת הבריכה מאפשרת לנו להתנתק משמעותית מהיום יום, שכל כך הרבה אנשים מבקשים לעשות זאת במיוחד בימים אלה".

אדריכל ירון אטיאס, בריכה פלגים. עודד סמדר,
אדריכל ירון אטיאס, בריכה פלגים/עודד סמדר
אבנר צדוק, מנכל ובעלים פלגים בריכות. שבי קדם,
אבנר צדוק, מנכל ובעלים פלגים בריכות/שבי קדם

"הקמת בריכה פרטית הינה הליך המצריך תכנון מדויק. זה לא זבנג וגמרנו. זהו הליך הדורש היתרים, תכנון מדויק ואנשי מקצוע - אבל בסופו של דבר אין לבריכה מחיר.. היא פשוט הכוכבת של הבית ואם בשלב כלשהו תרצו למכור את הנכס, ההשקעה בבריכה בוודאות תחזיר את עצמה. הרוכשים יעדיפו בית עם בריכה מוכנה ולא בית שמצריך תהליכי בירוקרטיה כדי ליצור אחת חדשה", מסכם צדוק.

  • עוד באותו נושא:
  • בריכות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully