וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חומריות מגוונת שמייצרת עניין: עץ ומתכת בעיצוב הבית

העץ והמתכת מייצגים שתי תכונות מנוגדות - חמימות וקרירות, רכות וקשיחות, כך ששילוב של שניהם יוצר חלל מרתק וייחודי באופיו. אספנו השראות ופריטי עיצוב מהפנטים

עיצוב פנים רחלי טרוינה- צילום. גדעון לוין.,
עיצוב פנים רחלי טרוינה- צילום/גדעון לוין.

חומריות מגוונת בעיצוב הבית מייצרת ייחודיות, אמירה ועושר עיצובי. עץ ומתכת הם אחת הדוגמאות הדומיננטיות, הן בעיצוב חלל הבית והן בפריטי עיצוב, אקססוריז, תאורה ורהיטים, העץ והמתכת מייצגים שתי תכונות מנוגדות - חמימות וקרירות, רכות וקשיחות, כך ששילוב של שניהם יוצר חלל מרתק וייחודי באופיו. אספנו השראות ופריטי עיצוב מהפנטים כך שתוכלו ליישם את השילוב הזה בבית שלכם, כולל Trend alert חמה במיוחד לשילוב של צבע חדש וכובש בתוך כל היופי הזה.

שימוש בצורניות יוצאת דופן ובחומרי גלם כמו עץ וברזל מציעים יתרונות רבים לעיצוב הבית. הם מביאים תחושת יציבות והרמוניה לתחושה הכללית של בני הבית, כמו גם איכות ואלגנטיות. החומרים הטבעיים כמו העץ מקנים לבית מראה אורגני וחם שמשפיע על הרוגע והנוחות של המקום. מבחינה אסתטית, הם מתמקדים בפרטים הקטנים, המעניקים לחלל הבית את האווירה המזמינה שמשפרת את איכות החיים.

קולקציית salak עץ  ומתכת. @p.a.v.e.l.zed,
קולקציית salak עץ ומתכת/@p.a.v.e.l.zed

כשהבית מעניק לנו הרמוניה ותחושות טובות, זה יכול לשפר את האיכות הכללית של חיינו. בחירה נכונה בצורניות וחומריות יכולה לשדרג את החוויה היומיומית ולעזור ליצור אווירה פנימית משופרת. כל אחד יכול לבחור את הצורה והחומר המתאימים לו כדי להשיג את התחושה המבוקשת בביתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
salak שולחן צד  שילוב עץ ומתכת prat living. יחצ,
salak שולחן צד שילוב עץ ומתכת prat living/יחצ

מעצבת הפנים רחלי טרוינה מסבירה: "שילוב עץ ומתכת בעיצוב הבית משלימים זה את זה ליצירת מראה ייחודי, חם ומזמין. העץ והמתכת מייצגים שתי תכונות מנוגדות - חמימות וקרירות, רכות וקשיחות, כך ששילוב של שניהם יוצר חלל מרתק וייחודי באופיו.

מיזוג של השניים מאפשר גמישות עיצובית כך שהם ישתלבו נהדר במגוון סגנונות - כפרי, מודרני או אקלקטי. ניתן לשלב בין גוונים וטקסטורות שונות של עץ ומתכת יחד עם זאת, יש לשים לב שבחירת הגוונים והטקסטורות יאזנו זה את זה וישתלבו עם החומריות והצבעוניות של שאר האלמנטים בחלל.

עיצוב פנים רחלי טרוינה- צילום. גדעון לוין.,
עיצוב פנים רחלי טרוינה- צילום/גדעון לוין.
עיצוב פנים רחלי טרוינה- צילום. גדעון לוין.,
עיצוב פנים רחלי טרוינה- צילום/גדעון לוין.

בבית הפרטי שליוויתי החל משלב ההיתרים החלטנו לשלב בין משרביות העץ העשויות מתכת דקה לבין קורות העץ בתקרה שמעניקות מראה חמים ואינטימי .

המשרביות הן "התכשיט" של הבית. בקומת הקרקע נמצאים גם החללים המרכזיים וגם הפרטיים, תכננו ויצרנו בהתאמה אישית מחיצה דקורטיבית שתשמור על פרטיות וחציצה בין האזורים.

כשנכנסים לחלל הבית בדלת הכניסה, זהו המבט הראשון שרואים, כך שחשוב היה לנו לייצר אלמנט דקורטיבי ומרשים כאחד. המשרביות משתלבות בהרמוניה גם עם מעקה המדרגות שיורד אל המרתף", מסכמת טרוינה.

Trend alert - סופרייזינג רד

בשורה חדשה מבית prat living: אחרי שבמשך כ- 4 עונות פלטת עיצוב הבית היתה מושתתת כמעט לחלוטין על צבעי אדמה וטבע, בגווני מונו רכים ומלטפים, מתחילים לראות צבעוניות עזה שתופסת יותר ויותר מקום ומשתלבת מדהים עם הרכות הטבעית האהובה.

כורסה בשילוב מתכת בגוון סופרייזינג רד. prat living. יחצ,
כורסה בשילוב מתכת בגוון סופרייזינג רד. prat living/יחצ

סופרייזינג רד - היא אחת המגמות הבולטות, בעולם העיצוב בשנה הקרובה, וזו שונה לגמרי מגווני החמרה המעושנים שרצים איתנו כבר לא מעט זמן, מעכשיו מדובר על אדום אחר, אדום נועז, בחלק מהמקרים אפילו שוקינג רד! מגווני קורל, דרך גווני בריק ויין ועד בורגונדי נועז.

אבל - יש לשלבו בתבונה, בנגיעות קטנות וחכמות, אלגנטיות ומתוחכמות…והוא מתכתב באופן מושלם עם עץ ומתכת ברהיטים ובעיצוב פנים.

prat living. Trend alert,
prat living/Trend alert
שילוב עץ וצבע בגופי תאורה prat living. יחצ,
שילוב עץ וצבע בגופי תאורה prat living/יחצ

שימוש בעץ בגופי תאורה - חמימות ורכות בחלל

מנורות הג'וניט הייחודיות של prat living , ידועות בעיקר בשל מגוון הצבעים שלהן, קיבלו העונה את ההזדמנות לבטא את צורותיהן המופשטות, במלוא האלגנטיות באמצעות החמימות והטבעיות של עץ האגוז. שלושה דגמים, המייצגים שלוש דמויות מופשטות של ריקוד ומשקפות את רעיון האינטראקציה בין גוף ומרחב.

מתכת בגופי תאורה ועץ בשולחן סלון. prat living. יחצ,
מתכת בגופי תאורה ועץ בשולחן סלון. prat living/יחצ

שימוש בעץ ומתכת בפריטי עיצוב, תאורה ורהיטים

שילוב חומרים ובחירת אקססוריז ורהיטים עם אמירה וייחודיות ישדרו תחושה אלגנטיות באווירה הכללית של הבית, הם מתמקדים בפרטים הקטנים ומכאן, מעניקים נפח ומעוף לכל החלל. בחירה נכונה יכולה לשדרג את האיכות הכללית של חיינו וליצור אווירה מיוחדת והרמונית בבית.

מותג העיצוב החדש salak שנחת ישירות מפולין לחנויות prat living בישראל הוא דוגמה מובהקת ליצירתיות, מעוף, שילוב בין חומריות וצורניות מהפנטת. הסיפור שמאחורי היצירה, מעבר ליופי שלה, מעניק רובד נוסף ומייצר חוויה. זה ההבדל שבין רהיט פונקציונלי מובהק לפריט המשלב פונקציונליות ואסתטיקה מופתית.

salak שילוב עץ ומתכת להשיג ב-Prat living. יחצ,
salak שילוב עץ ומתכת להשיג ב-Prat living/יחצ

אליסיה קורבוט היא המייסדת של הסטודיו הפולני הצעיר - סאלאק - שאחראי לקולקציית הריהוט החדשה והמרהיבה המשלבת מתכת ועץ שהגיעה ממש עכשיו לחנויות prat LIVING. הסטודיו הוקם בשנת 2020, אחרי שאליסיה, מעצבת פנים ובוגרת האקדמיה לאמניות, חזרה לפולין, אחרי שעבדה במשרדי עיצוב שונים ברחבי אירופה. התשוקה שלה לעיצוב רהיטים לא שגרתיים מחד, אך חפים מגחמות מאידך, הובילה אותה להתרכז, בקולקציית ריהוט שובת לב שהליבה שלה היא הצורות הגיאומטריות הבסיסיות עם משחק של צבעים וחומר. בקולקציה ניתן למצוא שולחנות צד, שולחנות סלון, תוך שילוב עץ וברזל בצורניות גיאומטרית מרתקת וצבעוניות מגוונת.

salak להשיג בחנויות  ובאתר  prat living. יחצ,
salak להשיג בחנויות ובאתר prat living/יחצ
ברזל ועץ בצבעוניות כובשת - להשיג בחנויות  ובאתר  prat living. יחצ,
ברזל ועץ בצבעוניות כובשת - להשיג בחנויות ובאתר prat living/יחצ

ברזל הוא חומר עמיד וחזק המציע יכולות ייצור מדהימות. הוא נמצא בשימוש בצורה מגוונת בעיצוב הבית, כולל ברזל מובחן, ברזל יצוק, מתכות מיוחדות ועוד. רהיטים כמו שולחנות ומדפים, מנורות, וגם פרטים קטנים יותר כמו תליונים ומעמדים נוספים ניתן למצוא בבית בעיצוב מודרני עם רעיונות ייחודיים ומקוריים. גם אם לא כל הרהיט עצמו עשוי מתכת, נגיעות ברזל בחלקים ממנו יעניקו לו מראה מרהיב ואלגנטי.

העץ הוא חומר טבעי וחם המספק תחושה של טבעיות ונינוחות. ניתן לשלב אותו בעציצים, שולחנות, כסאות, ארונות וכן בפריטי נוי עשויים מעץ טבעי או עץ מלא, בעזרתו ניתן ליצור אווירה קלאסית ונעימה. כדור העץ, המשולב כמעט בכל קולקציית SALAK, בסוגי עצים וגימורים שונים, בעיבוד מרהיב, יוצא מגדר הרגיל, הפך לסימן ההיכר של הסטודיו.

מערכת ישיבה לחלל חוץ prat living. יחצ,
מערכת ישיבה לחלל חוץ prat living/יחצ

גוש חומר הגלם המשולב בפריטים בסקיילים שונים, הוא תולדה של עבודת עיבוד ידנית, במקצועיות וברצינות יוצאת דופן, ויחד עם זאת צורתו הכדורית, הילדותית באיזשהו אופן מפיגה באחת את כל הרצינות ומכניסה הרבה הומור ושובבות.

אליסיה מספרת שהיא ניגשת לכל הזמנה באופן אינדבידואלי תוך הערכה רבה ללקוח בקצה. חשוב לה ליצור מוצרים נצחיים ועמידים שיוכלו להשתלב במגוון סגנונות עיצוב שונים. ריהוט לדבריה, צריך לשרת אותנו לאורך שנים ולכן בבסיסו חייבים לעמוד חומרי גלם משובחים ועבודת יד אומן מיומנת ומדוייקת כזו המייצרת רהיטים שכולנו רוצים להקיף עצמנו בהם.

לסיכום, כל בית, חלל, חייב את הפיס האחד לפחות שיש בו ייחודית ושפה, אמירה. רהיט או פריט המשלב פונקציונליות לצד משחק עם חומרים, צורות, הם אלו שייצקו תוכן ואופי וייצרו בית שאין דומה לו.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully