וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאנלים": המבצעים והפריטים החדשים לבית

ווק צבעוני יציקת אלומיניום מסדרת PRISMA של סולתם ,399 שקל, להשיג ברשת החנויות ובאתר www.Soltam.co.il. אסף אמברם,
ווק צבעוני יציקת אלומיניום מסדרת PRISMA של סולתם ,399 שקל, להשיג ברשת החנויות ובאתר www.Soltam.co.il/אסף אמברם

מותג כלי הבישול והאפייה המוביל סולתם מרחיב את סדרת כלי הבישול הצבעונית האהובה Prisma ומציג סדרת מחבתות ווק חדשה הזמינה בשלל צבעים, בעלות מכסה, ידית נירוסטה וקיבולת של 6 ליטרים.

PRISMA ידועה כסדרת מחבתות וסירים צבעונית במיוחד, שפריטיה משלבים איכות יוצאת דופן וצבעוניות מונוכרומטית שמקפיצה את מפלס הסטייל במטבח. כעת מתרחבת הסדרה גם למחבתות מסוג ווק. אלו מושקים בחמישה גוונים של תכלת, סגול לילך, לבן, ורוד בייבי צהוב בננה. מחבתות הווק זמינות בגודל 10*32 ס"מ, משולבות במכסה נוח וקיבולת נדיבה של 6 ליטרים. בנוסף מאובזרות בידיות נירוסטה, שלא רק מספקות מראה אלגנטי יותר, אלא נוחות בבישול, פרקטיות ועמידות. זאת ועוד, הווקים מיוצרים מאלומיניום יצוק רב שכבתי, המאפשר חלוקת חום שווה ויעילה שחוסכת זמן ואנרגיה, והם בעלי ציפוי NON STICK FOOD SAFE המונע הידבקות ומאפשר בישול בריא יותר על ידי שימוש מופחת בשמן, שומן, חמאה או מרגרינה. הם אינם מכילים PFOA ונטולת קדמיום ועופרת.

המחיר: 399 שקל, להשיג בחנויות ובאתר.

מערכת ישיבה בומבום בעיצוב האמנית ג'ואנה ואסקונצ'לוס למותג רוש בובואה בפיטרו הכט. Baptiste Le Quiniou,
מערכת ישיבה בומבום בעיצוב האמנית ג'ואנה ואסקונצ'לוס למותג רוש בובואה בפיטרו הכט/Baptiste Le Quiniou

פיטרו הכט מציגים קולקציות ייחודיות של ריהוט חוץ של מיטב המותגים הבינלאומיים, המוסיפים מימד נוסף של צבע מחוץ לכותלי הבית. בין הקולקציות השונות:

סדרת ספות חוץ Bombom של האמנית הפורטוגזית ג'ואנה ואסקונצ'לוס למותג Roche Bobois הבלעדי ל"פיטרו הכט" אשר נחתה בימים אלה באולם התצוגה. בקולקצייה זו מציגה האמנית הפורטוגזית ג'ואנה ואסקונצ'לוס ספות המגיעות בצורות אמורפיות, בהתאמה אישית לפי דרישה, המיועדות למטרת שכיבה או ישיבה.

צבעי הספות משקפים את האופטימיות והיצירתיות של ואסקונצ'לוס ובאים לידי ביטוי בפלטת צבעים פסטלית מתקתקה, לצד גווני שקיעה עמומים. עוד בקולקציה: שטיחים עגולים ואמורפיים, שולחנות הקפה, לצד פריטי אומנות דקורטיבית בצבעוניות התואמת את הסדרה, המהווים את המעטפת המושלמת לטוטאל לוק קסום שיקפיץ כל חלל פנימי או חיצוני.

בנוסף, מציע המותג Roche Bobois ל"פיטרו הכט" את דגמי ה - Mah-jong (מא-ג'ונג):
מערכת ישיבה אייקונית מודולרית (אשר עוצבה בשנת 1971 ) שבשנים האחרונות הותאמה לסביבת החוץ. ה- Mah-jong מתחדשת ומותאמת לרוח התקופה, תוך שילובים בין עולם האופנה לעיצוב הבית ומידי כמה זמן משתחררת מהדורה מיוחדת המציגה בד נבחר מבתי אופנה שונים דוגמת Missoni Home, Kenzo Takada ו-Jean Paul Gaulitier. מחירים: בהזמנה אישית.

Ditre Italia - מותג איטלקי המציע בנוסף לריהוט הפנים גם אופציות מעוצבות לריהוט חוץ שמציע ריהוט המיועד לחוץ הוא Ditre Italia בלעדי ל"פיטרו הכט" שהנו תוצר של עיצוב וייצור איטלקי, ששם דגש על כל גימור ופרט, המתמזג עם אלגנטיות וחדשנות כשהפנים והחוץ מתחברים יחד בהרמוניה מושלמת, לדוגמה: מערכת הישיבה Papilo החתומה על ידי המעצב Stefano Spessotto, המורכבת משלושה מודלים אורגניים ודוחי מים שיתאימו לכל חלל חיצוני ובמיוחד לרביצה לצד בריכה. לצד שולחן אוכל דגם Pillar בעל חלק עליון משיש ורגלים מצופות חומר גולמי המקנה מראה טבעי וקליל.

מחירים: בהזמנה אישית. Roche Bobois DITRE ניתן להשיג בבלעדיות בפיטרו הכט: מדינת היהודים 60, הרצליה פיתוח ומתחם DCITY, מעלה אדומים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מבצע על מכונת קפה של דה לונגי. יחצ,
מבצע על מכונת קפה של דה לונגי/יחצ

המותג הבינלאומי DELONGHI (דה-לונגי) מבית ברימאג, יוצא במבצע קיץ, במסגרתו רוכשים אחת ממכונות הקפה האוטומטיות של המותג, ומקבלים במתנה מארז קפה, במשקל 1 קילו.

המבצע בתוקף החל מ-25.6.2024 עד גמר המלאי, בכפוף לתקנון. המבצע ייערך ברשת טרקלין חשמל בחנויות ורשתות החשמל המובחרות ובאתרי הסחר המורשים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכונת קפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully