וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוששים מעלטה? זה הפיתרון של תדיראן. וכמה הוא יעלה לכם?

תדיראן משיקה תחנת כוח ניידת Magic Box - פתרון מתקדם ויעיל שיספק רציפות אנרגטית לבית בתרחישי עלטה והפסקת חשמל. תחנת הכוח הביתית לגיבוי חשמל כוללת סוללה גדולה במיוחד, יכולת טעינה מהירה ופאנלים סולאריים גמישים. המערכת מוצעת בשלב זה במכירה מוקדמת

תחנת כוח ניידת של תדיראן. יחצ,
תחנת כוח ניידת של תדיראן/יחצ

חברת תדיראן אנרגיה חדשה משיקה היום את ה- Magic Box, תחנת כוח ניידת ביתית משוכללת. ה-Magic Box מסוגלת לספק חשמל רציף בהספק של 3000W ובקיבולת גבוהה של Wh3072 ונותנת פתרון במקרה של הפסקות חשמל. המערכת מגיעה בשילוב פאנלים סולאריים גמישים אותם ניתן להציב במרפסת הבית והם מספקים נצילות של 23% ומסייעים ברציפות אנרגטית גם בעת הפסקת חשמל מתמשכת כל עוד קיימת קליטת שמש. תחנת הכוח הניידת מסוגלת לטעון בעצמה ובמהירות גבוהה ולהגיע ל-80% טעינה תוך 50 דק' בלבד. אל המערכת ניתן לחבר 99% מהמכשירים הביתיים ולהנות מכמה שעות של רציפות אנרגטית. המערכת קלה לנשיאה ומשקלה 4.3 ק"ג בלבד. בשלב זה נפתחה האפשרות להזמנה מוקדמת של המערכת דרך מוקד תדיראן אנרגיה חדשה בטלפון 2640*, במחיר של 9,500 ₪ כולל מע"מ.

בניגוד לגנרטורים מסורתיים, ה-Magic Box מספקת פתרון נקי, שקט ובטוח לשימוש בתוך הבית. המערכת מציעה הספק של W3000, ללא פליטת מזהמים או רעש מטריד וללא צורך בתחזוקה שוטפת. עם עמידות גבוהה למים ואבק (תקן IP68) ועמידה בתקני בטיחות מחמירים, ה-Magic Box מבטיחה שימוש בטוח ואמין בכל תנאי סביבה.

המערכת החדשנית מתאימה למגוון רחב של תרחישים, החל מניהול צריכת החשמל היומיומית ועד להתמודדות עם הפסקות חשמל בלתי צפויות. עם יכולת הניוד הגבוהה שלה, ה-Magic Box מציעה גמישות מרבית ומתאימה לשימוש בבית, בטיולים, או בכל מקום אחר הדורש אספקת חשמל אמינה.

רן עבודי, מנכ"ל תדיראן פתרונות אנרגיה: "ה-Magic Box מהווה מענה ישיר לצורך הגובר של צרכנים בפתרונות אנרגיה וזמינות חשמל. המערכת החדשה משלימה את מגוון הפתרונות שתדיראן מציעה בתחום האנרגיה הסולארית ואגירת אנרגיה הן לשוק המסחרי והן לשוק הביתי, ומאפשרת לכל בית בישראל ליהנות מעצמאות אנרגטית. עם יכולות מתקדמות כמו טעינה מהירה, ניידות גבוהה ושילוב של פאנלים סולאריים גמישים, ה-Magic Box מציע פתרון חדשני המתאים למגוון רחב של צרכים ותרחישים. אנו גאים להוביל את המהפכה גם בתחום האנרגיה הביתית ולהעניק לצרכנים כלי שיגביר את הביטחון האנרגטי והשקט הנפשי שלהם."

  • עוד באותו נושא:
  • תדיראן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully