וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז 7 באוקטובר: נירלט מחזירה את המוצר הנמכר ביותר שלה

נירלט מחזירה לשוק את המוצר הנמכר ביותר שלה - שליכט צבעוני EXTRA, שנעדר מהמדפים מאז שריפת המפעל בניר עוז ב-7 באוקטובר

השליכט של נירלט. יחצ,
השליכט של נירלט/יחצ

בשורה משמחת למי שחיפש את השליכט של נירלט. לאחר היעדרות של חצי שנה וזאת בעקבות השריפה ההרסנית במפעל נירלט ב7 באוקטובר, השליכט של נירלט , שליכט צבעוני EXTRA חזר למדפים. מדובר במוצר הנמכר ביותר של החברה ובהמשך מתכננת נירלט להחזיר למדפים מוצרים נוספים בסדרת הציפויים. השליכט של נירלט מיוצר כעת בקווי ייצור שהוקמו בזכות נחישותם הגבוה של צוות נירלט במרלו"ג בבאר שבע.

כזכור, בתחילת השנה החזירה נירלט למדפים את אקווניר, מוצר דגל נוסף שלה שהינו צבע אקרילי לצביעת קירות פנים וחוץ ולפני כן חזר לפעילות מפעל צבעי הסולבנט שבניר עוז.

לדברי תמי מרקוביץ, סמנכ"לית השיווק : " חזרתו של השליכט למדפים מהווה נדבך נוסף בהתאוששות נירלט מהאירוע הקשה בו נפגע מפעלה המרכזי בניר עוז באוקטובר האחרון. עוד מוסיפה מרקוביץ כי "ישנה התרגשות גדולה להחזיר לשוק את המוצרים המבוקשים של נירלט ובמקרה של השליכט היה לנו חשוב לתת מענה לצרכנים שלנו לקראת עונת הקיץ, בה עולה הדרישה לשליכט צבעוני סביב שיפוצי בתים. נירלט ממשיכה להתקדם ועובדת במלוא המרץ להקמה מחדש של מפעלה בניר עוז כי ניר עוז זה הבית שלנו!"

שליכט צבעוני EXTRA, הינו חומר אקרילי על בסיס מים המשמש לציפוי דקורטיבי ולהגנה על קירות חיצוניים ופנימיים. לשליכט הקלאסי, עמידות מעולה בתנאי מזג האוויר, הוא מאפשר יציאת אדי מים, בעל כושר הידבקות גבוה לתשתית, גמיש ומגשר על פני סדקים.

השליכט הקלאסי מקנה מראה מתולע לקיר וניתן לגוונו בכל גווני מניפת נירלט. שליכט צבעוני EXTRA קלאסי, נושא תו תקן 1731 של מכון התקנים הישראלי, המעיד כי החומר עבר את הבדיקות הקפדניות והמקיפות ביותר ועומד בסטנדרטים הדרושים. כמו כן, הינו בעל תו ירוק ממכון התקנים הישראלי, המאשר כי הציפוי מורכב מחומרים שאינם רעילים לסביבה ולמשתמש, וכן שהחומר ותהליך הייצור שלו אינם פוגעים בסביבה

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully