וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השראות לעיצוב ותכנון ארון

כיצד תעצבו ותתכננו ארון מדויק לצרכים שלכם? כזה שמנצל כל נישה, שמכיל המון אחסון וכזה שהופך לאלמנט עיצובי, עדכני ויפה

ארונות ריביירה. - בהתאמה אישית. עיצוב פנים דניאלה דנור. יונתן תמיר,
ארונות ריביירה. - בהתאמה אישית. עיצוב פנים דניאלה דנור/יונתן תמיר

כיצד תעצבו ותתכננו ארון מדויק לצרכים שלכם? כזה שמנצל כל נישה, שמכיל המון אחסון וכזה שהופך לאלמנט עיצובי, עדכני ויפה.

העיצובים, הפתרונות וההשראות של מעצבות פנים מובילות המביאות את ניסיונם העשיר ואת היכולת לתכנן בקפידה את הארון באופן שייתן מענה הולם לכל הצרכים שהלקוח מעלה בפגישת הפרוגרמה. ארון לחדר של ילדה שיהפוך לחדר נערה, ארון חדר שינה עם נישה חשופה ומדף שניתן להמיר במסך טלוויזיה בעתיד לבחירת הלקוח, ועוד הרבה רעיונות ופתרונות חכמים לניצול נכון של כל נישה וחדר לטובת אחסון.

ארון בגדים מזמן לא משמש רק לבגדים, ארון יכול להתאים לאזור הכניסה והסלון, לסגירת נישות בצורה אסתטית ופרקטית המאפשרת ניצול לטובת אחסון וגם למשרד הביתי.

ארונות ריביירה לצד מעצבות פנים שיודעות לתכנן את הארון הנכון לכל לקוח, מציגים מגוון שימושים פרקטיים שהופכים את הארון לרהיט עיצובי בחלל ומבטיחים סדר מופתי ופחות בלאגן. שילוב דלתות רחף בחיפוי מראה, דלתות פתיחה קרניז בעיצוב יוקרתי ומלא שיק, ארונות בסגנון כפרי שיתאימו לחלל המטבח וכמובן ארונות משרביה שמוסיפים לחלל אמירה ויכולים להתאים לסגירת נישות, לארון 2 דלתות צבעוני עם נוכחות ועוד מגוון עיצובים.

העיצובים, הפתרונות וההשראות של מעצבת הפנים רוני שני פלדשטיין

ארונות ריביירה. עיצוב פנים רוני שני פלדשטיין, ארון תריס חלל כניסה. אורית ארנון,
ארונות ריביירה. עיצוב פנים רוני שני פלדשטיין, ארון תריס חלל כניסה/אורית ארנון

המעצבת רוני שני פלדשטיין: ארון תריס כחול באזור הכניסה לבית: ארון תריס קלאסי אותו בחרנו לעשות בגוון כחול ונועז, הארון מהווה את כרטיס הביקור של הבית ומתכתב עם אלמנטים נוספים שנבחרו לאזור הכניסה והסלון כדוגמת באומנות ופרטי נוי. החלוקה הפנימית של הארון כוללת חלוקה בהתאמה אישית תוך תכנון מוקפד לכל צרכי הדיירים בבית. לכל ילד - מקום לתיק ונעליים, כמו גם מגירת דואר ומפתחות שהיא הכי חשובה בבית. מגירת פיצ'פקעס המכילה את כל מה שלא יודעים איפה לשים ועוד שטח אחסון רב המאפשר לשמור סדר וחלל אסתטי ונעים.

חדר שינה ארון בשילוב מידוף עץ - בעתיד ניתן יהיה לשלב מסך טלוויזיה במקום מדף: ארון צביעה בתנור משולב נישה דגם בולוניה בשילוב מדפי עץ פתוחים. בחדר שינה זה הדיירים התלבטו אם לשלב מסך טלוויזיה בעתיד, ולכן הצעתי פתרון ביניים: תכנון ארון עם נישה המותאמת לטלוויזיה וכוללת את כל הכנות החשמל הנדרשות ובתוכה ממוקם מדף הניתן לשליפה. כרגע אין טלוויזיה בחדר אז מיקמנו את המדף עם פרטי נוי ובהמשך אם ירצו יוכלו ממש בקלות להתקין. דוגמא לרעיון פרקטי שמייצר מודולריות ונותן מענה לצרכים בהווה ובעתיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
עיצוב פנים רוני שני פלדשטיין. ארונות ריביירה. אורן עמוס,
עיצוב פנים רוני שני פלדשטיין. ארונות ריביירה/אורן עמוס

ארון משולב פינת איפור: ארון חלומי המכיל בתוכו המון אחסון ובמרכזו, טיפה במטרה להקליל את מסת הנגרות הגדולה, פינת איפור עדינה וקסומה בשילוב מראה. העל בתכנון בהתאמה אישית עם צוות ארונות ריביירה. מעל פינת האיפור יצרנו עוד יחידות נגרות לאחסון דברים משניים שלא בשימוש יומיומי. ידיות הארון בנגיעות של זהב ליצירת תחושה יוקרתית ומלאת סטייל.

עיצוב פנים רוני שני פלדשטיין. ארונות ריביירה. ארון תריס שחור עם שולחן עבודה משולב מידוף. אורן עמוס,
עיצוב פנים רוני שני פלדשטיין. ארונות ריביירה. ארון תריס שחור עם שולחן עבודה משולב מידוף/אורן עמוס

ארון תריס שחור ודרמטי המכיל את כל האחסון של קומת הכניסה של הבית, כולל חומרים של חדר העבודה. האחסון ברובו מכיל מדפים בגבהים משתנים בכדי שניתן יהיה לאחסן פריטים בעלי גובה כגון קלסרי, הכל במחשבה לפרטים ליצירת סדר וארגון מירבי.

ארונות ריביירה - עיצוב פנים ניקול ויינברג. אורית ארנון,
ארונות ריביירה - עיצוב פנים ניקול ויינברג/אורית ארנון

העיצובים, הפתרונות וההשראות של מעצבת הפנים נורית מור יוסף

ארונות ריביירה - עיצוב פנים נורית מור יוסף. שירן כרמל,
ארונות ריביירה - עיצוב פנים נורית מור יוסף/שירן כרמל

המעצבת נורית מור יוסף: ארון פתיחה מפנק לחללים גדולים במיוחד: ארון קיר כ 4 מטר משלב נגרות של פתיחת דלתות ציר ומגירות חיצוניות לנוחות מירבית , ממוקם מאחורי גב מיטה בנוי ומאפשר סוג של אינטימיות מעודנת לשימוש בני הזוג , מבלי להפריע.

ארונות ריביירה - עיצוב פנים נורית מור יוסף. שירן כרמל,
ארונות ריביירה - עיצוב פנים נורית מור יוסף/שירן כרמל
עיצוב פנים נורית מור יוסף. ארונות ריביירה. שירן כרמל,
עיצוב פנים נורית מור יוסף. ארונות ריביירה/שירן כרמל

ארון קיר גדול הכולל זוג דלתות המאפשרות מעבר לחדר רחצה. מתאים בחללים שרוצים לנצל את המרחב בצורה אופטימלית לצד יצירת אינטימיות מקסימלית לחלל חדר הרחצה.

ארונות ריביירה. עיצוב פנים נורית מור יוסף. מושי גיטליס,
ארונות ריביירה. עיצוב פנים נורית מור יוסף/מושי גיטליס

ארונות הזזה בדוגמא תריס: כאשר החדר קטן באופן יחסי ואין מספיק מרחב לארון עם דלתות פתיחה, ההמלצה שלי היא לבחור ארונות הזזה. ,מספרת מעצבת הפנים נורית מור יוסף ומוסיפה: "כך ניתן לשמור על תחושת מרחב בחלל לצד התנהלות נוחה. שילוב של מראה גם יוצר תחושה של הגדלת המרחב.

ארונות ריביירה - עיצוב פנים נורית מור יוסף. שירן כרמל,
ארונות ריביירה - עיצוב פנים נורית מור יוסף/שירן כרמל

ארון בחדרי ילדים המשלב גם מיני ספריה/ כוורת עבור ספרים ומשחקים. פתרון מושלם לחדרי ילדים שאינם גדולים במיוחד. למטה, ארון קלאסי למתבגר הצעיר, כולל שולחן בשילוב פינת עבודה. שילוב מושלם הנותן מענה מירבי לחללים קטנים.

ארונות ריביירה- עיצוב פנים נורית מור יוסף. שירן כרמל,
ארונות ריביירה- עיצוב פנים נורית מור יוסף/שירן כרמל
ארונות ריביירה - עיצוב פנים נורית מור יוסף. שירן כרמל,
ארונות ריביירה - עיצוב פנים נורית מור יוסף/שירן כרמל

הידעתם? לא תמיד הארון חייב להימצא בחלל החדר. כאן יצרנו מבואה בכניסה לחדר, שמכילה ארון שרות נפלאה עבור נערה מתבגרת. היות והחדר שלה מכיל הרבה מפתחי חלונות "ולא היו לנו קירות" להעמדת ארון, יצירתי מבואה בכניסה לחדר, המאפשר מאין חדר ארונות פתוח. ויוצרת "אוורור" לחדר קטן ממדים.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully