וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקוף שזה יפה: כך עושים זאת נכון עם זכוכית

באמצעות שימוש בזכוכית תוכלו לייצר תוספות של חדרים ולמקסם את ניצול שטח הבית או הדירה. איך עושים זאת נכון? אספנו כמה פרויקטים כדי לשקף את הנקודה

סנטרל - פרקטים ועבודות זכוכית. עיצוב פנים- לימור בר חן. אבי קבלו,
סנטרל - פרקטים ועבודות זכוכית. עיצוב פנים- לימור בר חן/אבי קבלו

באמצעות שימוש בזכוכית תוכלו לייצר תוספות של חדרים ולמקסם את ניצול שטח הבית או הדירה. אספנו את העיצובים הכי מיוחדים של אדריכלים ומעצבות פנים מובילות הממחישים חשיבה יצירתית מחוץ לקופסא. תרתי משמע, יצירת קופסא מיוחדת שכולה זכוכית במרכז חלל הבית המשמשת כחדר ילדים מהפנט או משרד ביתי שהופך לאלמנט עיצובי משמעותי בחלל, לצד אלו שילוב הזכוכית בחדרי רחצה, חומריות שמייצרת תחושה של ריזורט מפנק ויוקרתי.

משרד ביתי בפנטהאוז כפרי בקומה 24 בגבעתיים

עיצוב פנים נורית מור יוסף. שירן כרמל,
עיצוב פנים נורית מור יוסף/שירן כרמל
עיצוב פנים נורית מור יוסף. שירן כרמל,
עיצוב פנים נורית מור יוסף/שירן כרמל

עיצוב: נורית מור יוסף

"בפרוייקט זה יצרתי שינוי תכנוני בסוויטת ההורים. לאור דרישת הלקוחות שמידי פעם עובדים מהבית, יצרתי משרד ביתי הגובל עם החלל הציבורי ומשדר יוקרה גם כאשר אינו בשימוש. פרופיל באוהאוס שנבחר כמסגרת, מדמה מראה של ברזל גולמי ומייצר חציצה, שומר על אקוסטיקה מרבית בין שני החללים. השימוש בזכוכית מאפשר תקשורת, מבט אל החלל הציבורי ומצד שני מקום שקט, המאפשר הפרדה בין שני החללים.המשרד הביתי הפך להיות חלק מעיצוב החלל הציבורי., הוא מייצר עניין ויופי מבלי לפגום באזור הציבורי. ההיפך".

חשיבה מחוץ לקופסה

סנטרל - פרקטים ועבודות זכוכית.עיצוב פנים לימור נטלי בן עמי. איתי בנית,
סנטרל - פרקטים ועבודות זכוכית.עיצוב פנים לימור נטלי בן עמי/איתי בנית

חברת סנטרל המתמחה בפרקטים ועבודות זכוכית למעלה מ 20 שנה מציגה מגוון פרויקטים מרשימים המשלבים זכוכית בצורה ייחודית באזורי הבית השונים, כולל חללים מסחריים. מעקות, מראות, יצירת חדרים (אקווריום), מקלחונים וחדרי רחצה והכל בהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח, המעצב או האדריכל.

"הרעיון הוא לפתח את המוצר בהתאם לדרישה העיצובית והפרקטית של הלקוח, לדאוג שהעיצוב יותיר חותם ויהפוך לאלמנט משמעותי בחלל, זאת כמובן מעבר להיבט הפרקטי של עיצוב בהתאמה אישית לפי מידות מדוייקות", מסביר עמית, בעל המותג, "מהות תפקידנו היא לחשוב מחוץ לקופסא, ליצור דברים לא שגרתיים המצריכים דיוק מעוף ויכולות ביצועיות ברמה הכי גבוה שיש. בחלל התצוגה באזור התעשיה סגולה פתח תקווה ניתן להתרשם ממגוון עבודתנו לצד הצצה לתמונות מתוך מאות פרויקטים המעניקים השראה".

משרד ביתי

עיצוב פנים- נטלי צחייק. קרן מוצרי,
עיצוב פנים- נטלי צחייק/קרן מוצרי
עיצוב פנים- נטלי צחייק. קרן מוצרי,
עיצוב פנים- נטלי צחייק/קרן מוצרי

עיצוב: נטלי צחייק

"במיוחד לאור התקופה בה אנו נמצאים ובעיקר מאז הקורונה, עולה הצורך במשרד ביתי. "כשאני מתכננת חלל עבודה ביתי, חשוב לי מאוד שירגיש חמים ופתוח ופחות "משרדי". על ידי שימוש במחיצות זכוכית ניתן לקבל חלל עבודה אשר בו זמנית מופרד מהחלל המרכזי ומאפשר ריכוז ושקט ועדיין מהווה חלק ממנו".

חדר ילדים "פינטרסט" שכולו זכוכית

עיצוב פנים שני אלימלך. דנה סטמפלר,
עיצוב פנים שני אלימלך/דנה סטמפלר

עיצוב פנים: שני אלימלך

דירת גן, 5 חדרים, בכפר סבא הירוקה. שיפוץ קומפלט בהתאמה לצורכי המשפחה,עבור זוג ושלושה ילדים מתוקים, כל חדר עוצב בקונספט המותאם לילד והעדפות שלו. המקלחות הורחבו, כך שנוצלו "שטחים מתים", שסופחו לטובת המקלחות. אחד האלמנטים הבולטים בדירה, היה חדר שקוף, עשוי קירות אלומיניום עם זכוכית. החדר היה בעבר חדר משפחה/עבודה וכעת היה צורך לנצל את החלל עבור חדר שינה נוסף, לילד הקטן.

שני אלימלך עיצוב פנים. דנה סטמפלר,
שני אלימלך עיצוב פנים/דנה סטמפלר
שני אלימלך עיצוב פנים. דנה סטמפלר,
שני אלימלך עיצוב פנים/דנה סטמפלר

"ידוע שקירות זכוכית זה חומר יקר ערך ולכן היה חבל לי לפרק אותם", מספרת אלימלך, "החלטתי להשאיר אותם ולהפוך את החדר לחדר אטום. ניצלתי את החומר גלם, לטובת יצירת חדר נעים ורך שמתכתב עם גווני המטבח הירוקים. החדר עוצב בסגנון נורדי. עם נגרות בהתאמה אישית. לצורך הצנעה/הסתרה, שילבתי וילונות רכים, בחיבור מסילה מהתקרה, כך שאפשר לסגור כשרוצים חדר פרטי יותר. בעלי הדירה קוראים לחדר הזה 'חדר פינטרסט' וכל כך אוהבים לראות אותו בכל פעם שעוברים דרכו".

שילוב זכוכית בחדרי רחצה יוקרתיים ומלאי סטייל

סנטרל - פרקטים ועבודות זכוכית. עיצוב פנים - לימור  בר חן. אבי קבלו,
סנטרל - פרקטים ועבודות זכוכית. עיצוב פנים - לימור בר חן/אבי קבלו

עיצוב פנים: לימור בר חן

"בחדר רחצה של יחידת ההורים היה לי חשוב לייצר מקלחון בעיצוב עדכני ומעניין, כמו גם להוסיף ספסל ישיבה. ע"י שילוב בין זכוכית ומסגרת פרזול איכותית ויפה, לצד בריקים צבעוניים התקבלה תוצאה מושלמת של מקלחון במלון בוטיק. מבעד לזכוכית ניתן לראות את הצבעוניות והניקיון של החלל. בנוסף, שילבתי ידית אחיזה רחבה המשמשת גם כמתלה מגבת".

סנטרל - פרקטים ועבודות זכוכית. עיצוב פנים -  לימור בר חן. אבי קבלו,
לימור בר חן אדריכלות ועיצוב פנים/אבי קבלו

"בפרויקט השני שמוצג כאן האתגר היה לשלב מקלחון ואמבטיה באותו החלל, לכן היה שימוש במחיצה בנויה שעליה הלבשנו מחיצת זכוכית בעזרת חברת סנטרל שיודעת לעשות עבודות קאסטם מיידי מדוייקות להפליא. בצורה זו מחיצת הזכוכית חזקה יותר וגם יש הפרדה טובה ויפה יותר בין שניהם".

תחושה של ריזורט בקומה 44

לימור בשן אדריכלות ועיצוב פנים. יואב פלד,
לימור בשן אדריכלות ועיצוב פנים/יואב פלד

אדריכלות ועיצוב פנים: לימור בשן

הרעיון ליצור אווירה של ריזורט ותחושה של בית מלון הביא את המעצבת לימור בשן להשתמש בקירות זכוכית ליצירת הפרדה של חדר הרחצה מיתר חללי הסוויטה. קירות הזכוכית מאפשרים חדירה של אור טבעי לאזורים שרחוקים מחלונות הדירה ועוזרים ליצור תחושה של מרחב פתוח, מרווח והמשכי לשאר החדר.

לימור בשן אדריכלות ועיצוב פנים. יואב פלד,
לימור בשן אדריכלות ועיצוב פנים/יואב פלד

חדר הרחצה ממוקם מול חדר הארונות אשר חופה כולו בסרגלי עץ טבעיים שיחד עם רצפת הקררה והזכוכית יצרו מראה נקי ואלגנטי. אמבטיה פרי סטנדינג בקווים מעוגלים מוקמה בקצה חדר הרחצה השקוף ומאפשרת הירגעות מול הנוף האורבני הנשקף מהקומה הארבעים וארבע.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully